Autor Tema: SABADELL-LLEIDA  (Llegit 36176 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re: SABADELL - LLEIDA (Jornada econòmica)
« Respondre #80 el: 03 de de 2009, 17:11:52 pm »
Les entrades les has de recollir a les oficines del camp durant la setmana prèvia al partit. El que no sé és si per aquesta invitació del Santa Eulària també has d'anar a les oficines o pots recollir-les el dia del partit mateix.

Gracies  :flowers:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2626
« Respondre #81 el: 03 de de 2009, 18:29:09 pm »
Tant costaria, com fan altres clubs, publicar a l'inici de temporada els preus de tots els partits, indicant quins són de jornada econòmica? Ens evitariem discusions 4 dies abans dels partits.

Soteras, no te enteras!  :angry2:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #82 el: 03 de de 2009, 18:34:08 pm »
Tant costaria, com fan altres clubs, publicar a l'inici de temporada els preus de tots els partits, indicant quins són de jornada econòmica? Ens evitariem discusions 4 dies abans dels partits.

juaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa sssssssssssssssssss sssss  que em pixoooooooooooooo

Txisky, tú saps que el que estàs demanant és ni més ni menys que transparència en la gestió ? tú saps que si hi hagués transparència en la gestió llavors sabriem tant com ells ? si informèssin de tot al principi de temporada no podrien fer xapusses a mitja temporada

Per cert, m'encanta la frase que tens posada !!!!!
 :xin-xin
« Darrera modificació: 03 de de 2009, 18:37:25 pm per GUTI »
Forero Més Catxondo

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #83 el: 03 de de 2009, 19:46:31 pm »
¿En la jornada economica los niños de 10 u 11 años pagan?

Desconnectat jordi.g

• Aleví
  • Missatges: 99
« Respondre #84 el: 03 de de 2009, 19:54:37 pm »
hos en doneu conte de les chorrades que arribeu a dir?? vaja jo no penso igual ja que nomes es fan dos jornades economiques ( al any!!!!!!!) doncs pagar-ho que a part d'omplir el camp tambe hem de col.laborar amb el club senyors!!!!!!!!!!! va jo aposto per un 3-1 i tercers!!!!!!!!!!!! va sabadell!!!!!!!!!!!!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #85 el: 03 de de 2009, 20:02:22 pm »
hos en doneu conte de les chorrades que arribeu a dir?? vaja jo no penso igual ja que nomes es fan dos jornades economiques ( al any!!!!!!!) doncs pagar-ho que a part d'omplir el camp tambe hem de col.laborar amb el club senyors!!!!!!!!!!! va jo aposto per un 3-1 i tercers!!!!!!!!!!!! va sabadell!!!!!!!!!!!!

Per això són chorrades? perquè tu no estàs d'acord ... doncs si que anem bé.  :grogi

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #86 el: 03 de de 2009, 20:05:15 pm »

El dia que et paguis tu el carnet i no els papes, a sobre paguis hipoteca, tinguis una filla, despeses de la casa pròpia i a sobre et clavin 8€ per anar a veure l'equip del que ja ets soci i amb el qual t'has gastat 477€ en el que portem de temporada, no ho veuràs com una xorrada.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #87 el: 03 de de 2009, 20:52:34 pm »

El dia que et paguis tu el carnet i no els papes, a sobre paguis hipoteca, tinguis una filla, despeses de la casa pròpia i a sobre et clavin 8€ per anar a veure l'equip del que ja ets soci i amb el qual t'has gastat 477€ en el que portem de temporada, no ho veuràs com una xorrada.
Més clar, l'aigua! Jo no pago hipoteca i el carnet encara em costa només 40€, però considero que és una autèntica "cacicada" (no sé com s'escriu en català) "premiar" al soci que s'ha rascat la butxaca pel carnet, que ha estat sempre al costat de l'equip a les bones i a les dolentes, que ha passat de tot, que ha patit, etc. fent-lo pagar 8 euros més. L'únic que aconsegueixes amb una d'aquestes és menys gent (a sobre la que hi ha cabrejada) i una recaptació no massa alta.

Així que de "xorrada" res de res.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #88 el: 03 de de 2009, 21:33:04 pm »

Home, això no es pot fer.

A prinicipi de temporada ningú sap quins són els equips que estaran a la zona alta i contra qui es podrien fer aquestes jornades econòmiques. També durant l'any es van introduint diferents canvis als preus com es va fer el dia de l'Alzira o com es farà davant del Santa Eulària per diferents necessitats del club.

Trobo que seria impossible abans de començar la temporada publicar preus de tots els partits i contra qui es farien les dues jornades econòmiques.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #89 el: 03 de de 2009, 21:44:31 pm »

company hauries de mirar de respectar les opinions diferents a la teva, no per ser diferentes són "chorrades" en aquesta vida qui vol "chorrear" se'n va a ANFIELD
Em sembla que si fecis l'esforç de voler entendre, veuries que no es tracta de criticar la jornada econòmica si no la forma com ens foten pels morros aquesta jornada.  Una jornada económica te l'objectiu de captar més caixa de l'habitual no de penalitzar al abonats i prou. Diumenge a la NCA ens hi veuràs a tots els que critiquem perquè el CES és massa per noslatres i deixar-lo de banda, però amb les coses ben fetes seriem 5 vegades més i es podria duplicar el calaix, és aquí on anem, volem més pel CES però no només a costa nostra, els de sempre, perquè som molt pocs i a molt pocs per més qe els apretis en seguiràs treient molt poc.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #90 el: 03 de de 2009, 22:04:32 pm »

