Autor Tema: SABADELL-LLEIDA  (Llegit 36111 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

antcarcer

• Visitant
Re: SABADELL-LLEIDA
« Respondre #220 el: 08 de de 2009, 21:51:10 pm »
Yo a lleida no fuí, y vi el partido por la tele, y me cansé de escuchar durante TODO EL PARTIDO gritos contra sabadell... que esperabas? que os aplaudieramos?

y me dejaba decir, que el año pasado le quitaron una bufanda o una bandera a una aficionada del sabadell en la última jornada, sin jugarnos nada ninguno de los dos equipos.... :consol

Si si y no te lo niego,yo sí estube en el partido de ida y es verdad lo que dices pero reflexiona con lo que te voy a decir......No te acuerdas de los gravisimos incidentes anteriores de aquel partido?Que unos "ultras" entraron en un bar, rompieron un cristal de este establecimiento y intentaron agredir a varios clientes de dicho bar?E incluso rompieron el cristal delantero del coche del árbitro.....imagína te!!
Y lo de la bufanda a la aficionada de eso no tengo ni idea lo siento.

Entiendo que haya pique entre los dos equipos, però creo que como afición ahora empiezo a entender como es que algunas aficiones os tienen manía, lo empiezo a entender.....

Por suerte no me ha pasado nada, pero reconozco que si hoy no he ido al hospital ha sido de puro milagro por eso mejor ha sido marcharme porqué yo estaba muy alterado y estaba en clara minoría y evidentemente tenía las de perder....
Además 3 o 4 aficionados que estaban en Tribuna se han tenido que ir tambien porqué se ve que los ultras querían agredirles.Todo eso me ha parecido vergonzoso!!

Home, tu mateix ho has dit que has estat de meravella al lateral, i totes les vegades que vagis serà igual, també hi havia algun aficionat amb la samarreta del Lleida, i més del mateix.
Ho dels ilergets ja ve del partit d'anada.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
  • Gènere: Masculí
« Respondre #221 el: 08 de de 2009, 21:52:22 pm »
si jo he vist als hooligans intentan saltar la tanca per entrar a tribuna a escalfar a dos seguidors del lleida que els han provocat enseñan la bandera independent catalana..sort de la policia

Sort de la seguretat privada del club voldràs dir... perquè els mossos son uns IMPREsENTABLES, no han arribat allà fins passats 10-15 minuts...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat aficionatuelleida

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
« Respondre #222 el: 08 de de 2009, 21:55:08 pm »
Correcte i no m'agradaría englobar a tots al mateix sac i teniu raó amb el que heu dit.
Jo reconec que potser el meu comportament tampoc ha estat el millor, jo he celebrat llògicament el gol del Lleida i curiós ningú m'ha dit res ni ningú s'ha girat quan el Sabadell ha remuntat el partit.Tot això ha vingut pels comentaris d'un grup de persones d'uns 40 anys aproximadament, no eren ni joves ni ultres ni res i ha passat el que ue he dit però repeteixo no us englobo a tots al mateix sac.
Concretament em trobava començant desde dalt a la quart fila mes o menys tirant cap a la portería on atacaba el Lleida a la primera part.
En fi, el partit s'ha acabat i cadascú que segueixi el seu camí.
Gràcies,felicitats pel triomf i bona nit.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #223 el: 08 de de 2009, 21:55:13 pm »
si jo he vist als hooligans intentan saltar la tanca per entrar a tribuna a escalfar a dos seguidors del lleida que els han provocat enseñan la bandera independent catalana..sort de la policia

Sort de la seguretat privada del club voldràs dir... perquè els mossos son uns IMPREsENTABLES, no han arribat allà fins passats 10-15 minuts...
A sobre que van de gratis a veure futbol no estan pel que han d'estar.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #224 el: 08 de de 2009, 21:55:19 pm »

I per que vols que vinguin abans? Que es matin entre ells primer, i desprès ja vindran a fer l'atestat. La propera vagada no anirien a un camp a fotre botifarres quan marquen.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #225 el: 08 de de 2009, 21:55:57 pm »
Mira company ilerdenc...Tot això és lamentable i dissortadament...pa ssa a tots els camps...fins i tot al vostre...

