Autor Tema: El Sabadell i les seves accions.  (Llegit 1218 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
El Sabadell i les seves accions.
« el: 27 de Febrer de 2009, 14:02:58 pm »
Us poso un conjunt de preguntes que aquests últims dies, m’he fet sobre l’accionariat del club, i que he preguntat entre amics, socis i foreros i no n’he tret l’aigua clara:

Preguntes sobre l’accionariat del club, a qui ho pugui respondre:

Quin porcentatge d’accions té el màxim accionista?
Com està repartit la resta de l’accionariat del club, en percentatges?
Les accions en mans de la Fundació estan Cedides o Donades?

Preguntes als foreros, en general, m’agradaria que les contestéssiu, ja que m’interessa molt la vostre opinió:

Quin creieu que serien actualment el seu preu en el mercat?
Estaries disposat a adquirir títols del club?
Quant estaries disposat a pagar per una d’aquestes accions?
Si en tens, estaries disposat a posar-les en venta? Per quant?

Espero les vostres respostes, i si algú prefereix mantenir el seu anonimat en alguna de les respostes de cara al foro en general, espero les vostres respostes en privat.

Gràcies a tots.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
Re: El Sabadell i les seves accions.
« Respondre #1 el: 27 de Febrer de 2009, 14:17:20 pm »
No som capaços de saber una cosa tan simple com pot ser quantes persones van passar per caixa el darrer partit i aspires a que et diguin tot això ??   :Hecho_polvo:

Ja ho vaig dir un altre dia, i en el post de la reunió penyes-directiva també ho vaig dir (crec): en la desinformació està el poder, i en això són uns mestres, pseudo-democràtics, però mestres  :tongue3:

:beer2
Forero Més Catxondo

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #2 el: 27 de Febrer de 2009, 14:37:38 pm »
No som capaços de saber una cosa tan simple com pot ser quantes persones van passar per caixa el darrer partit i aspires a que et diguin tot això ??   :Hecho_polvo:

Ja ho vaig dir un altre dia, i en el post de la reunió penyes-directiva també ho vaig dir (crec): en la desinformació està el poder, i en això són uns mestres, pseudo-democràtics, però mestres  :tongue3:

:beer2

Diuen que amb l'Alzira van passar per caixa unes 400 persones... no em quadren els numeros.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 28 de Febrer de 2009, 12:55:06 pm »
Preguntes als foreros, en general, m’agradaria que les contestéssiu, ja que m’interessa molt la vostre opinió:

Quin creieu que serien actualment el seu preu en el mercat?
Estaries disposat a adquirir títols del club?
Quant estaries disposat a pagar per una d’aquestes accions?
Si en tens, estaries disposat a posar-les en venta? Per quant?

Sopesant que es varen comprar quan estàvem a Segona 'A', amb una cantera prometedora i que ara estem perduts a Segona 'B', i amb una cantera destrossada, però amb futur (incert, però futur), crec que s'han recuperat de la baixada inicial. 60€, crec que seria el preu correcte.

A la segona pregunta: SI.

Disposat a pagar? Depèn de com ho venguin. Si hem de seguir manipulats per la Fundació, compraria a una xifra que em semblés justa però no exagerada.

A la última, no et respondré en públic.  :wink2:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #4 el: 28 de Febrer de 2009, 18:56:44 pm »
Jo en compraria i intentaria fer un grup d'amics de la màxima confiança per poder tenir més força juntant les accions de tots en algunes ocasions puntuals i fer valer la opinió del soci o del accionista petit, en plan mosca collonera.

:cheer

Edito per dir que tinc accions, però no sé on les tinc, les vaig comprar i no tinc ni pu-ta idea d'on son ni de com localitzar-les  :bigcry:
Forero Més Catxondo

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #5 el: 02 de de 2009, 17:59:20 pm »
Primer de tot, vull donar les gràcies als socis, accionistes i simpatitzants que m’han respost en privat, demanant que les respectés la seua privacitat. Les vostres respostes m’han posat un poc de llum a les meues dubtes i entre tots m’heu informat molt més del que ho ha fet fins a dia d’hui el club, amb la seua actual opacitat.

Se me confirma d’esta manera, que els menors de 37 anys a penes van poder adquirir títols, sia per la seua minoria d’edat o sia per que eren masses jovens per a tenir uns estalvis o un fons per a poder fer una adquisició de títols del club. Des d’un que va comprar sol un títol, a un altre que en va comprar 50, passant per els que en vau comprar 4, 6, 8 o 13. Tots estos van fer una adquisició amb estima al nostre club, sense pensar en que si estos títols en un futur valdrien per a comerciar amb ells o per a colocarse dintre de la directiva. Estos que en el seu moment van ser petits accionistes, son l’ànima del club, d’un club on els accionistes estan envellint, i no està entrant sàvia nova en l’accionariat actiu.
Si s’aconsegueix ascendre, este envelliment, se pot accentuar i tot. Amb l’ascens, segurament s’haurà de fer una petita ampliació de capital, i com marca la llei actual, els que la executin des de la directiva, poden fer que primer tinguen preferència els actuals accionistes, fins i tot posant un porcentatge mínim, i desprès els socis i per últim si quedessin títols, d’accés lliure.

Tots sabem com funciona el club, i si han avisat d’un dia abans per a una Junta General d’Accionistes, son capaços d’avisar d’una ampliació de capital el mateix dia que els actuals remenadors de cireres tinguen la firma en les adquisicions i no deixar marge a els jovens que estimen el club i volen una part d’ell. Mai se sap per on te surtiran.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!