He dit que no em sembla una jornada económica, que em sembla un atracament. És delicte ? Puc anar a la presó ? Em portareu tabac ?
No és pas un delicte. És la veritat.
Jo m'acabo d'assabentar del preu de la jornada econòmica. Suposava que valdria 5€, com l'altre vegada, però l'última setmana m'he adonat que tenen fam de diners i que els importa tres collons l'economia dels que estem pagant el carnet.
En la última reunió de penyes, en la que vaig estar present com a membre i representant d'@rlekinats.com, se'ns va dir que tindrien algun detall amb el soci. Suposo que els 3€ de més seran el que el pagui, el detall. I anem fent.
Acabaran cremant als socis. Jo em desplaço de fora de Sabadell cada dos diumenges per a veure el meu equip, però arriba un moment que entre gasoil, carnet, samarreta, algun que altre producte del club, el que em costa aparcar vora l'estadi i tot, em plantejo d'escoltar els partits per la ràdio i poc més.
I jo soc dels que em puc permetre dispendis extraordinaris, ja que no estic gaire afectat per la crisi...
Tranquil, que si poguessin ens traurian del mig a més d'un.
I més de dos. Al final, ja s'ho trobaran.