Primer de tot, vull donar les gràcies als socis, accionistes i simpatitzants que m’han respost en privat, demanant que les respectés la seua privacitat. Les vostres respostes m’han posat un poc de llum a les meues dubtes i entre tots m’heu informat molt més del que ho ha fet fins a dia d’hui el club, amb la seua actual opacitat.
Se me confirma d’esta manera, que els menors de 37 anys a penes van poder adquirir títols, sia per la seua minoria d’edat o sia per que eren masses jovens per a tenir uns estalvis o un fons per a poder fer una adquisició de títols del club. Des d’un que va comprar sol un títol, a un altre que en va comprar 50, passant per els que en vau comprar 4, 6, 8 o 13. Tots estos van fer una adquisició amb estima al nostre club, sense pensar en que si estos títols en un futur valdrien per a comerciar amb ells o per a colocarse dintre de la directiva. Estos que en el seu moment van ser petits accionistes, son l’ànima del club, d’un club on els accionistes estan envellint, i no està entrant sàvia nova en l’accionariat actiu.
Si s’aconsegueix ascendre, este envelliment, se pot accentuar i tot. Amb l’ascens, segurament s’haurà de fer una petita ampliació de capital, i com marca la llei actual, els que la executin des de la directiva, poden fer que primer tinguen preferència els actuals accionistes, fins i tot posant un porcentatge mínim, i desprès els socis i per últim si quedessin títols, d’accés lliure.
Tots sabem com funciona el club, i si han avisat d’un dia abans per a una Junta General d’Accionistes, son capaços d’avisar d’una ampliació de capital el mateix dia que els actuals remenadors de cireres tinguen la firma en les adquisicions i no deixar marge a els jovens que estimen el club i volen una part d’ell. Mai se sap per on te surtiran.