Autor Tema: ONTINYENT - CE SABADELL FC  (Llegit 19135 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re: ONTINYENT - CE SABADELL FC
« Respondre #160 el: 22 de Febrer de 2009, 20:34:43 pm »
A mi el q més em preocupa és que sempre fotem el mateix, ens ilussionem, ens acostem a "la gloria" i quan estem apunt d'entrar a Play Off, punxem.
l'any passat a la recta final de lliga ens va passar una cosa similar, teníem opcions d'estar a mitja taula-alta, i fins i tot buscar una plaça per la Copa del Rey (el Play Off era complicadet), i al final vem tornar a perdre partits tontos (només recordar la derrota a casa amb la Vilajoyosa) i al final vam acabar la temporada en una lamentable 14à possició.

Nose.. perdre avui era provable, però tampoc és normal que sortíssim al camp a caminar i pel q he sentit per ràdio en cap moment d partit em demostrat massa interés a igualar el resultat,nose... a veure si perq em guanyat 4 partits seguits i la salvació matemàtica és més aprop ara ens relaxarem i tornarem a regalar puntets a tothom qui vingui a la NCA.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #161 el: 22 de Febrer de 2009, 20:46:28 pm »
ya se veia venir que tanto jugar con fuego y tantos partidos empezando perdiendo al final alguno no se remontaria, pero bueno hay que olvidar esta derrota y ganar al Orihuela, y al Lleida, y seguir hay arriba, ademas mientras tengamos el 4 lugar a 2 o 3 puntos estamos bien porque nos podemos meter en cualquier momento  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #162 el: 22 de Febrer de 2009, 20:51:23 pm »
Jo no se si tenim equip per fer play off o no, però estic segur que no som pitjors que Lleida, Sant Andreu, Badalona o Barça Atlètic, per tant no comencen ara amb els comentaris de sempre i a tirar per terra tot el que estavem fent a la segona volta per una derrota. Que no passa res!, que si treiem els dos partits a casa estarem a play off d'aquí a dues setmanes.
Sempre que perdem apareixen els mateixos que si l'equip, que si Moya... sembla fins i tot que se n'alegren de les derrotes per poder dir la seva i començar a criticar per criticar.
Avui és un partit més, s'ha jugat molt malament, mai hem tingut opcions de puntuar, sembla ser, i ja està a preparar el proper al nostre camp.
Que portem 12 dels darrers 15 punts, hem de ser més optimistes!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #163 el: 22 de Febrer de 2009, 20:53:52 pm »
Sense dubte, avui no s'ha jugat un bon partit, i és més, hem acabat fet justament el que l'Ontinyent volia: QUE NO ES JUGUES A RES que s'assamblés a futbol. Si no es xuta a porteria és del tot impossible que es sumi un sol punt, i sense dubte, mai hem estat en el partit i no hem sabut adaptar-nos a les condicions del terreny de joc ni al nostre rival.
En fi, senyors, una ensopegada enmarcada en una trajectòria pel que fa a la segona volta, gairebé immaculada. Jo estic del tot segur, que després de l'empat a casa amb el Badalona, el 99,99% de nosaltres hagués signat estar, ara per ara, cinquens a dos punts del play-off i en definitiva, crec jo, amb una classificació comodíssima com feia anys que no teniem. És de calaix que teniem moltes il.llusions posades en aquest partit, doncs semblava una altra jornada rodona pels nostres interessos, però si totes les derrotes que patim fins a final de temporada acaben sent com aquesta, on la pitjor de les conseqüencies ha estat quedar a dos punts dels de dalt, ja ens podem donar, com diu aquell, "con un canto en los dientes".
Ontinyent és passat, l'equip ha fet una aturada en la seva projecció, i res més. Ara per ara, crec que cal contemplem un dada: Queden 12 jornades de lliga, de les que 7 es disputaran a la Nova Creu Alta. Més del 50% dels partits doncs que es queden, es disputen a casa nostra. Sincerament, crec que el mateix Sant Andreu, Lleida, Badalona o Barça B, els agradaria i força poder dir el mateix. Crec que aquesta dada representa sense dubte, una oportunitat que no hem deixar passar. Directiva, penyes i mitjans de comunicació han de fer un esforç per fer arribar a tota la ciutat un missatge clar i contundent: A la Nova Creu Alta no hi ha de faltar NINGU en el que queda de lliga. Ara per ara, tenim dos partits a casa seguits, i fora bo que es treballés intensament des de ja mateix perquè, sobretot contra el Lleida, es pogués veure l'ambient de les grans ocasions. Ja compto amb que alguna jornada econòmica més caurà, però hem der tot el que estigui a la nostra mà per fer de la Nova Creu Alta, el nostre centre d'operacions principal en el que ha de ser el nostre gran objectiu: EL PLAY-OFF.
Crec que és hora de parlar clar, i que sense grans objectius ni projectes, la gent es pot relaxar. Hem d'autoimposar-nos un nivell d'exigència més alt, motivar-nos a tope per assolir un objectiu que és més que possible , tal i com estem ara per ara. No som, en absolut, inferiors a molts dels rivals amb els que ara estem competint, i repeteixo, nosaltres tenim un factor que un 90% d'ells no té, una massa social entregada a la que si li donen facilitats pot portar en volandes a aquest equip. Si al final ens hem de conformar amb la Copa del Rei, doncs tampoc estarà malament, sense dubte. Tot i això, estem en la obligació d'intenta-ho i aquest gran repte comença aquest diumenge. Tothom hi està cridat, no sobra absolutament ningú i ara més que mai, a mort amb aquest equip. Anims a tothom i endavant, que podem!!!!

