Autor Tema: Votants nous per a les properes eleccions municipals  (Llegit 7662 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: Votants nous per a les properes eleccions municipals
« Respondre #20 el: 05 de de 2009, 12:19:32 pm »
La veritat, alguns comentaris són per vomitar... :sick: És al·lucinant la discriminació que encara hi ha en aquest país... Ojo! I no només a nivell d'immigrants d'altres païssos, sinó també amb immigrants del propi país... És fastigós :sick:
« Darrera modificació: 05 de de 2009, 12:30:07 pm per Arrrrrrlekinat »

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 05 de de 2009, 15:49:00 pm »
I perquè fa 40 anys vam tenir una onada d'immigrants provinents d'arreu d'Espanya ara em d'obrir les portes a tot el món independentment de la seva legalitat? Jo per aquí no hi passo.
Potser d'aquí uns quants anys i si mai arrivo a tenir una empresa veuré els beneficis que comporta la contractació de mà d'obra barata, però ara mateix i com a jove de 24 anys la única cosa que he vist és molta més inseguretat ciutadana, ( i ara fins i tot estant a casa teva, vease immigrants d'Europa de l'Est que es dediquen a asaltar vivendes...), un augment important de delinqüència (robatoris, assessinats, maltractaments, violacions..), arrivada de noves malalties o infeccions en el nostre país (últimament es parla bastant de la "tuberculosi"), saturació total de recursos pel que fa a la Seguretat Social, ja sigui ambulatoris, hospitals, centres sanitaris... ja només i trobem majoritàriament aglomeracions d'immigrants, augment de dificultat a la hora de trobar feina i com a conseqüència augment de l'atur, major dificultat per a la joventut a la hora d'adquirir una vivenda i ajudes, etc...etc.. etc...

Ja us dic que cadascú té la experiència que té, pero vaja que jo sóc dels que penso que s'hauria de controlar molt més a qui es deixa hi qui no es deixa entrar al país, sinó el dia de demà això serà can pixa rellisca. I sobre això de si poden votar els immigrants jo no diré ni que sí ni que no, simplement considero que un immigrant pot votar sempre i quan porti un mínim de 10-15 anys visquent aquí.
No es pot deixar votar tan ràpidament a gent provinent de paisos amb polítiques antidemocràtiques i cultures tan diferents.
Del contrari que deixin votar als nens de 7 anys nascuts aquí també, que de ben segur que estaran més informats que no pas alguns immigrants.

Una dada,  actualment una de cada 3 persones que estan a la pressó són immigrants. De cara als propers anys es calcula que la meitat de pressoners seran immigrants... amb això crec q ho dic tot.
Això no vol dir que els immigrants que hi estan hi estiguin tots pel mateix motiu. Jo tinc molt clar qui hauria d'anar a la presó i qui no. I no és el mateix empresonar un mafiós o un traficant (del que sigui) que empresonar un que ha robat 50 euros per menjar. Hi ha molta gent que hauria d'estar a la presó i no hi està, també. I no són necessariament immigrants, ni pobres.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #22 el: 05 de de 2009, 16:36:06 pm »
Això no vol dir que els immigrants que hi estan hi estiguin tots pel mateix motiu. Jo tinc molt clar qui hauria d'anar a la presó i qui no. I no és el mateix empresonar un mafiós o un traficant (del que sigui) que empresonar un que ha robat 50 euros per menjar. Hi ha molta gent que hauria d'estar a la presó i no hi està, també. I no són necessariament immigrants, ni pobres.

Exacte. Hi haurien d'estar els terroristes, els polítics corruptes (o sigui, gairebé tots)...

:beer2

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #23 el: 05 de de 2009, 17:43:03 pm »
Este post me sembla una de les discussions més absurdes de les que se produixen al foro.

