Autor Tema: SABADELL-LLEIDA  (Llegit 36186 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: SABADELL - LLEIDA (Jornada econòmica)
« Respondre #40 el: 02 de de 2009, 18:06:22 pm »
Pues el tal Oliver ha dicho hoy en RS, que pese a ser jornada económica esperan entre 3.000 y 4.000 espectadores el domingo. Este tío es un cachondo!
:yes:

I espera't, que me comenten que esta nit tenen una reunió per a decidir el preu de les entrades per a no-socis. Voràs que m'oloro una clavada en tota regla. Me pareix que este cop, ni a tribuna aniré.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #41 el: 02 de de 2009, 18:08:04 pm »
8 euros, per flipar! riuen a la nostra cara, eh! ...

Enfi, com a dit el randel els sentiments em fotran pagar 8 euros diumenge...  :Hecho_polvo:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #42 el: 02 de de 2009, 18:20:43 pm »
los directivos tambien pagan o van de gorra como siempre la mayoria?

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #43 el: 02 de de 2009, 18:58:30 pm »
 :bandera :bandera :bandera
Amb això dels preus no se que dir,no obstant amb l'experiència de molts anys encara que les entrades siguin mes barates amb un partit com el Lleida el camp i anirà mes o menys la mateixa gent que si les posen al preu de tota la temporada,per aquesta raó la meva opinió es que la jornada econòmica potser ges estat millor el dia del Sant Andreu doncs si la cosa estes frec a frec els que vindrien de Barcelona seria els que marquessin la diferencia d'espectadors,en fi es una opinió.
A mi per el Sabadell no m'importa pagar 5,8 o 19 € per aquest partit i més estan situats a la classificació en ell lloc on estem.
També puc compendre que en els temps que corren algú li vagi malament pagar aquest diners
 :unsure:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #44 el: 02 de de 2009, 19:47:48 pm »
Bla bla bla bla bla bla bla bla ....

No us faran ni pu-to cas, aquest post com si no existís. A no ser que la gent estigui d'acord per abrumadora majoria (com crec que és el present cas) i que vegin que anem coordinats i que vegin també que les alternatives que s'ofereixen aki també podrien funcionar, inclús molt millor que una jornada económica simple.

Aquesta Directiva no crec que guanyi el "Premi al Millor Marketing de l'Any" i no serà perquè des d'aqui no es donen idees ... :xupet

Són torpes torpes torpes de co-ll-ons

"Alsosinoselpotengan yar" que deia el ÑuñesiNavarro  :tongue3:

:cheer
Forero Més Catxondo

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #45 el: 02 de de 2009, 19:55:20 pm »
No hay peor sordo que el que no quiere oír...en este caso seria...no hay peor ciego que el que no quiere leer
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #46 el: 02 de de 2009, 19:55:54 pm »
Pues el tal Oliver ha dicho hoy en RS, que pese a ser jornada económica esperan entre 3.000 y 4.000 espectadores el domingo. Este tío es un cachondo!

I espera't, que me comenten que esta nit tenen una reunió per a decidir el preu de les entrades per a no-socis. Voràs que m'oloro una clavada en tota regla. Me pareix que este cop, ni a tribuna aniré.

i s'han de reunir per aixó?
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • @mikelsbd
« Respondre #47 el: 02 de de 2009, 20:00:30 pm »

És clar, tots els "atracos" necessiten estar ben planejats, sino no surten bé.

Rectifico, els "atracos" i les "tortures" perquè aquest cas són ambdues coses de cara al soci i de cara a despertar a la gran massa social adormida que té el Sabadell.

P.D.- He dit "atraco" i no penseu pas que m'he equivocat, he volgut dir això exactament.

:xin-xin
Forero Més Catxondo

antcarcer

• Visitant
« Respondre #48 el: 02 de de 2009, 20:02:04 pm »

És clar, tots els "atracos" necessiten estar ben planejats, sino no surten bé.

Rectifico, els "atracos" i les "tortures" perquè aquest cas són ambdues coses de cara al soci i de cara a despertar a la gran massa social adormida que té el Sabadell.

P.D.- He dit "atraco" i no penseu pas que m'he equivocat, he volgut dir això exactament.

:xin-xin

Que has dit Guti?

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • @mikelsbd
« Respondre #49 el: 02 de de 2009, 20:06:08 pm »
He dit que no em sembla una jornada económica, que em sembla un atracament. És delicte ? Puc anar a la presó ? Em portareu tabac ?  :cheer
Forero Més Catxondo

antcarcer

• Visitant
« Respondre #50 el: 02 de de 2009, 20:15:03 pm »
Tranquil, que si poguessin ens traurian del mig a més d'un.  :balla

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #51 el: 02 de de 2009, 20:20:37 pm »
He dit que no em sembla una jornada económica, que em sembla un atracament. És delicte ? Puc anar a la presó ? Em portareu tabac ?  :cheer

No és pas un delicte. És la veritat.

