Em sembla molt bona idea. Jo la faria arrivar a la directiva. Pel partit del lleida potser em fet tard, però tb ha de venir el Sant Andreu en unes cirscunstancies semblants.
Amb lo del burofax, em sembla una miqueta fora de lloc. Crec que els directius son afeccionats com nosaltres i es facil que poguis parlar amb ells sense demanar cap instancia. Per desgracia som tant poquets que ens coneixem tots.
el que està fora de lloc és errar-la i errar-la i errar-la sempre dela mateixa manera.
El dia del lleida no rribarem als 2.500 i el proper partit al migdia dificilment serem un miler a la NCA.
La directiva vol fer diners i A MÉS A MÉS ÉS QUE NECESSITA FER DINERS, però d'aquesta manera ni fan diners, espanten l'afició i a lestadi només es veu que grada........... i això no agrada
Costava molt plantejar possibilitats?
Entrades a 18 € d'acord 1- però amb la possibilitat d'anar a 2 partits dimenge i d'aquí quinze dies, 2 partits surt a un preu digne i ens assegurem una bona entrada
2- els de l'equip rival una vegada han fet el desplaçament no deixaran de pagar
Entrades a 10 € si les compra un soci per un, dos, tres, ... acompanyants
amb incentius es crea espectativa i la gent s'hi suma, aquests que vindrien motivats per unes bones condicions econòmiques en cas de guanyar els dos partits potser "necessiterien" venir el dia del SantAndreu, ja no els caldria altre motivació que la d'anar a veure un equip que guanya i aspira a una de les places de prmoció. No oblidem que l'altra visita serà el Vila-real equip amb suficient atractiu i si res canvia tanquem el campionat contra el campió del grup l'Alcoià.
Però no quan més necessitem accions populars i atraure personal a la NCA els fotem l por al cos.
Tot això de 5000 desenganyeu-vos que només omplim una mica amb portes obertes i aquest no és el cas.
Per no tenir no tindran la iniciativa de fer cap falca per ràdio ni uns cartells atractius situats en llocs estratègics, serà el mateix cartell de sempre en el lloc de sempre que ningú s'hi fixa perquè es pensen que és de la festa-major de fa 3 anys
COM POTS VEURE LES QUEIXES NO SÓN FORA DE LLOC, SÓN MÉS QUE JUSTIFICADES