Realment creieu que un extranger ho té més fàcil per a conseguir tirar endavant un negoci ací? Jo vos puc demostrar que no. Jo tinc doble nacionalitat, hispana-brasileira. Vaig estar vivint allà i per certes coses de la vida, me van concedir esta segona nacionalitat. Quins beneficis me produïx açò un cop torne a viure ací? Cap. Al estar ficat en el món empresarial, vaig provar a vore si me concedien alguna de les ajudes que se suposava que rebien els extrangers ací. Vaig anar amb el passaport brasiler, i la veritat, la documentació necessària per estes ajudes era brutal, incloent un certificat de penals del meu país d’origen per a poder fer un negoci ací. Era algo impressionant. A un paisà, no li demanen este certificat. En canvi, inconvenients n’he tingut més d’un. Un colp dels que la policia estava desmantellant una xarxa de falsificadors de documents, me van enviar una citació per a presentar-me en una comisaria de Cuenca per a aportar la meua documentació. Per sort, al vore que vaig nèixer ací, ja no me van molestar més. I un altre inconvenient, a Barajas, tornant d’un vol, vaig traure la documentació brasileira per equivocació i me van retenir 7 hores, sense donar-me res més que un bocata de xoriço sec, i amb el pà sense tomata i una coca-cola.

El problema, és que ara que estem en recessió, la gent veu que hi ha més atur, si no li toca de plé, i s’ha de buscar un cap de turc. Formació contínua és la solució. Molts quan comencen en el món laboral, ja pengen els llibres, quan el que haurien de intentar, és sempre anar un pas més amunt. Mai saps quan necessitaràs algo més, aquell plus que te pot donar accés a un lloc de treball.
Quants paisans veieu repartint butà? I recollint basures? I netejant empreses i vidres? I ara, amb l’enduriment del codi de circulació, quans veieu de missatgers? Son feines que no valorem i les quals no mos agrada fer i si estem en paro no les voldrem. Esta gent, que vé ací per a intentar viure millor que al seu país, les agafen, i les fan. Que la seua calitat de vida és inferior que la nostre? Si, però és superior que en el seu país, i amb açò, ja els val.

També, a vegades, els catalans, sembleu tontets. Teniu un idioma diferent a la resta de l’estat. Feu-lo valer. Si els obligueu a entendre’l com a mínim per servir en un restaurant, tenda, mecànic, negoci, etc, aconseguiu que los que no s’adaptin o no se vulgan adaptar troben un problema més i valorin no quedar-se ací. La vostra llengua, per a un que parle castellà, no és tant difícil d’entendre, a la que portes entre tres o sis mesos d’estada allí. En canvi, per a un que ja ni tant sols intenti entendre’l, vorà que allà no té futur. També d’esta manera, només es quedaran els més vàlids i preparats per a contribuïr a la societat.

En el tema religions: Siga una església o siga una mesquita, sempre hi haurà qui no estiga d’acord o vulga fotre-li foc. A mi, no m’agraden ni una ni els altres, i menys encara els radicals que s’hi aferren per negar el progrés de la societat.
Per anar tancant el meu totxet, que s’està convertint en habitual, estar en contra de tots els inmigrants, és posar pals a les rodes al progrés econòmic i social nostre. Els necessitem. Mos han de collir les meduixes, els naps, la remolatxa, mos han de pujar el butà a un cinqué, netejar façanes, cavar rases per a tubos o descarregar els sacs de ciment. Desprès progressaran, a l’igual que van progressar tots els nostres pares que van venir de fora, i els seus fills, fins i tot seran homes de negoci, com som alguns de naltres.

I per últim, als que se consideren obertament xenòfobs. A vore si coneixeu a una mulata veneçolana d'uls verds que vos foti canya i voreu si vos treieu de manies.

Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #24 el: 05 de de 2009, 20:33:16 pm »
he tingut la sort a la meva vida de poder viatjar a les grans capitals europees : Londres, Paris, Roma, Amsterdam, Viena, Brusel.les, Berna, Budapest, Edinbur, Dublín,Cophennague, Belfast, Helsinki, Tallín, Louxembourg, La Velletta, algunes d'elles les he visitat tres o quatre vegades, he estat a ciutats molt grans europees i tot aixó us ho explico xq a totes i a cadascuna d'elles he vist moltissims inmigrants de tots els colors i procedéncies. És normal que la gent més desfavorida, xq els hi ha toca néixer allà ,busquin el que ells deuen pensar que és millor per la seva vida i la de la seva familia en altres països

Jo, quan em llevo pel matí, també surto al carrer buscant les millors oportunitats per a mi i els meus, i si un dia crec que he de marxar a un altre pais per buscar-me la vida, ho faré, perque el que penso és el següent "el sol surt per tothom cada dia"

creieu que és realment culpa dels nou-vinguts tots aquets afavoriments suposat que tenen o és culpa dels goberns que afavoreixen el que en un moment determinat potser un vot fàcil?

