Autor Tema: CE SABADELL - ORIOLA  (Llegit 17012 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
  • Gènere: Masculí
Re: CE SABADELL - ORIOLA
« Respondre #20 el: 24 de Febrer de 2009, 16:15:31 pm »
Cueste lo que cueste, este partido hay que ganarlo, ahora que estamos cerca de los puestos de play off no deberíamos dejar escapar la ocasión de ocupar una de esas plazas, por equipo y jugadores somos superiores al Orihuela, pero no pueden nuestros jugadores realizar un partido como el de ayer en Ontinyent, la actitud tiene que ser como en partidos anteriores. ¡VAMOS QUE PODEMOS! ¡PODEMOS!

:anims    :trebol    :scut    :bandera    :scut    :trebol    :anims
És molt difícil veure un partit com el d'Ontinyent a la Nova Creu Alta. Jo penso que precisament les característiques del nostre estadi haurien de ser un factor determinant per a guanyar els partits, a vegades tinc la sensació que no aprofitem aquest fet. Podem jugar-hi molt bé a futbol contra equips que solen jugar en camps de quasi futbol 7 i que, per conseqüència, estan molt poc acostumats a practicar bon futbol, a obrir espais, a tocar la pilota... i l'únic que saben fer és jugar a la contra i a pilotades amunt. Si juguéssim més la pilota pel terrra i amb més rapidesa guanyaríem els partits més facilment.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #21 el: 24 de Febrer de 2009, 18:07:08 pm »
Trobo ke de cara al diumenge haurien de regalar dues invitacions més pels socis . Dues en tota una temporada són molt pokes

Doncs el diumenge, l'entrada tornarà a valdre 15 o 16 € per al no soci.

Decisió dolentissima... bueno que hi farem, tornarem a veure una NCA amb els 2000 de sempre  :Hecho_polvo:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #22 el: 24 de Febrer de 2009, 19:59:28 pm »
Trobo ke de cara al diumenge haurien de regalar dues invitacions més pels socis . Dues en tota una temporada són molt pokes

Doncs el diumenge, l'entrada tornarà a valdre 15 o 16 € per al no soci.

Decisió dolentissima... bueno que hi farem, tornarem a veure una NCA amb els 2000 de sempre  :Hecho_polvo:

Potser ho tornaran a fer contra el Lleida o el Sant Andreu, no? :happy:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #23 el: 24 de Febrer de 2009, 20:03:29 pm »
Potser ho tornaran a fer contra el Lleida o el Sant Andreu, no? :happy:

Contra la UE Lleida,se suposa que serà jornada econòmica per als socis.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #24 el: 24 de Febrer de 2009, 20:23:07 pm »
Jornada econòmica contra el Lleida.

D'altra banda, i més enllà del partit contra l'Oriola, la directiva del Sabadell ha fet oficial que aprofitaran l'enfrontament davant el Lleida (diumenge 8 de febrer, 17h) per establir la segona jornada d'ajuda al club de la temporada. Els responsables del club han volgut aprofitar aquest partit, el qual no serà televisat, per intentar recollir algun diner extra. A l'espera d'algun canvi, aquell dia els socis arlequinats passaran per caixa.

Sacado de la web de Radio Sabadell.

:bandera :scut :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat sabadell11

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 29
« Respondre #25 el: 24 de Febrer de 2009, 20:40:55 pm »
Una decisio dolentisima... ara es realment important el recolzament de la aficio i posen ajuda economica  :wink2:

contra el lleida no pasarem dels 1000.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #26 el: 24 de Febrer de 2009, 20:50:03 pm »
 :bandera :bandera :bandera

Jo no se si la jornada econòmica avés estat millor el dia del Sant Andreu.primera per que sembla que pugui portar més gent segona perquè son dos partits seguits a casa.si es guanya doncs be però sinó serem quatre al estadi en canvi al dia que vingui el Sant Andreu estarem més aprop del final de lliga i si anem be es podria omplir el camp,ara sinó es confia que estarem a dalt doncs ja està be el dia del Lleida.i ara esperar que no plogui.
 :whistle: :whistle:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #27 el: 24 de Febrer de 2009, 22:41:03 pm »
Ui ui, em sembla q hi ha molt poques ganes de lluitar per entrar a Play Off, potser per això l'equip va fer el partit q va fer al Clariano...
No és normal q es recuperi la ilussió i es rebaixin les entrades contra l'Alzira, i 2 setmanes dsp les tornin a pujar, no té cap sentit i només i vec dos explicacions:

- Ho bé la rebaixa de preus consideren que va ser un fracàs fa dues setmanes.

