Enquesta

Quin estil musical us agrada més?

Rock clàssic
Heavy metal (incloïnt el Hard Rock, Grunges, etc.)
Pop-Rock "actual"
Pop
Música màquina (incloïnt totes les seves variants)
La disco dels 80'
Reggaeton i coses d'aquestes
Hip-Hop
Punk
Ambiental (post rock)
Altres (especificar)

Autor Tema: Quin estil musica us agrada més?  (Llegit 3430 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Xandri

• Visitant
Quin estil musica us agrada més?
« el: 15 de Febrer de 2009, 23:34:27 pm »
Bueno, aquí us faig una enquesta sobre el gènere musical que us agrada més.
Pdeu seleccionar fins a 4 opcions.

Jo em decanto més al rock clàssic (U2, Oasis, Queen...), al Hard rock (Guns N' Roses els àntics, Red Hot Chili Peppers, Nirvana, AC/DC, Bon Jovi, Black Sabbath...), algo de Punk (The Ramones, Paramore, The Offspring...) i poca cosa d'ambiental o Post rock (Múm i Air).

A votar! :beer2

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: Quin estil musica us agrada més?
« Respondre #1 el: 15 de Febrer de 2009, 23:40:39 pm »
Jo crec que tindre cançons de tots els tipus, però m'agrada molt el bon house i el bon reggaeton 8)  xDDDDD
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2 el: 16 de Febrer de 2009, 01:01:31 am »
reguetton igual ke a murciano jajajajajja :cheer
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #3 el: 16 de Febrer de 2009, 12:04:36 pm »
M'agraden bastants tipus de música (discotequera, NO! Allò no és música, és soroll! :exxxx), però sobretot el rock dels Beatles :ok

:beer2

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #4 el: 16 de Febrer de 2009, 12:13:54 pm »
ska, algo de rock, y alguno comercial tipo barrio, la oreja de vangock, jarabe de palo etc  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #5 el: 16 de Febrer de 2009, 15:28:49 pm »
Heavy Metal (Iron Maiden i els treballs de Bruce Dickinson en solitari), alguna cosa de Punk i Ska, i grups dels Païssos Catalans, com Obrint Pas.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #6 el: 16 de Febrer de 2009, 20:53:19 pm »
Rock, Ska, Hip-hop... grups majoritariament dels Païssos Catalans com ara Sau, Lax'n'busto, Pets, Sangtrait, Brams, Obrint Pas, At Versaris, La Gossa Sorda, Oprimits, Inadaptats... en fi una mica de tot, el que no m'agrada gens és el regueton.  :beer2
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #7 el: 16 de Febrer de 2009, 21:02:34 pm »
M'agraden bastants tipus de música (discotequera, NO! Allò no és música, és soroll! :exxxx), però sobretot el rock dels Beatles :ok

Arrrrrrlekinat, respeta un poco a la gente que tenemos otros gustos, que no te guste a ti o no entiendas no significa que tengas q decir q eso "solo es ruido".

Hablando de gustos yo me quedaría con progresivo,trance y máquina del 90 al 2002-2003.
Aunque bueno, también me gusta la rumba, flamenco,  grupos como Nirvana, Gun's N Roses, Offspring también me gustan, y algo de lo que se considera "Rock Español" ....

De anti seria anti Hip-Hop, anti House (aunk algun temilla aún lo aguante) y bueno últimamente también me he vuelto bastante Antireggaeton (cuando empecé a salir de noche con 18 años aún veia gracioso  el rollete "Gato Volador" o "Papichulo" pero que ahora ya me cansa muchísimo).
y bueno, no diré que soy anti porq soy partidario de potenciar la música catalana pero vaya, el rock catalá mas bién entraría en ese grupo de estilos que menos podría aguantar.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #8 el: 16 de Febrer de 2009, 21:42:06 pm »
Jo crec que ho tinc clar: m'agrada tot menys el regeton aquest dels cataplins... es superior a mi i no l'aguanto  :exxxx

Dels preferits podria destacar Queen, Supertramp, Mike Oldfield, Pink Floid, Genesis, Jean Michel Jarre, Enigma, Police, Rollings, Sopa de Cabra, Sau, Pets, Sangtrait, Umpah-Pah, g*****, Iron Maiden, Nazareth, Black Sabbath, Kiss, Scorpions, Dio... i mes modernillo, podria dir que qualsevol house de qualitat, makina i hardcore dels 90, les 'cantadetes' del bon rotllo tambe dels 90, el chillo out tambe m'agrada força... i un llarg etc...