També les persones de etnia gitana i que son tan catalans com jo poden en un moment determinat rebre una serie d'ajuts socials que jo no tinc.
peró jo estic en un altre estracte, tinc una cultura i d'una manera o d'altra baix bordejant el pou. Hi ha gent que neix en un pou sense sortida, la única que tenen és carregar amb un nado de mesos o un nen de curta edad i creuar en una pastera l'oceà sense saber nadar...jo no sé si tendría valor i sabeu xq ho fan...? doncs perque a ells ningú els hi ha esplicat que la societat occidental es una m_erda i que no vol compartir el que té...sort que fa 50 anys quan el meu avi amb 7 fills va arribar d'Andalusia va poder treballar i fer creixer la seva familia a Catalunya que és o era terra d'acollida, sino jo ara no estaría devant aquest teclat.

no carregueu contra qui no té més, o no té res, carregueu contra qui no ha sapigut formar una societat on hi capiguem tots sense necessitat d'empentar-nos.

espero d'aqui uns anys poder realitzar una adopció internacional, també serà inmigrant peró amb cognoms catalans...quina diferència tindrá amb la resta?
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #25 el: 05 de de 2009, 22:41:23 pm »
Jo simplenent dic i amb això acabo, que fins fa pocs anys també era d'aquest pensament tolerant, pero que sincerament me n'he cansat de tenir que ser tan respectuós i tolerant a canvi de q? De tenir que anar amb mil ulls pel carrer vigilant i de no poder estar segur ni a casa meva?
Jo crec que ja ni a prou de voler adaptar a la societat a gent que no es vol adaptar.
I això q diuen d q no es el mateix un traficant que un que roba 50 euros, doncs bueno, no serà el mateix pero per a mi el q vingui a robar-me ni q siguin 50 € ja s'hi pot podrir a la pressó, i m'és igual si ho fa per menjar ( q tb ho dubto molt q ho faci per menjar el q roba. Normalment el que roba ho fa per altres coses "menys saludables"...).

En fi, que no dessitjo mal a ningú pero que jo no seré el q mogui un dit per adaptar a ningú. I si mai tinc que immigrar jo, ho faré, pero sabedor de que en el lloc on vagi, primer estaran els habitants d'allà i després jo, i evidentment m'adaptaria o intentaria adaptar-me al país on anés, no m'hi faria el mil homes ni aniria a impossar.hi cap cultura nova....

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #26 el: 05 de de 2009, 22:47:07 pm »
Doncs a mi no m'agrada gens, sóc vastant xenofob, a qui no li agradi ho sento per ell. I com ja vaig dir fa temps en un altre post, ho torno a repetir, crec que no es pot comparar ni de lluny, la immigració nacional, amb la immigració extrangera.

Com es nota que els espanyols van inventar el racisme xD

« Darrera modificació: 05 de de 2009, 22:51:37 pm per Erik_Forçero »
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #27 el: 06 de de 2009, 13:40:55 pm »
Doncs a mi no m'agrada gens, sóc vastant xenofob, a qui no li agradi ho sento per ell. I com ja vaig dir fa temps en un altre post, ho torno a repetir, crec que no es pot comparar ni de lluny, la immigració nacional, amb la immigració extrangera.

:oooooo: :oooooo: :oooooo: :clap2 :clap2 :clap2
 un 10 en tus palabras!!!
"el segundo es el primero que pierde"

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #28 el: 06 de de 2009, 16:22:48 pm »

Els espanyols? Que jo sàpiga, l'Appartheid (o com s'escrigui) no és cosa d'espanyols... O el mercat d'esclaus... O l'Imperialisme... :mmmm

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #29 el: 06 de de 2009, 16:35:21 pm »

Els espanyols? Que jo sàpiga, l'Appartheid (o com s'escrigui) no és cosa d'espanyols... O el mercat d'esclaus... O l'Imperialisme... :mmmm

Jo parlo del racisme modern i aquest molts historiadors pensen que va venir de la suposada "neteja de sang" que van imposar els espanyols al segle XV
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #30 el: 06 de de 2009, 16:52:33 pm »

Jo parlo del racisme modern i aquest molts historiadors pensen que va venir de la suposada "neteja de sang" que van imposar els espanyols al segle XV

Mira Eric, jo crec que racisme n'hi ha a tots els païssos. A TOTS, sense excepció. I si no, com diu el refrany, "qui estigui lliure de pecat que llençi la primera pedra".