Autor Tema: solucions als problemes defensius  (Llegit 1173 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat markis

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 28
solucions als problemes defensius
« el: 24 de Febrer de 2009, 00:00:30 am »
crec que es la gran creu de l'equip ara mateix,i que si no ho arreclem ja ens podem oblidar de play-offs i copas dels reis.la veritat es que es al centre de la defensa d'on venen gairebe tots els mals.la lesio del pep pages a la pre-temporada ha sigut decisiva,pero si un sol jugador ha de canviar la trajectoria d'un equip mal anem.ni jaume,ni cazorla han tingut regularitat,juan carlos per mi es basic al centre del camp i agustin,ho sento perque no es mal jugador,per mi esta en un moment de forma bastan baix.falta contundencia,velocitat i per tant seguretat. crec que el pelegri ha de tenir l'oportunitat de jugar de central,que penso que es on mes ens pot ajudar perque al tio s'el veu rapid i molt implicat,pot ser la gran esperança junt amb la recuperacio del pages,podem formar una gran defensa central i els altres a esperar.campos estava molt millor ultimament i pot tornar a ser titular perfectament i de la plata esta molt be.que el moya comenci a provar amb pelegri i pages al centre perque crec que es la parella idonia,clar a partir del partit del lleida.no se que penseu i obro aquest post per intentar trobar la solucio i es que portem una temporada on en cada partit veiem alguna pifia o mes d'una,i en aquesta categoria tots sabem que molts partits es guanyen 1-0 i no encaixar es basic.ara que ve la fase decisiva aquest factor sera clau,ah per cert,ahir amb una mica mes de contundencia darrera haguessim tret un 0-0 minim i ara estariem molt satisfets amb el resultat.fa rabia veure aquests errors perque son coses perfectament millorables.VISCA EL SABADELL I SR.MOYA AQUEST EQUIP POT FER PLAY-OFF!!!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
  • Gènere: Masculí
Re: solucions als problemes defensius
« Respondre #1 el: 24 de Febrer de 2009, 01:23:13 am »
jo apostaria per pelegri lateral dret centrals pages y agustin y lateral esquerre jaume,el de la plata no em convenç!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #2 el: 24 de Febrer de 2009, 05:50:00 am »
 :bandera :bandera :bandera
Jo ja no sé que dir doncs posis el que posis en un moment ho altra fan una cantada quens costa un gol, se sol dir que es falta de concentració, pro això com s'arregla?

:consol
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #3 el: 24 de Febrer de 2009, 12:04:10 pm »
Muy bien el comentario del compañero markis, pienso que hemos perdido varios encuentros esta temporada por errores puntuales que se podrían haber corregido con el paso de los partidos, si queremos jugar los play off tendría el cuerpo técnico buscar soluciones en defensa, así como el solucionar el problema de las tarjetas, es inadmisible lo que está ocurriendo en este apartado. El sueño de conseguir los play off es el primero de los sueños ya que el mayor de todos es conseguir el ascenso de categoría, para esto hay que estar muy firmes en defensa y no dejarse marcar goles que luego lamentamos y se nos queda cara de incrédulos, si la actitud durante todo el encuentro fuera la idónea, sería un gran paso para conseguir los objetivos.

:anims    :trebol    :scut    :bandera    :scut
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #4 el: 24 de Febrer de 2009, 13:43:36 pm »
el gol del barça b ens el podriem haver estalviat :sad2:
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #5 el: 27 de Febrer de 2009, 20:05:29 pm »
Estic plenament d'acord amb que un equip que porta encaixats més de 30 gols en 27 jornades, ho té més que complicat per poder arribar a cotes altes de la classificació. A Segona B tan important és gairebé marcar com no encaixar gols, i la veritat és que no hi ha partit en que no acabem amb un gol com a mínim, encaixat. No ens podem passar la vida remuntant, doncs pot acabar passant que no ho fagis, com per exemple, el que per mi ha estat tot i així un accident, a Ontinyent. Respecte als millors jugadors que podrien formar la línia defensiva, ho tinc molt clar, Campos no pot ser MAI titular d'aquest equip. Ho he dit i ho torno a dir ara, és de llarg, dels pitjors laterals drets que hem fitxat en molts anys. Jaume o Pelegrí em donen moltres més garanties, sense cap mena de dubte. Pep Pagès, en forma, és un dels centrals indiscutibles d'aquest equip, és mitja defensa, i per mi, i ho sento per qui no ho comparteixi, Agustín és de lo milloret que s'ha fitxat aquest any, per mi un central de cap a peus.
Jo pregunto, i la porteria? Res més lluny de la meva intenció la d'obrir ara un debat De Navas si, De Navas no. És un actiu d'aquest club, a banda de ser un professional de cap a peus. Ens ha salvat de moltes, però crec que podem convenir, sense risc d'equivocar-nos, que darrerament s'ha mostrat molt insegur i inclús nerviós, no donant, crec, la seguretat que donava temps enrera. Vull creure que és un petit baixon i res més, doncs és sense dubte, un gran porter. Ara bé, també dic una cosa, Miguel Ángel té una trajectòria prou interessant i crec que també és un porter de plenes garanties, i com tot jugador de banqueta té dret a tenir la seva oportunitat en noments en que el porter titular no es troba el seu millor nivell.

