Autor Tema: EM SEMBLA VERGONYÓS I SONA A "RECOCHINEO"  (Llegit 5288 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
Re: EM SEMBLA VERGONYÓS I SONA A "RECOCHINEO"
« Respondre #20 el: 10 de de 2009, 13:15:41 pm »
No home, compteu que els menors de 12 no paguen, no totes les entrades venudes son de 16 euros... la majoria són de menor quantia.

Sí, jo em vaig entretenir i vaig comptar uns 4.000 nens menors de 12 anys.

Els que tenen entre 13 i 18 (com el meu) van pagar 14 € i en vaig comptar 2 o 3  :mml:

Que nooooooooo, que no surten els nºs ni que els faci el Solbes  >:D  juas juas

P.D.- Teniu en compte que, tal como diu el Pere Pons, jo no sóc gens fiable ni tinc credibilitat, perquè no sóc soci. Segurament he quedat al descobert i se m'ha vist el plumero de que el que en realitat vull fer és que el Sabadell desaparegui !!!!  :happy2:
Tinc podersssss  uhhhhhhhhhhhhhhhhhh :cheer

Forero Més Catxondo

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #21 el: 10 de de 2009, 13:46:13 pm »
ESTIC FLIPAN o sigi que hi havia la meitat de la gen del camp que va entrar sense pagar
VISCA EL SABADELL

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #22 el: 10 de de 2009, 14:16:45 pm »
A mi el que més em preocupa són els ''vip's'' que no paguen, no pas els nens. M'agradaria saber perquè coll-ons són ''vips's'' ells i no jo... Això és discriminació en tota regla i un atracament a mà armada.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #23 el: 10 de de 2009, 14:21:48 pm »
No home, compteu que els menors de 12 no paguen, no totes les entrades venudes son de 16 euros... la majoria són de menor quantia.

Sí, jo em vaig entretenir i vaig comptar uns 4.000 nens menors de 12 anys.

Els que tenen entre 13 i 18 (com el meu) van pagar 14 € i en vaig comptar 2 o 3  :mml:

Que nooooooooo, que no surten els nºs ni que els faci el Solbes  >:D  juas juas

P.D.- Teniu en compte que, tal como diu el Pere Pons, jo no sóc gens fiable ni tinc credibilitat, perquè no sóc soci. Segurament he quedat al descobert i se m'ha vist el plumero de que el que en realitat vull fer és que el Sabadell desaparegui !!!!  :happy2:
Tinc podersssss  uhhhhhhhhhhhhhhhhhh :cheer

Pos vaya, no sé si es que tu hijo ya se afeita o algo pero yo suelo ir al campo con el hermano de un amigo que va pa 15 años y pasa gratis, y eso que es socio, pero suele dejar el carnet a algun otro no habitual que convencemos, tampoco es tan raro. Yo intento pasar por juvenil en otros campos, por ejemplo en tarrassa, y voy pa 19 y con barba cerrada, nosé...

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #24 el: 10 de de 2009, 15:52:42 pm »
doncs diumenga anava amb mi un nano de 12 anys que és soci i el van parar a l'entrada, jo els hi vaig dir que els menors de 13 anys no pagaven i va poder passar...i després a determinades portes no miran segons qui entra...
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • @mikelsbd
« Respondre #25 el: 10 de de 2009, 16:21:11 pm »
doncs diumenge anava amb mi un nano de 12 anys que és soci i el van parar a l'entrada, jo els hi vaig dir que els menors de 13 anys no pagaven i va poder passar...i després a determinades portes no miran segons qui entra...

És que el meu fa 1'84 i no cola gaire  :no: (de tota manera no vaig ni intentar fer la pirula, si s'ha de pagar, es paga, una altra cosa és que sigui just o no (que va a ser que no))

El que sí que tinc clar és una cosa que em va dir el nano: al seu cole (Can Colapi) i em va dir que també era extensiu a molts coles de Sabadell, en el seu curs (3 classes de 2on d'ESO) només hi han 3 nanos que siguin del Sabadell, la resta són del Barça i se n'en foten àmpliament dels que són del Sabadell. Això sí que em sembla greu, i vol dir que no s'estan fent bé les coses a nivell de propaganda social ni a nivell de les properes generacions que no siguin socis del Sabadell.  :disappointed:
Forero Més Catxondo

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #26 el: 10 de de 2009, 16:48:00 pm »
doncs diumenge anava amb mi un nano de 12 anys que és soci i el van parar a l'entrada, jo els hi vaig dir que els menors de 13 anys no pagaven i va poder passar...i després a determinades portes no miran segons qui entra...

