Autor Tema: punts perillosos a Sabadell  (Llegit 9485 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
punts perillosos a Sabadell
« el: 16 de Febrer de 2009, 16:02:41 pm »
imitant una mica la campanya patrocinada per Antena3 del punts negres a les carreteres, m'agradaría entre tots que anessim penjant els punts perillosos a Sabadell.

Aquest passat divendres varen atropellar a una nena de 12 anys prop de l'Institut Pau Vila, travessaba amb semafor en verd, el cotxe no la va veure i se la va endur per devant, va estar 24h en coma i ara sembla que es va recuperant. M'han dit que és un semafor amb poca visibilitat, quan sapiga quin és, ja us ho comento.

Tots sortim pel carrer i tots observem llocs que representen un perill pels vianants.

Us animo a colaborar, sé positvament que hi ha gent vinculada amb la Casa Gran que visita el Foro, doncs estaría bé que d'una manera o d'altra col.laboressim en tenir una Ciutat més segura, va en benefici de tots!

Començo si us sembla:

c/ Bocaccio,

els cotxes venen de la Plaça Centenari a una gran velocitat, hi ha justament dos clubs esportius, el Mercantil i l'OAR Gràcia.
Hi han varios pasos de peatons, a quin més perillos, és cert que hi ha un semafor, peró no es respecta.
Estaria bé, ja que alguns conductors no respecten les normes, de posar reductors de velocitat i més plaques, sobretot avisan que hi ha transit de nens.

Igual que es van crear els circuits escolars i em permetreu que us digui que van ser un encert, estaría bé senyalitzar les zones esportives que també pasen criatures.
Millor Moderadora Forera Novell

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re: punts perillosos a Sabadell
« Respondre #1 el: 16 de Febrer de 2009, 16:51:43 pm »
imitant una mica la campanya patrocinada per Antena3 del punts negres a les carreteres, m'agradaría entre tots que anessim penjant els punts perillosos a Sabadell.

Aquest passat divendres varen atropellar a una nena de 12 anys prop de l'Institut Pau Vila, travessaba amb semafor en verd, el cotxe no la va veure i se la va endur per devant, va estar 24h en coma i ara sembla que es va recuperant. M'han dit que és un semafor amb poca visibilitat, quan sapiga quin és, ja us ho comento.

Tots sortim pel carrer i tots observem llocs que representen un perill pels vianants.

Us animo a colaborar, sé positvament que hi ha gent vinculada amb la Casa Gran que visita el Foro, doncs estaría bé que d'una manera o d'altra col.laboressim en tenir una Ciutat més segura, va en benefici de tots!

Començo si us sembla:

c/ Bocaccio,

els cotxes venen de la Plaça Centenari a una gran velocitat, hi ha justament dos clubs esportius, el Mercantil i l'OAR Gràcia.
Hi han varios pasos de peatons, a quin més perillos, és cert que hi ha un semafor, peró no es respecta.
Estaria bé, ja que alguns conductors no respecten les normes, de posar reductors de velocitat i més plaques, sobretot avisan que hi ha transit de nens.

Igual que es van crear els circuits escolars i em permetreu que us digui que van ser un encert, estaría bé senyalitzar les zones esportives que també pasen criatures.

El succes va passar a la rambla iberia un semafor que hi ha al sortir del pont arribant a la plaça del mil.lenari.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #2 el: 16 de Febrer de 2009, 16:58:38 pm »
gràcies, doncs mira no ho sabia i ha passat en un lloc que jo ja menciono de pasada en el meu post.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #3 el: 16 de Febrer de 2009, 17:03:15 pm »
Ja ho he posat diverses vegades, però sembla que fins que no passi alguna tragèdia, i caigui algun ciclista o motorista i es trenqui la crisma , no arreglaran els forats que hi ha a la Gran Via, pujant a zona nord entre el Tauli i plaça Espanya.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #4 el: 16 de Febrer de 2009, 18:27:46 pm »
La sortida de Sabadell Sud cap l'autopista. De dos carrils passa a un. Desprès n'hi han de nou 2, peò un és el de sortida dels de l'aeroport, que algun va fort.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #5 el: 16 de Febrer de 2009, 18:30:02 pm »
La sortida de Sabadell Sud cap l'autopista. De dos carrils passa a un. Desprès n'hi han de nou 2, peò un és el de sortida dels de l'aeroport, que algun va fort.