Mira et diré més...si avui el partit s'hagués disputat a LLeida hauríem sigut més de 300 seguidors per animar al nostre Club...aquesta és la grandesa del Sabadell, la seva afició que moltes vegades és l'enveja de les aficions rivals pels molts seguidors que mou el nostre equip.Aquesta és la grandesa d'un històric del futbol espanyol i el tercer Club de Catalunya pel seu historial...

No entenc que un equip com el LLeida en un partit molt important per assolir les places capdevanteres de la classificació únicament ha mobilitzat una vintena de seguidors...com a molt.!

Lamento i em sap molt greu si us heu trobat malament entre nosaltres....

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #226 el: 08 de de 2009, 22:01:10 pm »
Em saben molt de greu els incidents, però no poden venir 4 tius a tribuna i dedicar-se a fotre botifarres a tort i dret quan marquen. L'actitud dels hools es recriminable al 100 % també, però davant meu havien 3 afeccionats del Lleida i han mirat tot el partit tant tranquils, celebran el seu gol i ja està, amb normalitat. Resultat, tothom content i cap a casa al minut 90.
The pride of Catalunya

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #227 el: 08 de de 2009, 22:19:35 pm »
Jo estava just sota dels membres d'Ilergetes a tribuna, concretament eren 4, el gol l'han celebrat amb rabia i algun que altre comentari no gaire apropiat cap a l'afició del Sabadell.
Al descans uns quants Hooligans han volgut traspassar tribuna, però la seguretat del CES ho ha impedit, pel que fa als Mossos novament molt malament, fins als 5 minuts no s'han presentat allà...  :Hecho_polvo:

Jo crec que això passa a tot arreu, però si tu vols que et respectin, respecta tu a ells...  :ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #228 el: 08 de de 2009, 22:30:15 pm »
Halaaaaaaaaaaaa, de 3 en 3. On estan qui deia que Moya no servia? Esta clar que si la piloteta entra... tothom es bo. :cheer
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #229 el: 08 de de 2009, 22:32:27 pm »
Jo he estat a general i he vist que a tribuna hi havien 4 seguidors del lleida, no mes. Aquests en un moment donat han desplegat una pancarta dels ilerguetes o com s'escrigui i quan han marcat, s'han dedicat a fotre butifarres als hooligans. Han marxat al poc d'acabar el partit quan se'ls hi han acostat 2 nois d'estetica hool, una parelleta i 2 crius... i aixo que dieu d'intentar saltar una valla doncs jo no ho he vist.

A mi tampoc m'agrada sentir durant força estona, cantics fora de to pero tampoc m'agrada que vinguin 4 pollastres valents i es dediquin a fotre butifarres a tort i a dret... una mica de seny company... si et dediques aixo tindras problemes a Sabadell, a St. Andreu, a Sta. Coloma, a Cal Laporta o a qualsevol camp amb una mica d'aficio. Es no tenir un parell de dits al front dedicar-te a fotre butifarres mentre estas envoltat de gent de l'equip contrari...  :ostres

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #230 el: 08 de de 2009, 22:44:39 pm »
Jo he estat a general i he vist que a tribuna hi havien 4 seguidors del lleida, no mes. Aquests en un moment donat han desplegat una pancarta dels ilerguetes o com s'escrigui i quan han marcat, s'han dedicat a fotre butifarres als hooligans. Han marxat al poc d'acabar el partit quan se'ls hi han acostat 2 nois d'estetica hool, una parelleta i 2 crius... i aixo que dieu d'intentar saltar una valla doncs jo no ho he vist.

A mi tampoc m'agrada sentir durant força estona, cantics fora de to pero tampoc m'agrada que vinguin 4 pollastres valents i es dediquin a fotre butifarres a tort i a dret... una mica de seny company... si et dediques aixo tindras problemes a Sabadell, a St. Andreu, a Sta. Coloma, a Cal Laporta o a qualsevol camp amb una mica d'aficio. Es no tenir un parell de dits al front dedicar-te a fotre butifarres mentre estas envoltat de gent de l'equip contrari...  :ostres

Es cert, es pensaven que per estar a tribuna ningú els hi diria res, i han començat a fer butifarres i han dit coses no gaire boniques del Sabadell, després del que ha passat al descans, xerraven amb aficionats del CES i semblava que volien tenir la raó, en fí, jo crec que ni una cosa ni una altre, si tu vas a un estadi sense provocar es soposa que no t'han de dir res, però si comences a provocar, passa el que passa..  :grogi
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #231 el: 08 de de 2009, 22:47:34 pm »
Molts cops vénen aficions amb pancartes com els de l'Alzira o Hospitalet la temp. passada i no passa mai res no?
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat hoolSBD

• Infantil
  • Missatges: 113
« Respondre #232 el: 08 de de 2009, 23:02:32 pm »
Ya habéis dado todos los foreros de general vuestra opinión al respecto de los 'incidentes' del descanso ?? ... Sería muy largo de explicar , y la mitad no lo entenderiáis , así que me ahorraré el tochito para otra ocasión.

P.D.: La cosa va entre ultras , no con aficionados normales.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #233 el: 08 de de 2009, 23:06:46 pm »
a General, a la zona central, més o menys sota la pancarta"barça is..." hi havien uns quants del Lleida que quan ha marcat ho han celebrat i han animat metre el partit ha estat viu per a ells i ningú els hi ha dit absolutament res.
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #234 el: 08 de de 2009, 23:06:55 pm »
Dona un gust mirar la classificació  :cor
Visca el Sabadell!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #235 el: 08 de de 2009, 23:24:55 pm »
Una setmana més, i ja van moltes, cal destacar la MAGNÍFICA ACTITUD de TOTS els nostres jugadors.
Ambició, ganes i MOLTA PRESSIÓ al rival. Per mi aquesta ha sigut la clau davant un Lleida que ha fet molta pena. I ni tan sols l'expulsió pot ser excusa per part seva, ja que amb 11 contra 11 em remuntat i si la 1a part hagués acabat 2 a 0 no hagués passat res. Era el més just contra un Lleida que ha xutat 1 cop antre els 3 pals. Això, si, màxima efectivitat.

FELICITAR a TOT l'equip pel partidàs que ha fet i perque ens segueix il·lusionant  :ok

SOM-HI  :thumbsup:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat markis

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 28
« Respondre #236 el: 09 de de 2009, 00:25:55 am »
quin subidon m'ha donat quan m'he enterat del resultat,he fotut un crit que m'he tornat boig d'alegria.FELICITATS a tots els jugadors i a tota l'aficio que dema anira a treballar amb un somriure d'orella a orella.com ha cambiat la cosa en 2 mesos.axel ja s'ha oblidat dels seus problemes fisics i a sobre ha recuperat el seu nivell futbolistic,el mateix de roberto,joel les enxufa i pradas fa mooolta feina.el mig camp agresiu i al darrera hem recuperat al pages.es un gran moment per nosaltres i ho hem d'aprofitar.esta clar que el nivell fisic es molt alt ara mateix i ha sigut clau en aquesta millora.ojo diumenge que ve,partit durisim com el de ontinyent.sobretot MAXIMA CONCENTRACIO i a partir d'aqui veurem fins on arribem,que ja sabem el que va passar fa 15 dies.BONA NIT A TOTHOM,VISCA EL SABADELL I A SEGUIR SOMIANT!!!!

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #237 el: 09 de de 2009, 09:52:26 am »
Avui he disfrutat molt, bon joc del Sabadell i molt bon ambient a la creu alta
VISCA EL SABADELL
VISCA EL SABADELL

