Autor Tema: CARTA OBERTA AL DEPARTAMENT DE MÀRQUETING - que de màrqueting, més aviat poc!  (Llegit 4820 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí

peró es que tant difícil es fomentar que el camp estigui ple?

JOVES (fins 25 anys): fer una grada jove a preus reduïts per a estudiants empaparant tots els instituts, unis i zones d'oci de la zona.

CIUTAT: una entrada a 5€ per fomentar que vingui la gent un partit en concert. La resta, a 10€. A 12 o a 16 la gent no ve per que és massa pasta per 2aB.

peró aquí, la directiva no es mou i només realitza campanyes a escoles...  peró algú es pensa que una família -per norma general avui mileurista- amb els calers que costa pujar-la, vindran al camp per que el nen té una invitació? lògicament, el pare no pagarà els 16€ per que han de menjar i aviat l'hi ve el canvi d'oli del cotxe.

han funcionat les campanyes a escoles algun cop?

per què mai es prova amb el jovent? i amb entrades assequibles?

la propera temporada, necessitem quatre zones diferents al camp:

tribuna alta     330 soci / 30 entrada
tribuna baixa    220 soci / 20 entrada
lateral    165 soci / 15 entrada
gols    110 soci / 10 entrada

diferents preus a escollir, amb 50% de descompte per a estudiants (que no joves que ténen nòmina).

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
Jo soc dels que crec que la Directiva esta fent autentics esforços per aconseguir un equilibri entre assistencia de public i rentabilitat pel club, pero tambe crec que els preus son una mica elevats.

La forma per trencar el comentat anteriorment es segmentar la grada. D'aquesta forma crees una zona amb preus populars (barats, pero no reventats) i aixi alliberes les altres zones i fins i tot en pots fer pujar alguna si et conve....(l’ecalat de tarifes del Kita es força encertat).

Estic molt d'acord en fer campanyes:
- D'invitacio a col-legis, clubs....
- Repartir tickets descompte 50% (per exemple) per zones com Zones Hermentiques.

On no hi estic massa d'acord es en segmentar tant per edats, la forma de controlar a la gent es torna sofisticada per tots. Si es fes, s'hauria de començar a demanar el DNI a tothom!

Pero tingueu molt clar, rebentant preus, mai s'omplira la Creu Alta, l'unic que s'acaba conseguint es que la gent que paga s'acabi cremanat, d'aqui que es molt bona la idea de segmantar la grada per zones i fer campanyes.

Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
Jo crec que donades les expectatives de l´equip, el comportament social de la ciutat i l´actual situació de crisi econòmica, un preu per les entrades de 10 Euros pels no socis, seria ideal d´aquí al final de Lliga.  Aquesta xifra té un valor "sicòlogic" i de cara al que no és massa afeccionat de l´equip, només que li situis el preu de l´entrada a 12 Euros ja ho trobarà molt més car  (és la mateixa percepció que per les 1.000 ptes. d´abans).

Si l´equip es mantingués en zona alta i sempre i quan el temps "no faci el ximple", com ens ha tingut acostumats aquest hivern, entenc que aquest preu asseguraria assistències de 3.500-4.000 persones per a tots els partits.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

antcarcer

• Visitant
Jo crec que donades les expectatives de l´equip, el comportament social de la ciutat i l´actual situació de crisi econòmica, un preu per les entrades de 10 Euros pels no socis, seria ideal d´aquí al final de Lliga.  Aquesta xifra té un valor "sicòlogic" i de cara al que no és massa afeccionat de l´equip, només que li situis el preu de l´entrada a 12 Euros ja ho trobarà molt més car  (és la mateixa percepció que per les 1.000 ptes. d´abans).

Si l´equip es mantingués en zona alta i sempre i quan el temps "no faci el ximple", com ens ha tingut acostumats aquest hivern, entenc que aquest preu asseguraria assistències de 3.500-4.000 persones per a tots els partits.