company hauries de mirar de respectar les opinions diferents a la teva, no per ser diferentes són "chorrades" en aquesta vida qui vol "chorrear" se'n va a ANFIELDEm sembla que si fecis l'esforç de voler entendre, veuries que no es tracta de criticar la jornada econòmica si no la forma com ens foten pels morros aquesta jornada.  Una jornada económica te l'objectiu de captar més caixa de l'habitual no de penalitzar al abonats i prou. Diumenge a la NCA ens hi veuràs a tots els que critiquem perquè el CES és massa per noslatres i deixar-lo de banda, però amb les coses ben fetes seriem 5 vegades més i es podria duplicar el calaix, és aquí on anem, volem més pel CES però no només a costa nostra, els de sempre, perquè som molt pocs i a molt pocs per més qe els apretis en seguiràs treient molt poc.

;D  :icon_mrgreen:  :yes:  :cor  :happy2: xD   "Les vamos a chorrear"!
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #91 el: 03 de de 2009, 22:22:23 pm »

Es una chorrada o una realitat passar de pagar 5 € a les últimes jornades econòmiques a pasar-ne a pagar 8....?

Es una chorrada o una realita esmentar que això representa un increment del 60% respecte de la última jornada econòmica...

El que a mi em sembla és que la teva chorrada és una falta de respecte cap aquells que opinem en un fòrum d'expressió lliure i democràtic...on tots els socis del Centre d'Esports poden donar la seva opinió...Es evident que tots erem coneixedors d'aquesta segona jornada econòmica...que la majoria no critiquem...però no creus excessiu aquest augment del 60%...i més en aquest moments crítics per moltes famílies degut a l'actual cojuntura econòmica....????

Penso...que el soci del Sabadell no es mereix aquest tracte...i menys els teus comentaris pejoratius per donar el seu punt de vista....

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #92 el: 03 de de 2009, 22:23:44 pm »
Invitació "extra" pels socis pel Sabadell-Santa Eulària

El Centre d´Esports fa saber que tots els socis gaudiran d´una invitació ´´extra´´(apart de les dues de les que ja disposava) pel partit CE Sabadell-Santa Eulària del diumenge dia 22.
D´altra banda, els no socis tindran 5 euros menys de cost en qualsevol de les categories com el en el partit contra l´Alzira.

www.cesabadell.cat

Lo que te quitan el domingo te lo dan el dia del Santa Eulària...
Invitacions(2) extres pels socis
02/03/2009
Us fem saber que a fi de guanyar més ambient en un partit matinal i de premiar la fidelitat dels nostres socis, aquests, gaudireu de dues invitacions ´´extres´´(apart de les dues de les que ja disposaveu) pel partit CE Sabadell-Santa Eulària del diumenge 22.
D´altra banda, els no socis tindran 5 euros menys de cost en qualsevol de les categories com el en el partit contra l´Alzira
www.cesabadell.cat
Ara són dues!!
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #93 el: 03 de de 2009, 22:47:34 pm »
A lo mejor mañana son 3...estos es un despelote!!! La organización brilla por su ausencia.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #94 el: 03 de de 2009, 23:01:16 pm »
Que grans, es van donar compte que van ficar la pota fins al fons i ara ho volen arreglar.

Per cert, el més curiós, és que el partit es farà 1 hora i quart desprès de la inauguració oficial del primer camp d'Olímpia. Suposo que si portem força invitats, algun es deixarà caure per la inauguració.

:happy2:

A lo mejor mañana son 3...estos es un despelote!!! La organización brilla por su ausencia.

Estàs segur?

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #95 el: 03 de de 2009, 23:04:47 pm »

Ya ves, madre mia que mal q estamos xD
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat castell33

• Aleví
  • Missatges: 50
« Respondre #96 el: 03 de de 2009, 23:38:13 pm »
Estem cabrejats per aquest mal premi que ens fa als socis que sempre estem alla,pero siusplau ara es hora d'estar molt il.lusionats pel partit que ens obrira les portes al play off,per tant entre tots pensem amb el partit,i si de cas al final del partit i amb la victoria al sac li ho comentem al soteras personalment o algun directiu de pes.Que estimem massa el sabadell i per tant sempre estarem alla,pero que amb el soci se l'ha de mimar una mica mes.

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #97 el: 04 de de 2009, 00:57:34 am »
 :**** :**** :**** :**** :****A LA DIRECTIVA  . POR SANCRARME MAS :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :bandera :scut

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 346
« Respondre #98 el: 04 de de 2009, 12:00:37 pm »
Y SI HABLARAMOS UN POQUITO DEL PARTIDO... ya que siempre se va a criticar todo lo que decida hacer la directiva.
En mi opinión tenemos un baja muy sensible con la de Mejias, ya que creo que aporta mucho equilibrio en el centro del campo y ya sabemos que los partidos se empiezan ha decidir en el dominio de esta zona del campo. :scut

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #99 el: 04 de de 2009, 14:04:38 pm »
Y SI HABLARAMOS UN POQUITO DEL PARTIDO... ya que siempre se va a criticar todo lo que decida hacer la directiva.
En mi opinión tenemos un baja muy sensible con la de Mejias, ya que creo que aporta mucho equilibrio en el centro del campo y ya sabemos que los partidos se empiezan ha decidir en el dominio de esta zona del campo. :scut

Supongo que saldremos con Juvenal e Iglesias, y vamos a ir a por todas!  :thumbsup:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord