Autor Tema: SABADELL-LLEIDA  (Llegit 36084 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
Re: SABADELL-LLEIDA
« Respondre #240 el: 09 de de 2009, 13:46:21 pm »
Partidàs del Sabadell!!!  :cheer

Lamentable l'incident amb el hools  (a que espera el club per fotre fora als 4 que la lien i que no representen als demés), fins que no l'han liant ni m'havia donat compte de que havien aficionats del Lleida a tribuna que simplement tenien una senyera estesa. Lamentables alguns càntics del hools (no recorden que el nostre míster és de Lleida?). I lamentable el bigotut que m'ha tocat al costat a la segona part: no parava de posar a parir a l'equip i al Moya "por lo bajini", n'hi ha que mai estaràn contents  :****

Visca el Sabadell i sort pel Lleida!
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
  • Gènere: Masculí
« Respondre #241 el: 09 de de 2009, 14:12:48 pm »

Lamentable l'incident amb el hools  (a que espera el club per fotre fora als 4 que la lien i que no representen als demés), fins que no l'han liant ni m'havia donat compte de que havien aficionats del Lleida a tribuna que simplement tenien una senyera estesa. Lamentables alguns càntics del hools (no recorden que el nostre míster és de Lleida?). I lamentable el bigotut que m'ha tocat al costat a la segona part: no parava de posar a parir a l'equip i al Moya "por lo bajini", n'hi ha que mai estaràn contents  :****

Jo també en sentia uns quants que no paraven de critiacar  a tot déu al meu darrere, ves que no fos el mateix. Són uns pesats, a més no tenen ni idea de futbol. que els posin a tots en una graderia a part siusplau!
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #242 el: 09 de de 2009, 14:21:46 pm »
Molt bona tarda a tothom, soc un afeccionat de la Unió Esportiva Lleida que aquesta tarda he estat present a la Nova Creu Alta de Sabadell.
Mes tard comentaré el partit on crec que heu estat els justos vencedors, les coses com siguin, però que l'esportivitat de la vostra afició no la teniu del tot clara mes aviat al contrari....
Una cosa es animar al vostre equip que em sembla fantàstic i la veritat es que hi havía molta gent al vostre camp i se us ha de felicitat perquè les coses la vostra directiva no us ho ha ficat gens fàcil,doncs bé, una cosa es animar i l'altra ben diferent es desprestigiar l'equip contrari com ha succeit aquesta tarda.
Jo es la primera vegada que vinc al vostre Estadi i me'n duc un molt mal record.
Jo no he tingut cap problema a la zona de davant de tribuna (no sé si li dieu General o Lateral) però els comentaris desagradables que he sentit contra el Lleida i la nostra terra m'ha fet reflexionar de moltes coses.....
Es veu que hi han hagut incidents amb afeccionats de la Unió Esportiva Lleida a la zona de Tribuna fins al punt que han hagut de ser evacuats de l'Estadi perquè els volíen agredir.Jo no ho he vist, m'ho han explicat, jo repeteixo estava a la zona de davant de Tribuna i evidentment no me'n he assabentat del que ha passat.
Però a la segona part he explotat amb comentaris primer insults cap a Lleida i cap a la penya Ilergetes que ja em direu perquè ho feieu perquè tot i que jo no soc de la penya i per tant no conec els seus moviments em sembla que no ha vingut cap dels seus membres a la Nova Creu Alta per tant crec que aquests insults sobraven tot i que no em vull ficar on no em demanen en aquest sentit perquè a mi no m'han fet res....
També dir que no sé que pintava una pancarta de "Hools Reus" capgirada avall i càntics contra Reus, bé, ja em direu a què venien aquests càntics perquè que jo sàpiga jugaven Lleida i Sabadell oi?Per tant que hi pinta el pobre Reus?
Però m'ha fet esclatar unes declaracions d'uns quants "aficionats" sabadellencs on tractaven de tercermundistes a Lleida evidentment amb un to de veu xulesc i desagradable i rient-se llògicament......
Jo potser he fet algo malament que ha sigut encarar-me amb ells i recriminant fortament la seva lamentable actitut però clar al ser minoría perquè tan sols anavem jo i la meva parella hem hagut de marxar sobre el minut 20 de la segona part mes o menys amb 3-1 al marcador desfavorable al meu equip.

Jo em considero un aficionat amb seny i intento no agredir si no m'agredeixen però avui he perdut els papers i m'he equivocat ho reconec per això he hagut d'abandonar a mitjans de la segona part la Nova Creu Alta per evitar mes incidents i perquè estava en clara minoria perquè si no vaig errat del Lleida erem com a màxim 5 o 6 però la veritat es que l'actitut que han tingut bastantes persones contra el Lleida ha sigut lamentable.Tan sols dir que quan ens anàvem algun "valent" ens ha cridat "**** Lleida" però clar des de la llunyanía perquè a la cara fins que no han vingut uns 7 o 8 aficionats locals ni m'he immutat.

Per acabar dir-vos i repeteixo que sóc un aficionat assenyat i que he anat a Sabadell en so de pau però he esclatat al veure tanta hipocresía i poca educació per l'equip contrari.Després us queixeu que al Camp d'Esports us cantem moltes vegades "**** Sabadell" que es veritat que ho canten moltes vegades però lo d'avui ha estat senzillament penós.

Moltes gràcies per la vostra atenció i aquest post que he publicat ho he fet des del màxim respecte a tota la gent del Sabadell, jo tinc la meva opinió i entenc perfectament que vosaltres no hi estigueu d'acord però les coses s'han de dir altes i clares com sempre faig jo.

Malauradament, els insults formen part del futbol actual. Ens queda molt per aprendre de les aficons del futbol anglès. També et diré, però, que la Nova Creu Alta és un dels millors estadis que li ha tocat visitar al Lleida aquesta temporada. Que MAI us toqui anar a Sant Carles de la Ràpita :unsure:

:beer2

Estic convençut que el mateix escrit que has fet de la teva visita a Sabadell el podrien fer aficionats arlequinats que han anat a LLeida a veure el Sabadell. Malauradament hi ha gent a tots els camps que no es comporten el que diriem amb seny i respecte. Es una feina a millorar per tothom. I per l'actuació de uns quants no es pot generalitzar, a tot arreu hi ha coses per callar, o sino potser que preguntessis pels integrants de la penya del lleida que anomenes.

A part de condemnar els actes violents contra l'afició rival, que no hauria d'existir, només vull felicitar al equip per les grans alegries que ens està donant últimament. Ahir vam passar per sobre del Lleida com una apisonadora. L'actitut dels jugadors és màxima, presionen a tope. És un orgull ser d'aquest equip.

Moltes gràcies.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #243 el: 09 de de 2009, 18:47:04 pm »
Tercers, em sembla que mai a la temporada haviem estat tant amunt, excepte les hores despres del partit sabadell-Eivissa
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat hoolSBD

• Infantil
  • Missatges: 113
« Respondre #244 el: 09 de de 2009, 19:53:48 pm »

Calla una miqueta noi ... Dones a entendre que em anat allà per que hi havia una senyera ... estás molt equivocat amic, Torno a dir que això son coses que la majoria no enteneu i que m'estalviu d'explicar per aqui...

Per cert, enormes tots els jugadores que van actuar ahir.

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #245 el: 09 de de 2009, 19:57:59 pm »
con todos mis respetos para ti aficionado del lleida soy socio del sabadell pero nacido en una poblacion de la teva provincia ,no puedes meter a todo el mundo en el mismo saco ,pues  en todos los sitios hay gente que no sabe comportarse.Pero en esta categoria si viajas un poco te daras cuenta que en pocos campos cuando eres visitante te tratan muy bien,sea por rivalidad o porque en el pasado tu equipo tuvo algun partido complicado la gente se acuerda ,piensa que en los grupos de 2-B,los equipos llevan años enfrentandose los mismos,y dudo mucho que en los campos sobre todo del levante mediterraneo el lleida sea bien tratado igual que los demas.Solo espero que a partir de ahora os vaya bien força lleida. :beer2

