- Ho bé la rebaixa de preus consideren que va ser un fracàs fa dues setmanes.
- Ho bé la derrota al Clariano els ha fet tocar de peus a terra i consideren q per molta gent q siguem al camp no arrivaríem mai a entrar a Play Off..
Home Ferni, a mi em sembla que ni una ni l'altre........
En quan a un possible fracàs el dia de l'Alzira, és evident que no ja que treient el partit davant el Terrassa, segurament es va veure la millor entrada de la temporada.
En quan a això de la derrota a Ontinyent segur que es considera com un accident d'un equip que en teoria va a l'alça i SEGUR que des de la directiva es pensa en acabar entre els 4 primers. Vaja, si no s'aconsegueix saben que hauran "incomplert" la promesa de principi de temporada i que hauran de canviar algunes coses.
És una simple qüestió de diners. Se sap i ja es va dir que amb tota seguretat l'any acabi amb dèficit. Tenen que fer una 2a jornada econòmica i suposo que es curen en salut per si el dia del St Andreu l'equip ja no té cap opció d'estar a la zona alta.
Jo sempre estic en contra de jornades econòmiques, però veient les penúries que estan passant molts i molts equips amb tot això de la crisi, penso que donar una petita ajuda al club no està de més.
Això sí, davant l'Oriola ens juguem MOLT i no guanyar per mi seria sinònim el partit del Lleida com d'última oportunitat per fer alguna cosa bona aquest any. Per tan directament la suprimiria.
Tampoc trobaria just que a partir d'ara fins a final de lliga els preus de les entrades baixéssin a 10 euros. Són encara 7 partits i d'aquesta manera si que es podria veure força perjudicat els qui hem pagat el carnet. I que consti que no em molesta gens que es fagin aquest tipus de rebaixes, ja que l'únic que vull és veure com més gent millor a les grades i que el meu equip guanyi. Trobo molt bé en partits puntuals -si l'equip segueix funcionant bé-, que equips que no tinguin tanta "tirada" -per exemple Santa Eulària- que la directiva prengui la decisió de fer aquests preus especials.