Se m'ha acudit una bogeria, però us la dic:
Com que sembla que moltes de les idees que tenim al forum se les llegeixen bastants directius pero després ens n'adonem que se les passen pel forro dels collonets, jo estic disposat, sempre i quan siguin idees bones i que ens semblin als foreros majoritàriamente correctes, a enviar-les per escrit a la Directiva, però no per carta normal ni de cap manera que no quedi constància i puguin dir que no ho han rebut, sino per mitjans fefaents, com cartes certificades, burofaxos amb acreditació de continugt, telegrames, jo que sé, qualsevol cosa que puguem anar fent un historial demostrable de coses que li hem transmès a la Directiva i que podem acreditar que ho han rebut i en tenen constància.
No crec que serveixi per gran cosa, però seria una cosa menys amb la que ens podrien vacil·lar, una excusa menys que tindrien per riure a la nostra cara, i nosaltres tindriem la consciència tranquila de que almenys hem proposat coses i que no ha sigut via les penyes (no vaig contra les penyes eh, però em sembla una forma "alternativa i independent" de fer-ho).
La idea del Mutio (per cert, a veure quan ens coneixem tiu
) em sembla boníssima i digna de fer arribar a la Directiva quan abans millor. I moltes més idees que tenim per aquí. I la queixa del Blanc-i-Blau perque no convoquen les Juntes amb la suficient antelació legal.
Si no donem petits toques a la Junta, aniran vegetant sense que creixem com a Entitat i ser del Sabadlel no servirà per res.
Jo m'ofereixo, inclús econòmicament per fer-me càrrec d'aquest tipus d'iniciatives.
Algú s'apunta ? als calers o a la iniciativa, tant me fot.