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #238 el: 09 de de 2009, 10:26:56 am »
Molt bona tarda a tothom, soc un afeccionat de la Unió Esportiva Lleida que aquesta tarda he estat present a la Nova Creu Alta de Sabadell.
Mes tard comentaré el partit on crec que heu estat els justos vencedors, les coses com siguin, però que l'esportivitat de la vostra afició no la teniu del tot clara mes aviat al contrari....
Una cosa es animar al vostre equip que em sembla fantàstic i la veritat es que hi havía molta gent al vostre camp i se us ha de felicitat perquè les coses la vostra directiva no us ho ha ficat gens fàcil,doncs bé, una cosa es animar i l'altra ben diferent es desprestigiar l'equip contrari com ha succeit aquesta tarda.
Jo es la primera vegada que vinc al vostre Estadi i me'n duc un molt mal record.
Jo no he tingut cap problema a la zona de davant de tribuna (no sé si li dieu General o Lateral) però els comentaris desagradables que he sentit contra el Lleida i la nostra terra m'ha fet reflexionar de moltes coses.....
Es veu que hi han hagut incidents amb afeccionats de la Unió Esportiva Lleida a la zona de Tribuna fins al punt que han hagut de ser evacuats de l'Estadi perquè els volíen agredir.Jo no ho he vist, m'ho han explicat, jo repeteixo estava a la zona de davant de Tribuna i evidentment no me'n he assabentat del que ha passat.
Però a la segona part he explotat amb comentaris primer insults cap a Lleida i cap a la penya Ilergetes que ja em direu perquè ho feieu perquè tot i que jo no soc de la penya i per tant no conec els seus moviments em sembla que no ha vingut cap dels seus membres a la Nova Creu Alta per tant crec que aquests insults sobraven tot i que no em vull ficar on no em demanen en aquest sentit perquè a mi no m'han fet res....
També dir que no sé que pintava una pancarta de "Hools Reus" capgirada avall i càntics contra Reus, bé, ja em direu a què venien aquests càntics perquè que jo sàpiga jugaven Lleida i Sabadell oi?Per tant que hi pinta el pobre Reus?
Però m'ha fet esclatar unes declaracions d'uns quants "aficionats" sabadellencs on tractaven de tercermundistes a Lleida evidentment amb un to de veu xulesc i desagradable i rient-se llògicament......
Jo potser he fet algo malament que ha sigut encarar-me amb ells i recriminant fortament la seva lamentable actitut però clar al ser minoría perquè tan sols anavem jo i la meva parella hem hagut de marxar sobre el minut 20 de la segona part mes o menys amb 3-1 al marcador desfavorable al meu equip.

Jo em considero un aficionat amb seny i intento no agredir si no m'agredeixen però avui he perdut els papers i m'he equivocat ho reconec per això he hagut d'abandonar a mitjans de la segona part la Nova Creu Alta per evitar mes incidents i perquè estava en clara minoria perquè si no vaig errat del Lleida erem com a màxim 5 o 6 però la veritat es que l'actitut que han tingut bastantes persones contra el Lleida ha sigut lamentable.Tan sols dir que quan ens anàvem algun "valent" ens ha cridat "**** Lleida" però clar des de la llunyanía perquè a la cara fins que no han vingut uns 7 o 8 aficionats locals ni m'he immutat.

Per acabar dir-vos i repeteixo que sóc un aficionat assenyat i que he anat a Sabadell en so de pau però he esclatat al veure tanta hipocresía i poca educació per l'equip contrari.Després us queixeu que al Camp d'Esports us cantem moltes vegades "**** Sabadell" que es veritat que ho canten moltes vegades però lo d'avui ha estat senzillament penós.

Moltes gràcies per la vostra atenció i aquest post que he publicat ho he fet des del màxim respecte a tota la gent del Sabadell, jo tinc la meva opinió i entenc perfectament que vosaltres no hi estigueu d'acord però les coses s'han de dir altes i clares com sempre faig jo.

Mira noi,

De gil-i-p***** n'està el món ple. A Sabadell, a Terrassa, a Lleida o a Huesca.
Personalment, crec que el nostre estadi és bastant segur amb l'excepció dels Hools que, en cas d'ascendir de categoria, el club s'ho hauria de fer mirar ja que ens visitaria molta més afició visitant.

Per una altra banda personalment mai m'he ficat amb ningú i mai, encara que hagin dit de tot de la gent de Sabadell o del nostre club, m'he sublevat. Veure, escoltar i callar, vaja. No m'identifico amb algunes actituts, vaja. Peró sí que he de dir que he tingut que aguantar coses molt lletjes a Huesca, Paterna, Tarragona, Figueres, al 'Mini', a Reus i a molts altres camps que ara no recordo. I he passat de tot.

I més sabent com tu saps que el nostre club els darrers deu anys no ha estat un dels bons de 2aB ni molt menys, amb la suma de crueltat que poden suposar els comentaris.

Precissament a Lleida mai he tingut cap problema i sempre he fet allà amics. Antigament, fins i tot quedavem el dia abans per anar de festa a la zona dels vins i ens quedavem a dormir, imagina't. Ara be, personalment sí he tingut problemes a Lleida quan he anat amb l'afició del Bàsquet Manresa a veure el partit al pavelló.

Per aixó, espero que no jutgis a tothom per igual, ja que a tot arreu hi ha de tot.

PD: i lo de la pancarta del reus, és una història llunyana dels 'hools' que jo, simplement, no comparteixo.

