No vull pecar d'excès d'optimisme peró... llets! ja ens toca coll!
Jornada 27: 42 punts. si, si, 42! Ens en queden 11 per jugar i només 10 derrotes ens podríen fer descendre a 3a. Per tant, és hora de sommiar que ja toca, coll!
Avui m'estic mirant la classificació i estic que em pujo per les parets, amb ànsies 'guarres' de veure com acabem aquest any en el que la cosa promet. Tmbé amb ganes de veure -i realitzar- desplaçaments MOLT DIFERENTS als que estavem acostumats tals com al camp del saragossa b o del mataró, salvant els mobles a darrera hora.
I es que en els 11 partits que queden només pot passar aixó...:
PJ - PG - PE - PP - PTS
opció 1
11 - 03 - 02 - 06 - 53
opció crec que poc probable, ja que s'hauríen de perdre casi els mateixos punts en 11 partits que en 27. i lògicament, poc convenient...
opció 2
11 - 04 - 03 - 04 - 57
opció en la que perdem pistonada, peró que ens pot dur a participar la propera edició de la copa del rei que vist els darrers anys, ja és...
opció 3
11 - 05 - 03 - 03 - 60
opció que vista la lliga que estem fent seria la més factible i que ens podria donar una de les dessitjades quatre places
opció 4
11 - 07 - 02 - 02 - 65
opció de gran final de lliga, arribant en gran forma
PER TANT, les opcions més factibles ens porten a sommiar!
COM AQUESTA SECCIÓ ÉS LA DELS DESPLAÇAMENTS I AQUI VOLIA ANAR A PARAR JO, anem a analitzar-los...:
15 de març
BENIDORM - 508km
25 de març (dimecres, segurament 20h)
GRAMENET - 18 km
5 d'abril (segurament migdia)
AT. BALEARS - vaixell o avió
19 d'abril
DENIA - 474 km
3 de maig
BARCELONA B - 26 km
Crec que venen desplaçaments 'catxondos' ja que si be Benidorm és una mica aviat, es presenta un dimecres a Sta Coloma bastant intens, amb una probable caravana d'afeccionats amb ganes de revenja.
Presuposo un desplaçament important al camp del balears, aprofitant que es juga al matí i que es tindrà temps per anar i tornar.
Depenent de com arribem, a Denia hi podria haver una autèntica caravana arlequinada, amb varis autocars inclossos i molts particulars. És una autèntica pallissa de viatge peró que segurament molts voldran fer. Quatre hores de cotxe que valdran molt la pena. Serà un 'miniNovenda'?
I el desplaçament que, si arribem be, serà la rellet serà al mini, a sobre amb un possible rival directe. Si ens hi juguem alguna cosa segurament serem més de 1000 arlequinats deixant-nos la veu al Mini. I potser 2000, per que és justament el tipus de desplaçament que estem esperant fa anyets.
Espero, aixó si, que si ens em de jugar la classificació la darrera jornada a casa amb l'Alcoyano sigui depenent de nossaltres, i amb l'Alcoyano ja classificat.
Un final d'infart amb grans excursions si no fallem, si senyor.
Si la cosa va be, aposto per uns 100 a Benidorm, 700 al camp de la Grama, 250 a Mallorca, 500 a Denia i més de 2000 al Mini. I vossaltres?
I més tenint en compte que hem viscut desplaçaments massius anant malament -i sense ser partits decissius- tant a prop, com lluny (ex. Osca, any del descens erem més de 300).
Peró el que es cert es que quan els nostres s'ho han cregut, han sumat!