Estic plenament d'acord amb que un equip que porta encaixats més de 30 gols en 27 jornades, ho té més que complicat per poder arribar a cotes altes de la classificació. A Segona B tan important és gairebé marcar com no encaixar gols, i la veritat és que no hi ha partit en que no acabem amb un gol com a mínim, encaixat. No ens podem passar la vida remuntant, doncs pot acabar passant que no ho fagis, com per exemple, el que per mi ha estat tot i així un accident, a Ontinyent. Respecte als millors jugadors que podrien formar la línia defensiva, ho tinc molt clar, Campos no pot ser MAI titular d'aquest equip. Ho he dit i ho torno a dir ara, és de llarg, dels pitjors laterals drets que hem fitxat en molts anys. Jaume o Pelegrí em donen moltres més garanties, sense cap mena de dubte. Pep Pagès, en forma, és un dels centrals indiscutibles d'aquest equip, és mitja defensa, i per mi, i ho sento per qui no ho comparteixi, Agustín és de lo milloret que s'ha fitxat aquest any, per mi un central de cap a peus.
Jo pregunto, i la porteria? Res més lluny de la meva intenció la d'obrir ara un debat De Navas si, De Navas no. És un actiu d'aquest club, a banda de ser un professional de cap a peus. Ens ha salvat de moltes, però crec que podem convenir, sense risc d'equivocar-nos, que darrerament s'ha mostrat molt insegur i inclús nerviós, no donant, crec, la seguretat que donava temps enrera. Vull creure que és un petit baixon i res més, doncs és sense dubte, un gran porter. Ara bé, també dic una cosa, Miguel Ángel té una trajectòria prou interessant i crec que també és un porter de plenes garanties, i com tot jugador de banqueta té dret a tenir la seva oportunitat en noments en que el porter titular no es troba el seu millor nivell.
PD: Espero que David De Navas foti aquest diumenge el partit de la seva vida, i fagi callar moltes veus, la primera, la meva.
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!