bé, us he de dir que no m'agrada gens el caire que estàn prenent les coses i no va per ningú en concret ho dic en tó general.
crec q el joc és un joc i us demanaría que li doneu aquest tractament, més que res xq jo m'estic esforçant perque hi hagi més gent que participi i s'involucri, sobretot gent jove que desconéix la história del nostre Club i que quan veu aquestes picavaralles diàlectiques passa de participar (com segurament faria molts de vosaltres)
Us puc demanar col.laboració en que aquesta Edició funcioni bé? Estic segura que sí ja que vosaltres sou uns apassionats de la história com jo.
En endevant m'agradaria, si és possible, que les preguntes foren curtes, breus i concisses i així evitem mals entesos i fem que el joc sigui més àgil.
Vosaltres, els jugadors del Trìvial sou una font d'informació i documentació inesgotable, i sou pocs i jo quasi m'atreviaria a dir "escollits", feu pinya, treballeu pel CES i per la seva memória histórica, feu que el joves beguin de vostre conèixement i deixeu de banda mals rollos i personalismes. Ajudeu a fer més gran el Centre d'Esports Sabadell
estic segura que m'enteneu i que m'ajudareu
salutacions a tots els grans jugadors del Trìvial
umbria