imitant una mica la campanya patrocinada per Antena3 del punts negres a les carreteres, m'agradaría entre tots que anessim penjant els punts perillosos a Sabadell.
Aquest passat divendres varen atropellar a una nena de 12 anys prop de l'Institut Pau Vila, travessaba amb semafor en verd, el cotxe no la va veure i se la va endur per devant, va estar 24h en coma i ara sembla que es va recuperant. M'han dit que és un semafor amb poca visibilitat, quan sapiga quin és, ja us ho comento.
Tots sortim pel carrer i tots observem llocs que representen un perill pels vianants.
Us animo a colaborar, sé positvament que hi ha gent vinculada amb la Casa Gran que visita el Foro, doncs estaría bé que d'una manera o d'altra col.laboressim en tenir una Ciutat més segura, va en benefici de tots!
Començo si us sembla:
c/ Bocaccio,
els cotxes venen de la Plaça Centenari a una gran velocitat, hi ha justament dos clubs esportius, el Mercantil i l'OAR Gràcia.
Hi han varios pasos de peatons, a quin més perillos, és cert que hi ha un semafor, peró no es respecta.
Estaria bé, ja que alguns conductors no respecten les normes, de posar reductors de velocitat i més plaques, sobretot avisan que hi ha transit de nens.
Igual que es van crear els circuits escolars i em permetreu que us digui que van ser un encert, estaría bé senyalitzar les zones esportives que també pasen criatures.