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #9 el: 16 de Febrer de 2009, 22:48:51 pm »

bé bé, jo també sóc fan dels Beatles, la setmana passada em vaig comprar el vinil dels Sgt Peppers Lonely Hearts Club Band i sona fantàstic  :beer2

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #10 el: 17 de Febrer de 2009, 12:08:48 pm »

Arrrrrrlekinat, respeta un poco a la gente que tenemos otros gustos, que no te guste a ti o no entiendas no significa que tengas q decir q eso "solo es ruido".

Que yo lo respeto Ferni, en ningún momento he puesto nada en contra de los que les gusta esta música. Yo sólo he dicho que para mí, eso no es música, es ruido.

bé bé, jo també sóc fan dels Beatles, la setmana passada em vaig comprar el vinil dels Sgt Peppers Lonely Hearts Club Band i sona fantàstic  :beer2

El millor disc :ok Tot i que Rubber Soul, Revolver i el White Album també estan molt bé :ok

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 17 de Febrer de 2009, 23:48:07 pm »
M'agrada la majoria de música.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #12 el: 18 de Febrer de 2009, 01:14:42 am »
makina y hip hop  :festival
SOM DE 2a A!!

Xandri

• Visitant
« Respondre #13 el: 23 de Febrer de 2009, 18:28:10 pm »

WWWOOOOOOOWWWWW... una perla sens dubte! A la mateixa altura que el que em va regalar un company forero dels Eagles, 'Hotel California'... ja poden posar Cd's i tot el que vulguis, que en vinil la musica s'escolta i se sent molt millor.

Els meus gustos són molt variats. Posar linees o etiquetes es molt perillós. Jo era dels hard-rock rallant el heavy, pero quan comences a escoltar musica te n'adones que la bona la feien abans... el rock dels anys 60/70 (que no rock clàssic, per mi el rock clàssic es l'anterior a aquest), es el millor que s'ha fet al segle XX. Sóc fan de grups com Queen, Led Zeppelin i demés... i com he dit, els meus origens son de Hard Rock, els originals Guns N Roses i Bon Jovi, sobretot. Hi ha molts matissos i molts grans grups els quals també m'encanten.

Per cert, si voleu emular al company forero i regalar-me més vinils, estic a disposicio eh? :botador
I jo em pregunto... tenim alguna diferència respecte als gustos musicals tu i jo Gere?xD

il·capo

• Visitant
« Respondre #14 el: 26 de Febrer de 2009, 19:46:55 pm »
Xandri, t'as deixat la musica española, el flamenc i copla!! (no es que m'agradi, pero i auria de ser)

Xandri

• Visitant
« Respondre #15 el: 27 de Febrer de 2009, 22:49:26 pm »
Xandri, t'as deixat la musica española, el flamenc i copla!! (no es que m'agradi, pero i auria de ser)
No lo pensé a la hora de hacer la encuesta xD Por eso ya puse "altres". ;)

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #16 el: 28 de Febrer de 2009, 16:44:36 pm »
Jo afegiria la salsa i el merengue.
« Darrera modificació: 28 de Febrer de 2009, 17:51:47 pm per X-Men Aigua »
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

il·capo

• Visitant
« Respondre #17 el: 01 de de 2009, 00:03:59 am »
No lo pensé a la hora de hacer la encuesta xD Por eso ya puse "altres". ;)
Jeje, ok, lo imaginé, pero preferi comentartelo