Precisamente ese tramo en que se "desdobla", la peña va a toda maleta, y ese tramo es todavia a 50!!!   Lo digo porque la peña se piensa que ya puede ir a 80, pues no!   Ya alguna vez se han puesto con un radar mobil por allí y han hecho el agosto... asi que al tanto.

(y este no es el tema que trata el post pero tenia que decirlo)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #6 el: 16 de Febrer de 2009, 20:50:03 pm »
La rotonda de la Gran via amb c/ Vilarrubias (abans d'arrivar al Parc Taulí), una rotonda on ningú té verd pero tothom es pensa que té preferència, especialment els q venen de Pça Espanya que entren ben embalats.
Jo sóc dels poquets que entenc la filosofia d'aquesta rotonda, pero clar, hi ha molta gent que no hi està acostumat a passar i llavors simplement aprofita el moment que li sembla que pot passar per colar-se per allà al mig, pero vaja, un punt propici a que es pugui produir un accident.

De fet jo allà ja vaig estar ben apuntet de picar amb una persona de color que estant jo dins de la rotonda va entrar-hi amb tota la xuleria del món, ara encara s'en deu enrrecordar dels meus piropos i la pitada q li vaig fotre :rant: :rant:
També recordo un dia que gairebé piquen dos cotxes i el que anava davant va baixar del cotxe i va anar a picar el vidre  del cotxe d'un noi jove que gairebé el pica...si no arriva a ser perq el noi jove era pacific, encara estaríen barallant-se amb els fums que duia aquell home...
« Darrera modificació: 16 de Febrer de 2009, 20:54:22 pm per FerniSBD »

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #7 el: 16 de Febrer de 2009, 23:14:07 pm »
donde se juntan tmb algunas peloteras buenas es en la rotonda que separa la Avenida Matadepera, la Avenida Concordia, y el trozo de gran via que hay antes de llegar ala Plaza España, muchos semaforos y poco espacio y con 2 coches que se paren ya te atasca la cosa y en las horas puntas se lia bien  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat xiprer7

• Aleví
  • Missatges: 51
« Respondre #8 el: 17 de Febrer de 2009, 17:01:52 pm »
c/ Colom a tocar Plaça Sant Jaume hi ha un sot que com s'hi fiqui una moto o una bici...jo no se si em pases una cosa així per falta de manteniment de l'Ajuntament si no els demandaría

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #9 el: 17 de Febrer de 2009, 20:49:37 pm »
A la carretera que va a Castellar davant del punt blau,es foten cada galeta que deu ni do :wall:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #10 el: 17 de Febrer de 2009, 21:22:28 pm »
A la carretera que va a Castellar davant del punt blau,es foten cada galeta que deu ni do :wall:
Ja a la corva...
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #11 el: 18 de Febrer de 2009, 13:02:27 pm »

Jo vaig fer una instància (per internet) a l'Ajuntament demanant reductors i protestant per l'alta velocitat que agafen els cotxes al tram final del c/ Tres Creus, just abans d'arribar a la Gran Via venint des del centre (és a dir davant mateix de la Biblioteca). Hi han passos de cebra i molts nens dels Col·legis, però els cotxes s'ho passen pel forro.

Sabeu què em van contestar ?  Que no ho podien fer perquè si ho feien el que passaria és que el tràfic seria espantós :grogi i es van quedar tan tranquils eh ?  :ejem Es veu que val més que el tràfic sigui fluid que no pas evitar accidents i atropellaments.

:cheer
Forero Més Catxondo

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #12 el: 19 de Febrer de 2009, 16:40:02 pm »
Un dels llocs perillosos es el carrer Balmes.

Quan sorten dels semafor del carrer Gaudi i veuen el semafor del carrer sentmenat en verd, es fan unes carreres amb els dos carrils per tal d'arrivar a la granvia devant del altre que et pots enfotrat de la formula I.
SANGUI

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #13 el: 19 de Febrer de 2009, 16:49:27 pm »
Un dels llocs perillosos es el carrer Balmes.