Exacte a 10 €, fins al final de temporada, tal com està la situació de la gent, és correcte ... ara bé, coneixent a la directiva que van d'autònoms i per lliure, cal esperar qualsevol animalada.
Tot depèn de si el jefe, en el dinar de divendres, va treure el latig per a que es posin les piles i no parlin tant on no han de fer, o els va donar petons de lo bé que ho fan.
ja s'anirà veient.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd

Benvolgut company Blanc-i-blau, has llegit el post del subfòrum Tribuna "Em sembla vergonyós ..." ?

Si ho llegeixes no sembla que la Directiva estigui seguint precissament la millor línia per portar gent al camp, més aviat sembla el contrari, que vulgui acollonir la gent i que no vinguin i deidicar-se a sangrar al soci, que és qui pagarà de veritat i que tant els hi fa si pugem o no. Jo diria que no volen que l'equip pugi, que ja els hi està bé la situació, i mentrestant recaptar els calerons que faltin per cobrir el pressupost i sortir del pas "econòmicament parlant".

:wall:

P.D.- jo no sóc soci i aquesta tarda la broma em costarà 46 Euros (servidor, la meva dona i el nano que té 14 anys), els pagaré de bon gust, pequè penso que és normal en una jornada econòmica clavar més al no-soci que al soci, però en aquesta jornada econòmica només han penalitzat al soci, deixant els preus de general com durant tot l'any.

:beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297

P.D.- jo no sóc soci i aquesta tarda la broma em costarà 46 Euros (servidor, la meva dona i el nano que té 14 anys), els pagaré de bon gust, pequè penso que és normal en una jornada econòmica clavar més al no-soci que al soci, però en aquesta jornada econòmica només han penalitzat al soci, deixant els preus de general com durant tot l'any.

No haura estat nalament que t'haguessis tret , encara que fos de manera simbólica, un carnet de general,
igual la gent et faria mes cas de lo que dius al forum, serias mes creible..........

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
una pregunta si las entradas de la general se mantienen a 16 euros, porque las de jubilado las han subido de 10 que vale una jornada normal a 14 que valen hoy??  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
una pregunta si las entradas de la general se mantienen a 16 euros, porque las de jubilado las han subido de 10 que vale una jornada normal a 14 que valen hoy??  :beer2 :beer2
cierto, igual que la de juvenil, estan fatal estos d la directiva  :rant:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat toni78

• President

el caso es arrepiñar de donde puedan, esta mañana las oficinas cerradas yo e ido a comprar una entrada para un amigo y e visto 4 personas mas que ivan y se volvian porque no vendian entradas, hasta una hora antes del partido, siendo jornada economica no hubiera estado de mas abrir un par de horas esta mañana, a la gente le has de ir tu a buscar y darles todas las facilidades del mundo y estos de la directiva esto no lo sabe hacer  :beer2 :beer2
visca el sabadell

antcarcer

• Visitant

el caso es arrepiñar de donde puedan, esta mañana las oficinas cerradas yo e ido a comprar una entrada para un amigo y e visto 4 personas mas que ivan y se volvian porque no vendian entradas, hasta una hora antes del partido, siendo jornada economica no hubiera estado de mas abrir un par de horas esta mañana, a la gente le has de ir tu a buscar y darles todas las facilidades del mundo y estos de la directiva esto no lo sabe hacer  :beer2 :beer2

Bueno, los dias festivos aunque haya partido ya se sabe que las oficinas estan cerradas!!! pero que suban las entradas de jubilado y juvenil  :grogi eso si que es la madre de las xapussas  :ostres.
Bravo "Jonhy Xapusses" te superas dia a dia.  :wall:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
I els que vivim fora de Sabadell, i només anem al poble aquest per a veure el club, a fer cua per les entrades. Visca.