Jo m'acabo d'assabentar del preu de la jornada econòmica. Suposava que valdria 5€, com l'altre vegada, però l'última setmana m'he adonat que tenen fam de diners i que els importa tres collons l'economia dels que estem pagant el carnet.

En la última reunió de penyes, en la que vaig estar present com a membre i representant d'@rlekinats.com, se'ns va dir que tindrien algun detall amb el soci. Suposo que els 3€ de més seran el que el pagui, el detall. I anem fent.

Acabaran cremant als socis. Jo em desplaço de fora de Sabadell cada dos diumenges per a veure el meu equip, però arriba un moment que entre gasoil, carnet, samarreta, algun que altre producte del club, el que em costa aparcar vora l'estadi i tot, em plantejo d'escoltar els partits per la ràdio i poc més.

I jo soc dels que em puc permetre dispendis extraordinaris, ja que no estic gaire afectat per la crisi...

Tranquil, que si poguessin ens traurian del mig a més d'un.  :balla

I més de dos. Al final, ja s'ho trobaran.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #52 el: 02 de de 2009, 21:04:52 pm »
No m'he manifestat en contra d'aquesta jornada econòmica...ja que tots sabíem que tard o d'hora hi havia de ser...De fet estava aprovada o notificada en Assamblea.

Ara si que vull manifestar el meu total desacord amb el preu que haurem de pagar els socis...Passar de pagar 5 € a pagar-ne 8...suposa un increment del 60 % respecte de la última jornada econòmica.....En seguirem parlant però ho trobo un abús !!!!!! :ko

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #53 el: 02 de de 2009, 21:12:42 pm »
No m'he manifestat en contra d'aquesta jornada econòmica...ja que tots sabíem que tard o d'hora hi havia de ser...De fet estava aprovada o notificada en Assamblea.

Ara si que vull manifestar el meu total desacord amb el preu que haurem de pagar els socis...Passar de pagar 5 € a pagar-ne 8...suposa un increment del 60 % respecte de la última jornada econòmica.....En seguirem parlant però ho trobo un abús !!!!!! :ko

Y los que no son socios les bajan el precio ,es que es increible ni que fuera la gran final :scut :bandera :scut :bandera.
Al partido iremos todos porque nos gusta el futbol :rant: :rant: :rant:

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #54 el: 02 de de 2009, 21:20:22 pm »
Els socis pagarem 8 €? Caram, potser sí q em surt més a compte anar-me'n al Camp Nou (mai em pensava q diria això..).

És un abús total això i no té cap sentit fer.ho en un partit amb tanta importància com aquest, és lo de sempre, amb això la única cosa q aconseguiran és que de poder ser 4 o 5 mil persones en siguem 3000, una pena, cremar i cremar a l'aficionat del Sabadell és la única cosa que fan.

En fi...q hi farem,  ara només falta q plogui també i que el donguin per la tele.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #55 el: 02 de de 2009, 21:27:17 pm »
Premi pel soci...

I el soci podrà gaudir del proper partit per un increment del 60% respecte de la última jornada econòmica

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #56 el: 02 de de 2009, 21:29:45 pm »
Els socis pagarem 8 €? Caram, potser sí q em surt més a compte anar-me'n al Camp Nou (mai em pensava q diria això..).

És un abús total això i no té cap sentit fer.ho en un partit amb tanta importància com aquest, és lo de sempre, amb això la única cosa q aconseguiran és que de poder ser 4 o 5 mil persones en siguem 3000, una pena, cremar i cremar a l'aficionat del Sabadell és la única cosa que fan.

En fi...q hi farem,  ara només falta q plogui també i que el donguin per la tele.

Darlo por la tele no lo dan, eso seguro. Que llueva ya no te lo puedo asegurar...lo que es una pena, por cierto.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #57 el: 02 de de 2009, 21:34:57 pm »
Premi pel soci...

I el soci podrà gaudir del proper partit per un increment del 60% respecte de la última jornada econòmica

Acceptem la jornada econòmica,...però crec que hauríem de manifestar el nostre total desacord per aquest increment abusiu...!!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #58 el: 02 de de 2009, 21:40:59 pm »

No arribem de cap manera aquest número. Compte les 2000 de sempre i encara gràcies :-\
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #59 el: 02 de de 2009, 21:48:33 pm »
Els no socis continuaran pagant els 16 € que ja pagaven en jornades anteriors... :whistle: