Autor Tema: punts perillosos a Sabadell  (Llegit 9493 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
Re: punts perillosos a Sabadell
« Respondre #20 el: 23 de Febrer de 2009, 17:19:11 pm »
Sin duda, un punto muy chungo y sobretodo aún más con tráfico es en la Gran Vía (sentido Pl. Espanya), a la altura del Club, cuando se juntan las dos incorporaciones a ésta. Es brutal el "campi qui pugui" que se produce cada día a ver quien pasa primero... aunque el ceda lo tengan ellos...

Este punto es uno de los k mas cuidado tengo, para mi no tiene sentido k el k viene de la gran via tenga k hacer un ceda...no e visto ninguna ***** ahi, pero me imagino k las habran habido...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #21 el: 23 de Febrer de 2009, 17:33:16 pm »

La Ronda Ponent donde esta el Parc Catalunya la rotonda hacia el norte.  Los coches se saltan los semafaros i van a 100 a 110 km por ahi. Parece que sea un circuito de formula 1. El otro dia fueron la policia , los bomberos..porque habia ocurrido un accidente.  Hace unas semanas habia que lamentar una muerte
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #22 el: 25 de Febrer de 2009, 09:50:05 am »
Otro punto super chungo es en la calle Villarrubias.

Direccions Gran via el paso de cebre que hay entre el cuartel y el Bar snooker, en horas puntas, hay los listillos que no les gusta esperar y se meten por el carril de la derecha (BUS) acelerando y la gente que aprovecha la retencion para cruzar (por el paso de Cebra) se pegan cada susto.

Supongo que todos esos puntos los iran solucionando a medida que vaya muriendo gente. Es triste pero es asi.

Fum Fum Fum, veo que coincidomos en la calle Balmes. Los dos coincidimos en que es una carrera de Formula 1.

Y la PM multando a saco por aparcar en el centro.
SANGUI

antcarcer

• Visitant
« Respondre #23 el: 01 de de 2009, 00:27:57 am »
Ja ho he posat diverses vegades, però sembla que fins que no passi alguna tragèdia, i caigui algun ciclista o motorista i es trenqui la crisma , no arreglaran els forats que hi ha a la Gran Via, pujant a zona nord entre el Tauli i plaça Espanya.

Afortunadament ja els han tapat abans que passi alguna tragèdia.  :clap  :ok

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #24 el: 01 de de 2009, 00:34:30 am »
Ja ho he posat diverses vegades, però sembla que fins que no passi alguna tragèdia, i caigui algun ciclista o motorista i es trenqui la crisma , no arreglaran els forats que hi ha a la Gran Via, pujant a zona nord entre el Tauli i plaça Espanya.

Afortunadament ja els han tapat abans que passi alguna tragèdia.  :clap  :ok

Et sorprendries de saber qui arriba a llegir aquest fòrum.  ::)
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #25 el: 01 de de 2009, 00:48:27 am »
 :yes: :yes: :yes:
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #26 el: 17 de Abril de 2009, 16:50:08 pm »
La rotonda de la Gran via amb c/ Vilarrubias (abans d'arrivar al Parc Taulí), una rotonda on ningú té verd pero tothom es pensa que té preferència, especialment els q venen de Pça Espanya que entren ben embalats.
Jo sóc dels poquets que entenc la filosofia d'aquesta rotonda, pero clar, hi ha molta gent que no hi està acostumat a passar i llavors simplement aprofita el moment que li sembla que pot passar per colar-se per allà al mig, pero vaja, un punt propici a que es pugui produir un accident.

De fet jo allà ja vaig estar ben apuntet de picar amb una persona de color que estant jo dins de la rotonda va entrar-hi amb tota la xuleria del món, ara encara s'en deu enrrecordar dels meus piropos i la pitada q li vaig fotre :rant: :rant:
També recordo un dia que gairebé piquen dos cotxes i el que anava davant va baixar del cotxe i va anar a picar el vidre  del cotxe d'un noi jove que gairebé el pica...si no arriva a ser perq el noi jove era pacific, encara estaríen barallant-se amb els fums que duia aquell home...

El problema d'aquesta rotonda són els semàfors. D'acord que els han posat a cada banda pels vianants, però s'ha de recalcar que són un estorb impressionant. Per anar així, que tornin a fer una cruïlla amb semàfors com abans.
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #27 el: 18 de Abril de 2009, 18:08:13 pm »

El problema d'aquesta rotonda són els semàfors. D'acord que els han posat a cada banda pels vianants, però s'ha de recalcar que són un estorb impressionant. Per anar així, que tornin a fer una cruïlla amb semàfors com abans.

Estic total-ment d'acord, els distribuïdors del transit es varen inventar per regular-lo sense semàfors. :happy:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #28 el: 09 de Setembre de 2009, 16:34:01 pm »
He vist que els dos punts conflictius que vaig indicar, ha posat semafors. No se si es casualitat (han posant mil semafors ara a l'agost) o que, però felicitats pq eran dos punts negres. Igual que en un altra post vaig dir la cagada que han fet a la gran via, aqui ho han fet molt be. (la meva opinió, esclar)
SANGUI

Desconnectat dana_sbd

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 21
« Respondre #29 el: 06 de Octubre de 2009, 02:13:36 am »
haytantos cruces peligrosos...