Molt bona tarda a tothom, soc un afeccionat de la Unió Esportiva Lleida que aquesta tarda he estat present a la Nova Creu Alta de Sabadell.
Mes tard comentaré el partit on crec que heu estat els justos vencedors, les coses com siguin, però que l'esportivitat de la vostra afició no la teniu del tot clara mes aviat al contrari....
Una cosa es animar al vostre equip que em sembla fantàstic i la veritat es que hi havía molta gent al vostre camp i se us ha de felicitat perquè les coses la vostra directiva no us ho ha ficat gens fàcil,doncs bé, una cosa es animar i l'altra ben diferent es desprestigiar l'equip contrari com ha succeit aquesta tarda.
Jo es la primera vegada que vinc al vostre Estadi i me'n duc un molt mal record.
Jo no he tingut cap problema a la zona de davant de tribuna (no sé si li dieu General o Lateral) però els comentaris desagradables que he sentit contra el Lleida i la nostra terra m'ha fet reflexionar de moltes coses.....
Es veu que hi han hagut incidents amb afeccionats de la Unió Esportiva Lleida a la zona de Tribuna fins al punt que han hagut de ser evacuats de l'Estadi perquè els volíen agredir.Jo no ho he vist, m'ho han explicat, jo repeteixo estava a la zona de davant de Tribuna i evidentment no me'n he assabentat del que ha passat.
Però a la segona part he explotat amb comentaris primer insults cap a Lleida i cap a la penya Ilergetes que ja em direu perquè ho feieu perquè tot i que jo no soc de la penya i per tant no conec els seus moviments em sembla que no ha vingut cap dels seus membres a la Nova Creu Alta per tant crec que aquests insults sobraven tot i que no em vull ficar on no em demanen en aquest sentit perquè a mi no m'han fet res....
També dir que no sé que pintava una pancarta de "Hools Reus" capgirada avall i càntics contra Reus, bé, ja em direu a què venien aquests càntics perquè que jo sàpiga jugaven Lleida i Sabadell oi?Per tant que hi pinta el pobre Reus?
Però m'ha fet esclatar unes declaracions d'uns quants "aficionats" sabadellencs on tractaven de tercermundistes a Lleida evidentment amb un to de veu xulesc i desagradable i rient-se llògicament......
Jo potser he fet algo malament que ha sigut encarar-me amb ells i recriminant fortament la seva lamentable actitut però clar al ser minoría perquè tan sols anavem jo i la meva parella hem hagut de marxar sobre el minut 20 de la segona part mes o menys amb 3-1 al marcador desfavorable al meu equip.
Jo em considero un aficionat amb seny i intento no agredir si no m'agredeixen però avui he perdut els papers i m'he equivocat ho reconec per això he hagut d'abandonar a mitjans de la segona part la Nova Creu Alta per evitar mes incidents i perquè estava en clara minoria perquè si no vaig errat del Lleida erem com a màxim 5 o 6 però la veritat es que l'actitut que han tingut bastantes persones contra el Lleida ha sigut lamentable.Tan sols dir que quan ens anàvem algun "valent" ens ha cridat "**** Lleida" però clar des de la llunyanía perquè a la cara fins que no han vingut uns 7 o 8 aficionats locals ni m'he immutat.
Per acabar dir-vos i repeteixo que sóc un aficionat assenyat i que he anat a Sabadell en so de pau però he esclatat al veure tanta hipocresía i poca educació per l'equip contrari.Després us queixeu que al Camp d'Esports us cantem moltes vegades "**** Sabadell" que es veritat que ho canten moltes vegades però lo d'avui ha estat senzillament penós.
Moltes gràcies per la vostra atenció i aquest post que he publicat ho he fet des del màxim respecte a tota la gent del Sabadell, jo tinc la meva opinió i entenc perfectament que vosaltres no hi estigueu d'acord però les coses s'han de dir altes i clares com sempre faig jo.
Mira noi,
De gil-i-p***** n'està el món ple. A Sabadell, a Terrassa, a Lleida o a Huesca.
Personalment, crec que el nostre estadi és bastant segur amb l'excepció dels Hools que, en cas d'ascendir de categoria, el club s'ho hauria de fer mirar ja que ens visitaria molta més afició visitant.
Per una altra banda personalment mai m'he ficat amb ningú i mai, encara que hagin dit de tot de la gent de Sabadell o del nostre club, m'he sublevat. Veure, escoltar i callar, vaja. No m'identifico amb algunes actituts, vaja. Peró sí que he de dir que he tingut que aguantar coses molt lletjes a Huesca, Paterna, Tarragona, Figueres, al 'Mini', a Reus i a molts altres camps que ara no recordo. I he passat de tot.
I més sabent com tu saps que el nostre club els darrers deu anys no ha estat un dels bons de 2aB ni molt menys, amb la suma de crueltat que poden suposar els comentaris.
Precissament a Lleida mai he tingut cap problema i sempre he fet allà amics. Antigament, fins i tot quedavem el dia abans per anar de festa a la zona dels vins i ens quedavem a dormir, imagina't. Ara be, personalment sí he tingut problemes a Lleida quan he anat amb l'afició del Bàsquet Manresa a veure el partit al pavelló.
Per aixó, espero que no jutgis a tothom per igual, ja que a tot arreu hi ha de tot.
PD: i lo de la pancarta del reus, és una història llunyana dels 'hools' que jo, simplement, no comparteixo.
Sort pel que us resta de temporada!