- Ho bé la derrota al Clariano els ha fet tocar de peus a terra i consideren q per molta gent q siguem al camp no arrivaríem mai a entrar a Play Off..

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #28 el: 24 de Febrer de 2009, 22:43:58 pm »

Van vendre unes 400 entrades de 10€. total, 4000€.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #29 el: 24 de Febrer de 2009, 22:55:10 pm »

- Ho bé la derrota al Clariano els ha fet tocar de peus a terra i consideren q per molta gent q siguem al camp no arrivaríem mai a entrar a Play Off..

Home Ferni, a mi em sembla que ni una ni l'altre........

En quan a un possible fracàs el dia de l'Alzira, és evident que no ja que treient el partit davant el Terrassa, segurament es va veure la millor entrada de la temporada.

En quan a això de la derrota a Ontinyent segur que es considera com un accident d'un equip que en teoria va a l'alça i SEGUR que des de la directiva es pensa en acabar entre els 4 primers. Vaja, si no s'aconsegueix saben que hauran "incomplert" la promesa de principi de temporada i que hauran de canviar algunes coses.

És una simple qüestió de diners. Se sap i ja es va dir que amb tota seguretat l'any acabi amb dèficit. Tenen que fer una 2a jornada econòmica i suposo que es curen en salut per si el dia del St Andreu l'equip ja no té cap opció d'estar a la zona alta.

Jo sempre estic en contra de jornades econòmiques, però veient les penúries que estan passant molts i molts equips amb tot això de la crisi, penso que donar una petita ajuda al club no està de més.

Això sí, davant l'Oriola ens juguem MOLT i no guanyar per mi seria sinònim el partit del Lleida com d'última oportunitat per fer alguna cosa bona aquest any. Per tan directament la suprimiria.

Tampoc trobaria just que a partir d'ara fins a final de lliga els preus de les entrades baixéssin a 10 euros. Són encara 7 partits i d'aquesta manera si que es podria veure força perjudicat els qui hem pagat el carnet. I que consti que no em molesta gens que es fagin aquest tipus de rebaixes, ja que l'únic que vull és veure com més gent millor a les grades i que el meu equip guanyi. Trobo molt bé en partits puntuals -si l'equip segueix funcionant bé-, que equips que no tinguin tanta "tirada" -per exemple Santa Eulària- que la directiva prengui la decisió de fer aquests preus especials.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #30 el: 25 de Febrer de 2009, 00:29:16 am »
No i a cap equip solvent a la 2a B, i dins la m**** nosaltres som dels que fem menys pudor i de llarg. Com a mínim paguem al dia, i això, en aquesta categoria es moltíssim. Què ens faran pagar, 5€ als socis? doncs es paguen i punt, encara haurem d'escoltar que tenim problemes de solvencia nosaltres!
Vinga collons, a recuperar l'¡l.lusió!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #31 el: 25 de Febrer de 2009, 09:17:01 am »
El árbitro del partido será Suárez Betancor que esta temporada nos pitó en Sant Andreu que conseguimos vencer pero nos expulsó a Jaume, al menos esta vez no lo podrá expulsar porque ya lo está... ;D
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #32 el: 25 de Febrer de 2009, 13:51:29 pm »
El árbitro del partido será Suárez Betancor que esta temporada nos pitó en Sant Andreu que conseguimos vencer pero nos expulsó a Jaume, al menos esta vez no lo podrá expulsar porque ya lo está... ;D
De que colegio es??
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #33 el: 25 de Febrer de 2009, 13:53:44 pm »
Sino voy equivocado es Canario... me acuerdo por aquello que dice siempre Birrero en los partidos de que se va a ir en patera para su pueblo :laugh2:
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #34 el: 25 de Febrer de 2009, 14:43:35 pm »
Sino voy equivocado es Canario... me acuerdo por aquello que dice siempre Birrero en los partidos de que se va a ir en patera para su pueblo :laugh2:

Ok gràcies.  :clap :beer2
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #35 el: 25 de Febrer de 2009, 14:51:31 pm »
Si no vaig equivocat Jorge Campos no ha anat convocat els 2 ultims partits, sabeu si nomes es per decisio de moya? o es per lesió? aquesta setmana el necessitem al lateral dret amb les sancions de Jaume i Pelegrí.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #36 el: 25 de Febrer de 2009, 20:36:18 pm »

Home Ferni, a mi em sembla que ni una ni l'altre........

En quan a un possible fracàs el dia de l'Alzira, és evident que no ja que treient el partit davant el Terrassa, segurament es va veure la millor entrada de la temporada.

En quan a això de la derrota a Ontinyent segur que es considera com un accident d'un equip que en teoria va a l'alça i SEGUR que des de la directiva es pensa en acabar entre els 4 primers. Vaja, si no s'aconsegueix saben que hauran "incomplert" la promesa de principi de temporada i que hauran de canviar algunes coses.

És una simple qüestió de diners. Se sap i ja es va dir que amb tota seguretat l'any acabi amb dèficit. Tenen que fer una 2a jornada econòmica i suposo que es curen en salut per si el dia del St Andreu l'equip ja no té cap opció d'estar a la zona alta.

Jo sempre estic en contra de jornades econòmiques, però veient les penúries que estan passant molts i molts equips amb tot això de la crisi, penso que donar una petita ajuda al club no està de més.

Això sí, davant l'Oriola ens juguem MOLT i no guanyar per mi seria sinònim el partit del Lleida com d'última oportunitat per fer alguna cosa bona aquest any. Per tan directament la suprimiria.

Tampoc trobaria just que a partir d'ara fins a final de lliga els preus de les entrades baixéssin a 10 euros. Són encara 7 partits i d'aquesta manera si que es podria veure força perjudicat els qui hem pagat el carnet. I que consti que no em molesta gens que es fagin aquest tipus de rebaixes, ja que l'únic que vull és veure com més gent millor a les grades i que el meu equip guanyi. Trobo molt bé en partits puntuals -si l'equip segueix funcionant bé-, que equips que no tinguin tanta "tirada" -per exemple Santa Eulària- que la directiva prengui la decisió de fer aquests preus especials.

Home Mutio, d'una manera o altre si que deu ser les dues opcions eh. La primera precisament és el q tu dius, "qüestió de diners", és a dir que consideren que económicament no surt a compte possar entrades a 10 € encara q hi vagin 500 persones més q possant-les a 16 €.
I la segona és que fan la jornada económica el dia del Lleida precisament per por de que el dia del St Andreu l'equip ja no tingui opció d'estar a la part alta. Més que por o per curarse amb salut com tu dius, jo crec q és perq s'maginen que a la jornada 32 ja poques opcions quedaran d'estar a dalt.

En fi, que fotin el q vulguin. L'altre dia a l'Arlekinat el sr. Xavi Andreu ja va dir com s'havien de fer aquestes coses.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #37 el: 25 de Febrer de 2009, 20:44:36 pm »
Penseu també, que com ha dit un altre forero en un altre post, el dia del Sant Andreu, és final de mes, i seria un agravant per al soci posar-ho aquell dia.

També crec que a final de mes, a 10€ que la posessin, potser aconseguiríem veure menys ciment a l'estadi.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #38 el: 25 de Febrer de 2009, 21:02:08 pm »
Com a mal menor dir que tan a Jaume com a Carralero només els ha caigut 1 partit. També Pelegrí està sancionat amb 1 partit.

Ells tenen els dubtes del central Iker Gureñu i Albert Cano. I recuperen a  Navarro i Pablo Garcia que estaven sancionats així com Ibán Espadas.

Espero que els nostres jugadors demostrin que tenen ganes de fer alguna cosa important i es deixin la pell davant un rival que no ho posarà fàcil i que també s'hi juga molt.

Ens juguem bona part de la il·lusió en aquest partit.

Ells no perden fora des del 4 de gener quan van caure a Eivissa per 1 a 0. Després han tret punts molt meritoris tan de Badalona com de Gavà.

Veiam si per fi donem una alegria a l'afició però de forma més o menys tranquila. I és que no recordo un partit tranquil des de la jornada 5 on vam guanyar al València B a casa per 2 a 0.

SOM-HI  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3612
  • You will never walk alone
« Respondre #39 el: 25 de Febrer de 2009, 21:12:42 pm »
S'ha de guanyar aquest partit i el del Lleida. Dos victories seguides a casa faria enganchar als que es queden a casa i no s'acaben d'enganchar mai al carro i per altre ens situariem amb 45 punts a la jornada 28. Ens quedarien 10 jornades per sommiar que serien 30 puntets que sumant 15-18 "possiblement" estiguem entre els 4 primers. Tot Sort!

Vinga!!
Visca el Sabadell!!