Quan sorten dels semafor del carrer Gaudi i veuen el semafor del carrer sentmenat en verd, es fan unes carreres amb els dos carrils per tal d'arrivar a la granvia devant del altre que et pots enfotrat de la formula I.

Jo visc en aquest carrer i es totalment cert , van a tota meerda per alla, i el pas de zebra que hi ha en el cruce anterior al semaforo no el respecta ni cristo.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #14 el: 19 de Febrer de 2009, 19:07:02 pm »
Ara que dius del carrer Balmes,durant una temporada cap a tres quarts de set del mati,un ciclista baixava de la gran via fins a les cases del garcia per la banda dreta del carrer(per baix del carrer) i sense llums mes d'una vegada amb avia fotut un esglai doncs a mes anava sense llums,ara ja fa un temps que no el veig igual ja li han fotut una galeta.
                                                                            :ostres :ostres
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #15 el: 19 de Febrer de 2009, 21:53:34 pm »
Ara fa una mitja hora(1/4 de 10 del vespre) s'han fotut una gleba tres cotxes a la cantonada passeig comerç crtra Barcelona, aquest es un altre lloc que ala que et despistes una mica també es una mica perillós
 :police:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #16 el: 20 de Febrer de 2009, 17:31:54 pm »
Carretera de Barcelona a l'alçada nª114, pas de peatons deficientment senyalitzat.

si rebasses per la dreta els cotxes parats no veus si passa algú, de fet no veus els pas fins que no hi ets al demunt

antcarcer

• Visitant
« Respondre #17 el: 20 de Febrer de 2009, 20:16:48 pm »
Ara fa una mitja hora(1/4 de 10 del vespre) s'han fotut una gleba tres cotxes a la cantonada passeig comerç crtra Barcelona, aquest es un altre lloc que ala que et despistes una mica també es una mica perillós
 :police:

Doncs no se si serà en el mateix lloc, però aquesta tarda hi ha hagut una altra castanya, amb dos ferits greus i dos lleus  en un accident múltiple al passeig Comerç.
Un cotxe ha topat amb un altre i aquest ha xocat amb un camió que es trobava parat  ??? ??? :grogi

Els fets s'han produït a les 17.50 al passeig Comerç, a l'alçada del número 100. Un cotxe ha topat amb un altre i l'impacte l'ha acabat rebent un camió que es trobava parat. El resultat són quatre ferits: dos greus i dos lleus. Dos ocupants han quedat atrapats i ha estat necessària la intervenció de quatre dotacions, entre Bombers i ambulàncies. Els ferits ja han estat traslladats a l'Hospital Taulí.

Els vehicles implicats són un Seat Córdoba, un Peugeot 306 i un Nissan. Els ferits greus, ocupants del Seat Córdoba, són Abel C.H., veí de Sabadell i de 22 anys, i Daniel E.O., també veí de Sabadell i de 24 anys. Els dos presenten policontusions i traumatisme cranial i ja es troben al Taulí. Els dos lleus són els ocupants del Peugeot: una dona, Ania Emilia Z.L., veïna de Granollers, que ha patit contusions vàries, i Carles M.S.         

http://www.asabadell.cat/article/ciutat/131/dos/ferits/greus/dos/lleus/accident/multiple/passeig/comerc.html

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #18 el: 20 de Febrer de 2009, 20:20:22 pm »
jo he passat aquesta tarda dos cops per aquest lloc, la derrera a les 17,30h, poc despres he sentit un munt de sirenes, i els  bombers, peró he pensat que anaven cap a l'autopista per la quantiitat que es sentien, ara al llegir aixó ja sé on anaven!

Desconnectat Atonnyc

• Aleví
  • Missatges: 47
« Respondre #19 el: 23 de Febrer de 2009, 15:56:36 pm »
Sin duda, un punto muy chungo y sobretodo aún más con tráfico es en la Gran Vía (sentido Pl. Espanya), a la altura del Club, cuando se juntan las dos incorporaciones a ésta. Es brutal el "campi qui pugui" que se produce cada día a ver quien pasa primero... aunque el ceda lo tengan ellos...
Soy del Sabadell, qué grande!!!     Forero no oficial desde Diciembre del 2007