Autor Tema: plaza españa  (Llegit 2602 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
  • Gènere: Masculí
plaza españa
« el: 05 de de 2009, 00:16:51 am »
Durantae unos cuatos dias si podeis no pasar por la plaza  españa .Ha hecho una de redondas que uno no sabe por donde va ha pasar.MAÑANA DIA 5  ENPIEZAEL CCAO MARAVILLAO

antcarcer

• Visitant
Re: plaza españa
« Respondre #1 el: 05 de de 2009, 09:53:21 am »
Durantae unos cuatos dias si podeis no pasar por la plaza  españa .Ha hecho una de redondas que uno no sabe por donde va ha pasar.MAÑANA DIA 5  ENPIEZAEL CCAO MARAVILLAO

Unos cuantos dias no, la primera previsión esque estará patas arriba hasta el principio del año que viene.

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #2 el: 06 de de 2009, 13:37:43 pm »
festival en plaza españa!!!!!!
eso parece un scalextric!!!!!!!
seintendolo mucho para esos que lo van a utilizar y les va a venir bien a mi que voy en coche y no voy a usar el metro me **** en el metro y en el que tuvo la idea!!!!!!!1
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 07 de Abril de 2009, 19:58:50 pm »
Avui, plovent allà hi ha un cacao de mil parells! Espectacular!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #4 el: 08 de Abril de 2009, 11:25:22 am »

Unos cuantos dias no, la primera previsión esque estará patas arriba hasta el principio del año que viene.

El dia después de hacer las modificaciones, en el DS ponía que había para un año y medio...
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #5 el: 08 de Abril de 2009, 18:49:35 pm »
Jo visc a la Plaça d'Espanya ( ja li podrien canviar el nom ) i la veritat, primer semblava que seria un verdader caos, però llavors veus que la cosa va bastant fluida, els vehicles si van acostumant.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #6 el: 09 de Abril de 2009, 01:04:55 am »
Jo visc a la Plaça d'Espanya ( ja li podrien canviar el nom ) i la veritat, primer semblava que seria un verdader caos, però llavors veus que la cosa va bastant fluida, els vehicles si van acostumant.
totalmente de acuerdo acostumbro a pasar por ahi y tambien me lo parecio el primer dia ke eso seria una locura de accidentes de frente y de atascos pero vaya veo ke la cosa no va mal la gente se acostumbrao y la cosa no va parada! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #7 el: 09 de Abril de 2009, 06:25:55 am »

Jo nomes hi ha passat una vegada i amb autobús i en va donar la sensació que al no haver-hi tans semàfors la cossa funcionava millor. :smoking:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #8 el: 17 de Abril de 2009, 16:39:15 pm »

Ei! Doncs no van tant malament, eh? Sembla que et facin desviar per qui sap on, però en realitat no son tan embolicades. A veure, per qui no es conegui la zona potser sí que anirà perdudet, però jo el primer cop que hi vaig passar amb obres no em vaig liar gens, tot i estar alerta de per on em fotien passar. Això sí, que no els vingui l'acudit a l'ajuntafems de deixar-les tal qual, perquè vist des del cel no queda gaire estètic  ;D ;D!
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!