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #164 el: 22 de Febrer de 2009, 20:55:46 pm »
jo desde la victoria al Gavà veig que hi ha molta euforia (ho entenc) i que el dia que perdem tothom dirà que si el Moya... Com ha dit el company Gol del Sabadell.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #165 el: 22 de Febrer de 2009, 22:53:26 pm »
Segurament a dia d'avui el Badalona o el Barça B es canviarien per la nostra situació....

NO PASSA RES. Em perdut en un partit dolent i un camp complicat i prou.

El més postiu com alguns deien és que ha passat 1 jornada més i seguim a molt poquet de la 3a i 4a posició.

Si ens volem ilsuionar és MOLT senzill. Tot i haver perdut avui, ÉS SEGUR que si sumem els 6 punts següents i JUGANT A CASA els 2 partits, estarem SEGUR d'aquí 14 dies entre els 4 primers.

No perdem la ilusió hi ho destrossem tot per una mala tarda. Seguim allí dalt quan ningú s'ho imaginava fa 1 mes i mig.

Quants no haguéssim signat després d'Alcoi perdre avui a Ontinyent i tenir la 4a posició a només 2 punts després de jugar aquest partit ?? La resposta és fàcil.

MANTINGUEM LA IL·LUSIÓ. No ens queda una altra  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #166 el: 22 de Febrer de 2009, 23:39:56 pm »
Va que seguim a 2 punts del play-off!!

Això a sigut un avís! vinga equip a seguir forts, siusplau s'han de treure els propers 3punts!!  :ok :botador
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #167 el: 23 de Febrer de 2009, 20:40:14 pm »
No crec que ens haguem de preocupar gaire més de la derrota d'ahir , i ho dic jo que estava alla i ja se sap la rabia ke fa anar fins alla , gastar 18 euros i perdre , po es una cosa ke sabiem ke podia passar. Les ratxes s'acaban i lo important es esperar ke arribi una altre , pk imagineu que haguessim guanyat ahir , després ke?? guanyariem tb a l'Oriola i serien 6 partits guanyats seguits??? Doncs no , ves a saber si guanyant a Oontinyent haguessim perdut amb l'Oriola i això si ke hagues sigut greu davant de l'afició.
S'ha comentat falta d'actitut i jo tp la vaig notar tant evident. L'ekip es va limitar a disputar el tipic partit del Clariano e intentar pescar alguna cosa sense exit.
El que si que trobo greu es que durant tota la setmana s'estigues ficant excuses desde el propi equip per justificar la possible derrota , deixant pels aires la incomoditat del camp i la pressió ambiental , que clar , un cop stas alla penses , de kin coi de pressió ambiental es parla???

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #168 el: 23 de Febrer de 2009, 21:59:51 pm »
La veritat, ens havíem d'esperar la derrota, ja que l'ambient que hi ha hagut a Ontinyent aquests dies amb lo dels 3 punts, segur que ha fet que juguessin més enrabiats... El cert és que, tot i perdre, la jornada ens ha afavorit bastant :ok

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #169 el: 23 de Febrer de 2009, 22:27:21 pm »
La veritat, ens havíem d'esperar la derrota, ja que l'ambient que hi ha hagut a Ontinyent aquests dies amb lo dels 3 punts, segur que ha fet que juguessin més enrabiats... El cert és que, tot i perdre, la jornada ens ha afavorit bastant :ok

Jo crec que si perds, la jornada MAI no pot afavorir-te... en tot cas, pot no fer-te caure llocs a la classificació, pero afavorir-te MAI. Algú et retalla punts sempre que perds.
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Xandri

• Visitant
« Respondre #170 el: 23 de Febrer de 2009, 22:35:45 pm »
Ara veient les imatges del partit a l'arlequinat... s'ha vist que l'Ontinyent té una gran afició... :disappointed:

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #171 el: 25 de Febrer de 2009, 18:17:51 pm »
És impossible guanyar un partit si no es xuta a porta. I este va ser un clar exemple.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #172 el: 25 de Febrer de 2009, 21:03:16 pm »

Jo crec que si perds, la jornada MAI no pot afavorir-te... en tot cas, pot no fer-te caure llocs a la classificació, pero afavorir-te MAI. Algú et retalla punts sempre que perds.

Home, jo dic que ens ha afavorit en el sentit de que tot i perdre, continuem 5ens i amb el play-off a tirar de pedra. El que sí que ja no seria bo es ensopegar amb l'Oriola.

:beer2