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #246 el: 09 de de 2009, 20:27:25 pm »
Molt bona tarda a tothom, soc un afeccionat de la Unió Esportiva Lleida que aquesta tarda he estat present a la Nova Creu Alta de Sabadell.
Mes tard comentaré el partit on crec que heu estat els justos vencedors, les coses com siguin, però que l'esportivitat de la vostra afició no la teniu del tot clara mes aviat al contrari....
Una cosa es animar al vostre equip que em sembla fantàstic i la veritat es que hi havía molta gent al vostre camp i se us ha de felicitat perquè les coses la vostra directiva no us ho ha ficat gens fàcil,doncs bé, una cosa es animar i l'altra ben diferent es desprestigiar l'equip contrari com ha succeit aquesta tarda.
Jo es la primera vegada que vinc al vostre Estadi i me'n duc un molt mal record.
Jo no he tingut cap problema a la zona de davant de tribuna (no sé si li dieu General o Lateral) però els comentaris desagradables que he sentit contra el Lleida i la nostra terra m'ha fet reflexionar de moltes coses.....
Es veu que hi han hagut incidents amb afeccionats de la Unió Esportiva Lleida a la zona de Tribuna fins al punt que han hagut de ser evacuats de l'Estadi perquè els volíen agredir.Jo no ho he vist, m'ho han explicat, jo repeteixo estava a la zona de davant de Tribuna i evidentment no me'n he assabentat del que ha passat.
Però a la segona part he explotat amb comentaris primer insults cap a Lleida i cap a la penya Ilergetes que ja em direu perquè ho feieu perquè tot i que jo no soc de la penya i per tant no conec els seus moviments em sembla que no ha vingut cap dels seus membres a la Nova Creu Alta per tant crec que aquests insults sobraven tot i que no em vull ficar on no em demanen en aquest sentit perquè a mi no m'han fet res....
També dir que no sé que pintava una pancarta de "Hools Reus" capgirada avall i càntics contra Reus, bé, ja em direu a què venien aquests càntics perquè que jo sàpiga jugaven Lleida i Sabadell oi?Per tant que hi pinta el pobre Reus?
Però m'ha fet esclatar unes declaracions d'uns quants "aficionats" sabadellencs on tractaven de tercermundistes a Lleida evidentment amb un to de veu xulesc i desagradable i rient-se llògicament......
Jo potser he fet algo malament que ha sigut encarar-me amb ells i recriminant fortament la seva lamentable actitut però clar al ser minoría perquè tan sols anavem jo i la meva parella hem hagut de marxar sobre el minut 20 de la segona part mes o menys amb 3-1 al marcador desfavorable al meu equip.

Jo em considero un aficionat amb seny i intento no agredir si no m'agredeixen però avui he perdut els papers i m'he equivocat ho reconec per això he hagut d'abandonar a mitjans de la segona part la Nova Creu Alta per evitar mes incidents i perquè estava en clara minoria perquè si no vaig errat del Lleida erem com a màxim 5 o 6 però la veritat es que l'actitut que han tingut bastantes persones contra el Lleida ha sigut lamentable.Tan sols dir que quan ens anàvem algun "valent" ens ha cridat "**** Lleida" però clar des de la llunyanía perquè a la cara fins que no han vingut uns 7 o 8 aficionats locals ni m'he immutat.

Per acabar dir-vos i repeteixo que sóc un aficionat assenyat i que he anat a Sabadell en so de pau però he esclatat al veure tanta hipocresía i poca educació per l'equip contrari.Després us queixeu que al Camp d'Esports us cantem moltes vegades "**** Sabadell" que es veritat que ho canten moltes vegades però lo d'avui ha estat senzillament penós.
Moltes gràcies per la vostra atenció i aquest post que he publicat ho he fet des del màxim respecte a tota la gent del Sabadell, jo tinc la meva opinió i entenc perfectament que vosaltres no hi estigueu d'acord però les coses s'han de dir altes i clares com sempre faig jo.
vosaltres podeu cantar el que vulgueu i nosltres no? perque si passa en el Camp d'Esports tambe no se de què et queixes

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #247 el: 09 de de 2009, 20:36:44 pm »
Oi que els seguidors del Lleida de lateral no van tenir cap problema amb ningú?? doncs ja sta , alguna cosa farien o serien els que van tenir problemes

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #248 el: 09 de de 2009, 20:59:21 pm »
 :bandera :bandera :bandera

Quan vaig llegir el post d'aquest afeccionat del Lleida la primera reacció va ser contestar-li com s'esta fent a aquest fil,però m'ho he pensat millor i no penso dir res,en primer lloc  perquè segurament ja no llegira aquest fòrum i després perquè coses com aquesta desgraciadament sol passar a quasi tots el  camps ,si tenien una causa oberta amb els Holl que s'ho arreglin entre ells,i amb això no vull dir que es fotin llenya.

A mi el que en sap greu es que sembla que ens tinguem de disculpar un per un,de fet si que sap una mica de greu però......no se si m'ha quedat clar el que he volgut dir
 :confused:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #249 el: 09 de de 2009, 21:21:09 pm »
El ke no pot ser es ke cada cop ke un arlequinat es tiri un pet , entri inmediatament el ciberseguidor de l'ekip contrari a fer-se l'ofés , e inmediatament després tinguem a tots els arlekinats demanan perdó com a bojos i renegant de l'arlekinat del pet.Ahir va ser un gran dia , HHVV va animar molt , tots els arlekinats igual i la presencia de seguidors del Lleida va ser testimonial. Un company i dos amics decideixen anar a dirlis cuatre coses a gent ke no traguen de l'ekip contrari , i ja sta , no es un tema pk es portin dues pagines senceres amb lo mateix...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #250 el: 09 de de 2009, 21:23:09 pm »
El ke no pot ser es ke cada cop ke un arlequinat es tiri un pet , entri inmediatament el ciberseguidor de l'ekip contrari a fer-se l'ofés , e inmediatament després tinguem a tots els arlekinats demanan perdó com a bojos i renegant de l'arlekinat del pet.Ahir va ser un gran dia , HHVV va animar molt , tots els arlekinats igual i la presencia de seguidors del Lleida va ser testimonial. Un company i dos amics decideixen anar a dirlis cuatre coses a gent ke no traguen de l'ekip contrari , i ja sta , no es un tema pk es portin dues pagines senceres amb lo mateix...

Estic d'acord :clap
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #251 el: 09 de de 2009, 22:01:20 pm »
Sobre el tema animar a l'equip, totalment d'acord, ja portem 2 partits animant l'afició com feia temps que no havia vist a casa, nosaltres som molt més pasionals quan anem de visitants, però estem agafant moral a casa...

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #252 el: 09 de de 2009, 22:29:41 pm »

estic d'acord, ara que em de demanar perdo als aficionats del lleida? va home va recordeu que al camp del lleida jo sentia uns quants insults al sabadell, y nosaltres no vem anar de victimes com fa aquesta persona que ha anat aqui.

Jo els de general no els vaig veure pero que fan a general envoltats de tots el arlekinats, es normal que insultin al lleida o que pretens que us deixem guanyar y no us diguem res despres del que dieu de nosaltres?

si no vas sortir amb bon record de la nova creu alta no passa res no tornis i punt pero t'asseguro que camps com aquest no trobaras.

Jo els que vaig veure van ser els de tribuna que van possar-se a fer botifares y insults contra el sabadell quen el lleida va marcar.

NO hi ha res més a dir 4-1 aixo ho diu tot.
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #253 el: 09 de de 2009, 22:53:45 pm »
No sé si s'ha dit abans, però tampoc vull llegir-me tot el fil. Només dir que a tribuna es van identificar amb una pancarta del grup "Ilergetes", o sigui, res d'afició normal, ens han donat a entendre que eren d'aquest grup, llavors què volen?
Simplement vull dir als alerquinats que s'informin una mica abans de criticar, i com ha dit abans hool_SBD, això és cosa de grups (dígueu-li ultres, hooligans, o com vulgueu).
Honor al Sabadell