M'estan marxant les ganes de baixar.  :wall:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat toni78

• President

Bueno, los dias festivos aunque haya partido ya se sabe que las oficinas estan cerradas!!! pero que suban las entradas de jubilado y juvenil  :grogi eso si que es la madre de las xapussas  :ostres.
Bravo "Jonhy Xapusses" te superas dia a dia.  :wall:

si pero lo bueno que si estaban abiertas habia un directivo dentro y le preguntao y me a dicho que no que hasta una hora antes del partido en taquillas nada tanto le cuesta ir venciendo a el a la gente que vaya no se pienso que no  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Arrrrrrlekinat

• Visitant
I els que vivim fora de Sabadell, i només anem al poble aquest per a veure el club, a fer cua per les entrades. Visca.

M'estan marxant les ganes de baixar.  :wall:

Poble és on vius tu, això és una ciutat.

:beer2

CADETASBD

• Visitant
PROPOSTA ALS FOREROS
« Respondre #33 el: 08 de de 2009, 20:05:29 pm »
Crec que una proposta de cent seria la seguent, contactar amb publicitat, amb supermercats, mercadona, alcampo o centres comercials, com corte ingles padoock..etc multicines, fer publicitat de manera q amb x € de compra aquells regalesin entradas per veure el sabadell o entrades a preu promocional, tota la gent compra pero si es aixi pos la gent aniria ***** pos vaig alla, com mes o menys son tots els mateixos preus, i bueno es faria publicitat, el sabadell rebria la seva part i podria fer la promocio amb el que resta de temporada per omplier el camp, nose que us sembla?

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re: PROPOSTA ALS FOREROS
« Respondre #34 el: 08 de de 2009, 20:15:27 pm »
  :ok :yes: Me parece una idea que ya se tenia que haber llevado a cabo, pero por lo visto los de marketing del sabadell saben poco mas de marketiong que homer simpson...
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

CADETASBD

• Visitant
« Respondre #35 el: 08 de de 2009, 20:23:05 pm »
ejejeje si me fichan para marqueting reviento el estadio de la gente que vendria

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
quantes persones hi havia a cada guixete despatxan les entrades?

Ho dic xq passan 1 ó 2 minuts del començament del partit, jo entraba per la porta de general que està per dir-ho d'alguna manera en el corner tribunero i hi havia una cua impressionant per comprar l'entrada, peró impressionant

per aixó m'agradaría saber quantes persones hi havien cobrant.

per cert, també em vaig quedar esgarrifada de la gent que va entrar a Tribuna, jo hi era devant, sense ensenyar res...i que ara no em surti algú dient-me que m'invento les coses perque ho varem arrivar a comentar fins a 6 persones diferents.
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd

Ho dic xq passan 1 ó 2 minuts del començament del partit, jo entraba per la porta de general que està per dir-ho d'alguna manera en el corner tribunero i hi havia una cua impressionant per comprar l'entrada, peró impressionant

per cert, també em vaig quedar esgarrifada de la gent que va entrar a Tribuna, jo hi era devant, sense ensenyar res...i que ara no em surti algú dient-me que m'invento les coses perque ho varem arrivar a comentar fins a 6 persones diferents.

A la guixeta que jo hi vaig anar, la del corner que dona al parca catalunya, hi havia dues guixetes funcionant, amb 1 persona per guixeta  :tongue3: però en realitat hauria fet falta obrir totes les guixetes de tots els punts possibles, perquè fent cua veia la guixeta que dona a l'Olimpia amb una cua acollonant, i segur que moltíssima gent va arribar tard al partit.  :xin-xin
Forero Més Catxondo

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com

En dono fe... :police:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #39 el: 09 de de 2009, 13:51:31 pm »
  :ok :yes: Me parece una idea que ya se tenia que haber llevado a cabo, pero por lo visto los de marketing del sabadell saben poco mas de marketiong que homer simpson...

No te metas con Homer que ayer se pegó unas carrerillas en el fondo de los Arlekinats Mamats!  :mml:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!