PD: Espero que David De Navas foti aquest diumenge el partit de la seva vida, i fagi callar moltes veus, la primera, la meva.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat markis

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 28
« Respondre #6 el: 28 de Febrer de 2009, 01:13:34 am »
stic d'acord en que de navas no esta tenint el seu millor any,pero tots sabem que una bona defensa fa un bon porter,un porter segur,al lloro que de navas tambe ha tingut bones intervencions,eh!una bona defensa es mig equip,mig play-off i no la tenim ara per ara.torno a dir que agustin es un bon defensa pero li falta velocitat,arriba tard,quan juguem amb defensa adelantada pateix i es com millor juguem en atac,per aixo demano provar amb el pep i pelegri,es el que hi ha.necessitem centrals rapids per la manera que ens agrada jugar.ja se que el pages no es usain bolt pero se les sap totes i es molt inteligent,tots ho sabem.PO-DE-MOS!!!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #7 el: 28 de Febrer de 2009, 15:06:00 pm »
 :bandera :bandera

En sembla que els problemes de la defensa, no es d'un lloc en concret sinó d falta de concentració de tota la defensa es falta alguna cosa com si no sàpiga-si'n a quin lloc son estan com des-ubicats
 :sleeping: :sleeping:

ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #8 el: 28 de Febrer de 2009, 15:28:31 pm »
Sempre són erros ton-tos. Falta coordinació entre els centrals sobretot i entesa entre aquests i el porter. Jo tinc la impressió que s'ha posat molt èmfasi en la davantera i les grans esperançes que es tenien (i que jo encara tinc) i s'ha oblidat una mica la línia defensiva. Però coincideixo amb Inda i crec que es tracta per sobre de tot de falta de concentració i també de contundència en determinats moments.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #9 el: 01 de de 2009, 22:34:44 pm »
Demano perdo a la Verge de Fatima, de la Salut, de la Macarena, Lourdes, de la Regla, la Mercè, Almudena, i a sants diversos per haver dubtat un sol segon de David De Navas!
El pròxim missatge que aquest humil seguidor del Sabadell pugui escriure dubtant de David De Navas dono permís perquè sigui eliminat immediatament, així com que sigui vetada la meva entrada en aquest forum. Reiterant les meves més sinceres disculpes aquí se despide aquest incoscient que avui està FELIÇ per veure el seu Sabadell en zona de play-off!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ARA, A PEL LLEIDA!!!!!!!!!!!!!!!!! SOM-HI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #10 el: 02 de de 2009, 14:42:23 pm »
Demano perdo a la Verge de Fatima, de la Salut, de la Macarena, Lourdes, de la Regla, la Mercè, Almudena, i a sants diversos per haver dubtat un sol segon de David De Navas!
El pròxim missatge que aquest humil seguidor del Sabadell pugui escriure dubtant de David De Navas dono permís perquè sigui eliminat immediatament, així com que sigui vetada la meva entrada en aquest forum. Reiterant les meves més sinceres disculpes aquí se despide aquest incoscient que avui està FELIÇ per veure el seu Sabadell en zona de play-off!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ARA, A PEL LLEIDA!!!!!!!!!!!!!!!!! SOM-HI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Con PAGES y DE NAVAS, bien algo mas ganamos. :bandera :scut