Sort pel que us resta de temporada!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #239 el: 09 de de 2009, 12:21:47 pm »
Molt bona tarda a tothom, soc un afeccionat de la Unió Esportiva Lleida que aquesta tarda he estat present a la Nova Creu Alta de Sabadell.
Mes tard comentaré el partit on crec que heu estat els justos vencedors, les coses com siguin, però que l'esportivitat de la vostra afició no la teniu del tot clara mes aviat al contrari....
Una cosa es animar al vostre equip que em sembla fantàstic i la veritat es que hi havía molta gent al vostre camp i se us ha de felicitat perquè les coses la vostra directiva no us ho ha ficat gens fàcil,doncs bé, una cosa es animar i l'altra ben diferent es desprestigiar l'equip contrari com ha succeit aquesta tarda.
Jo es la primera vegada que vinc al vostre Estadi i me'n duc un molt mal record.
Jo no he tingut cap problema a la zona de davant de tribuna (no sé si li dieu General o Lateral) però els comentaris desagradables que he sentit contra el Lleida i la nostra terra m'ha fet reflexionar de moltes coses.....
Es veu que hi han hagut incidents amb afeccionats de la Unió Esportiva Lleida a la zona de Tribuna fins al punt que han hagut de ser evacuats de l'Estadi perquè els volíen agredir.Jo no ho he vist, m'ho han explicat, jo repeteixo estava a la zona de davant de Tribuna i evidentment no me'n he assabentat del que ha passat.
Però a la segona part he explotat amb comentaris primer insults cap a Lleida i cap a la penya Ilergetes que ja em direu perquè ho feieu perquè tot i que jo no soc de la penya i per tant no conec els seus moviments em sembla que no ha vingut cap dels seus membres a la Nova Creu Alta per tant crec que aquests insults sobraven tot i que no em vull ficar on no em demanen en aquest sentit perquè a mi no m'han fet res....
També dir que no sé que pintava una pancarta de "Hools Reus" capgirada avall i càntics contra Reus, bé, ja em direu a què venien aquests càntics perquè que jo sàpiga jugaven Lleida i Sabadell oi?Per tant que hi pinta el pobre Reus?
Però m'ha fet esclatar unes declaracions d'uns quants "aficionats" sabadellencs on tractaven de tercermundistes a Lleida evidentment amb un to de veu xulesc i desagradable i rient-se llògicament......
Jo potser he fet algo malament que ha sigut encarar-me amb ells i recriminant fortament la seva lamentable actitut però clar al ser minoría perquè tan sols anavem jo i la meva parella hem hagut de marxar sobre el minut 20 de la segona part mes o menys amb 3-1 al marcador desfavorable al meu equip.

Jo em considero un aficionat amb seny i intento no agredir si no m'agredeixen però avui he perdut els papers i m'he equivocat ho reconec per això he hagut d'abandonar a mitjans de la segona part la Nova Creu Alta per evitar mes incidents i perquè estava en clara minoria perquè si no vaig errat del Lleida erem com a màxim 5 o 6 però la veritat es que l'actitut que han tingut bastantes persones contra el Lleida ha sigut lamentable.Tan sols dir que quan ens anàvem algun "valent" ens ha cridat "**** Lleida" però clar des de la llunyanía perquè a la cara fins que no han vingut uns 7 o 8 aficionats locals ni m'he immutat.

Per acabar dir-vos i repeteixo que sóc un aficionat assenyat i que he anat a Sabadell en so de pau però he esclatat al veure tanta hipocresía i poca educació per l'equip contrari.Després us queixeu que al Camp d'Esports us cantem moltes vegades "**** Sabadell" que es veritat que ho canten moltes vegades però lo d'avui ha estat senzillament penós.

Moltes gràcies per la vostra atenció i aquest post que he publicat ho he fet des del màxim respecte a tota la gent del Sabadell, jo tinc la meva opinió i entenc perfectament que vosaltres no hi estigueu d'acord però les coses s'han de dir altes i clares com sempre faig jo.

Malauradament, els insults formen part del futbol actual. Ens queda molt per aprendre de les aficons del futbol anglès. També et diré, però, que la Nova Creu Alta és un dels millors estadis que li ha tocat visitar al Lleida aquesta temporada. Que MAI us toqui anar a Sant Carles de la Ràpita :unsure: