Mare meva quin patiment!!!! Quan temps feia q no patíem així en un partit? Patir sóm de patir pero buffffff, avui a sigut massa, suposo q perq també ens jugàvem el nostre primer contacte amb la zona de Play Off...
Sobre el partit crec que em fet un partit bastant bo, em sapigut crear ocasions tan durant la primera meitat com a la segona, ens a faltat definició això sí, i és q no entenc com costa tan xutar a porta i com alguns s'emborratxen tantíssim de pilota.
On he vist més fluixera a sigut defensivament, especialment a la segona part on durant molt moments la defensa no a sapigut treure la pilota amb criteri i em comés errors realment perillosos, sort de De Navas que avui SÍ que a tornat a ser un dels millors del partit, se n'ha fet un fart.
En fi.. molt bona actitud de l'equip, es nota que s'acosten les jornades decisives del campionat de lliga i molt bona per a no dir excel·lent l'afició durant el dia d'avui. Apart de ser més gent que normalment (potser seríem els mateixos q el dia de l'Alzira), la gent avui a animat moltíssim a l'equip, semblava el Play Off això, molt bé molt bé.
Com a anècdota destacar que avui hem tornat a tenir entre nosaltres al company Seamus a la Nova Creu Alta, i tal com va passar a l'Olímpic de Terrassa, " com més SEAMUS més ANIMAMUS"