Desconnectat Gerard_reusenc

• Infantil
  • Missatges: 263
    • 100x100 Reus
« Respondre #254 el: 10 de de 2009, 01:12:02 am »

JAJAJA
nada nada...alli se demuestra sus dotes de valentia... :clap2 según explican en su fenomenal web, pancarta ''prestada'' de SU ULTIMA VISITA.
Sabemos el historial de HHVV..pero vaya...esto del speed/alcohol les afecta demasiado... :mmmm
Y solo saben jugar a ser ricos.   :ike:
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #255 el: 10 de de 2009, 08:29:11 am »
Oi que els seguidors del Lleida de lateral no van tenir cap problema amb ningú?? doncs ja sta , alguna cosa farien o serien els que van tenir problemes

pró que va passar amb aquella gent, hool? se us van encarar abans de començar el partit o que?
jo es que cada vegada passo més d'aquests rotllos, ja que no porten res de bo.

a mi les aficions que més m'agraden són les de l'estil FORA DUBTES  del RICOH MANRESA, que vagin al desplaçament que vagin de tota espanya l'afició contrària ja els esperen, els reben, se'n van de festa la nit anterior, dinen junts i a la 2a volta el mateix en camp contrari. tots excepte r.madrid, vive menorca i no se quin més.

peró segurament l'afició que porta el bàsquet és molt diferent a la que porta el futbol, ja que en un esport sempre hi han baralles i en l'altre pràcticament mai.
« Darrera modificació: 10 de de 2009, 08:36:07 am per kitanovsky »

Desconnectat JMLL

• Entrenador
« Respondre #256 el: 10 de de 2009, 14:12:31 pm »

pró que va passar amb aquella gent, hool? se us van encarar abans de començar el partit o que?
jo es que cada vegada passo més d'aquests rotllos, ja que no porten res de bo.

a mi les aficions que més m'agraden són les de l'estil FORA DUBTES  del RICOH MANRESA, que vagin al desplaçament que vagin de tota espanya l'afició contrària ja els esperen, els reben, se'n van de festa la nit anterior, dinen junts i a la 2a volta el mateix en camp contrari. tots excepte r.madrid, vive menorca i no se quin més.

peró segurament l'afició que porta el bàsquet és molt diferent a la que porta el futbol, ja que en un esport sempre hi han baralles i en l'altre pràcticament mai.
Només amb la del Maccabi de Tel Aviv...
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #257 el: 10 de de 2009, 14:42:13 pm »
Donç així no hi ha cap problema,jó sóc del Maccabi de levantar,je,je,je.. :rodolar :rodolar :rodolar :roll :roll :roll :roll :roll :roll :roll :roll :roll
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #258 el: 10 de de 2009, 15:10:34 pm »

Calla una miqueta noi ... Dones a entendre que em anat allà per que hi havia una senyera ... estás molt equivocat amic, Torno a dir que això son coses que la majoria no enteneu i que m'estalviu d'explicar per aqui...

Per cert, enormes tots els jugadores que van actuar ahir.

Perdona tú, criatura, però de noi no en tinc res, que estic a prop dels 40. Estem a un país lliure i seguiré dient el que em doni la gana, encara que a alguns no us agradi. Si us voleu fotre d'òsties amb els que vau tenir bronca al partit d'anada (a Lleida), doncs ho feu a fora del camp, i no empipeu als que anem a veure fútbol i a animar al nostre equip. Visca el Sabadell! Fora violents de la Nova Creu Alta!

PD: llegeix bé el meu missatge, critico als que van anar a buscar bronca (i no a parlar-hi com tú dius), del Sabadell o de qualsevol equip, als que es van quedar al fons un 10 i que segueixin animant. Mieres va ser un gran exemple d'harmonia entre aficions.

Que et vagi per la vida.....  :wave:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
« Respondre #259 el: 10 de de 2009, 15:19:19 pm »
Donç així no hi ha cap problema,jó sóc del Maccabi de levantar,je,je,je.. :rodolar :rodolar :rodolar :roll :roll :roll :roll :roll :roll :roll :roll :roll
Broma previsible... :xin-xin