És que el meu fa 1'84 i no cola gaire
  :no: (de tota manera no vaig ni intentar fer la pirula, si s'ha de pagar, es paga, una altra cosa és que sigui just o no (que va a ser que no))

El que sí que tinc clar és una cosa que em va dir el nano: al seu cole (Can Colapi) i em va dir que també era extensiu a molts coles de Sabadell, en el seu curs (3 classes de 2on d'ESO) només hi han 3 nanos que siguin del Sabadell, la resta són del Barça i se n'en foten àmpliament dels que són del Sabadell. Això sí que em sembla greu, i vol dir que no s'estan fent bé les coses a nivell de propaganda social ni a nivell de les properes generacions que no siguin socis del Sabadell.  :disappointed:

Jaja vale entonces comprendo, pero es lo que decia, que es dificil que salgan los numeros por todas estas cosas que se hacen, yo por ejemplo compré mi entrada con mi carnet de socio y al salir de la cola se lo dejé a un colega pa que solo pagara 8 euros, y supongo que bastante más gente haría lo mismo que yo. Alomejor está mal pero es que a quién le vas a decir que se venga al futbol contigo por 16 euros? Es lo que dices tú, no se hacen las cosas demasiado bien, somos pocos, y somos nosotros mismos los que tenemos que animar a los no habituales a venir, ya que soy de los que considero que si me hago socio es por que quiero, por mi como si apartir de ahora ponen las entradas a 5€... y el día contra el Sta. Eulària intentaré gastar 2 o 3 invitaciones por mucho que yo haya pagao el abono y estas 2 o 3 personas entren gratis, me da igual. Pero bueno, según vi ayer en l'Arlekinat el area economica del club consideró la jornada de ayer como muy positiva y con eso ya me basta.

Ya no hay mas jornadas económicas, y apartir de ahora, si el tiempo y los resultados acompañan, el club tiene que ponerse las pilas pa que el campo rebiente :beer2

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #27 el: 10 de de 2009, 17:04:09 pm »
Al final, segons informa RS es van recaudar 19.000 euros.

Doncs quadren molt bé els numeros, dos mil i escaig socis a 8 € + les entrades del Guti, i ja teniu els 19.000 € ... otia, i fins els 3.500 o 4.000 que havien en el camp que ha passat?

una altra xapussa?  ??? ??? ??? ???

els números deuen ser aquests:

1250 SOCIS GENERAL x 8€ = 10.000€
0300 SOCIS TRIBUNA x 12€ = 3.600€
0250 ENTRADES GENERAL x 16€ = 4.000€
0050 ENTRADES TRIBUNA x 30€ = 1.500€

TOTAL PERSONES PER TAQUILLA:  1.850
TOTAL RECAPTACIÓ:  19.100€

ESTIMACIÓ AFLUÈNCIA CES: 3.500 espectadors (web)
ESTIMACIÓ AFLUÈNCIA:  2.500 espectadors (fotos)

*_*_*_*_*

torno a creure que la van *****, hagués estat millor socis gratis i no socis 10€. més gent al camp i mennys càstig al soci.

Doncs la única lectura mínimament entendible que es pot fer a tenor de la estimació d'assistència feta pel propi club i dels 19.000 € recaptats (si és que és veritat i no van ser més) és que van entrar 1.500 persones pel morro ?  :Hecho_polvo:

Els socis deuen estar molt contents sabent això  :tongue3:

doncs jo no crec aquests numeros, com a mínim 30.000 euros, no dic que els 19.000 estiguin malament però això no s'ho creu ningú.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #28 el: 10 de de 2009, 17:13:02 pm »
Al final, segons informa RS es van recaudar 19.000 euros.

Doncs quadren molt bé els numeros, dos mil i escaig socis a 8 € + les entrades del Guti, i ja teniu els 19.000 € ... otia, i fins els 3.500 o 4.000 que havien en el camp que ha passat?

una altra xapussa?  ??? ??? ??? ???

els números deuen ser aquests:

1250 SOCIS GENERAL x 8€ = 10.000€
0300 SOCIS TRIBUNA x 12€ = 3.600€
0250 ENTRADES GENERAL x 16€ = 4.000€
0050 ENTRADES TRIBUNA x 30€ = 1.500€

TOTAL PERSONES PER TAQUILLA:  1.850
TOTAL RECAPTACIÓ:  19.100€

ESTIMACIÓ AFLUÈNCIA CES: 3.500 espectadors (web)
ESTIMACIÓ AFLUÈNCIA:  2.500 espectadors (fotos)

*_*_*_*_*

torno a creure que la van *****, hagués estat millor socis gratis i no socis 10€. més gent al camp i mennys càstig al soci.

Doncs la única lectura mínimament entendible que es pot fer a tenor de la estimació d'assistència feta pel propi club i dels 19.000 € recaptats (si és que és veritat i no van ser més) és que van entrar 1.500 persones pel morro ?  :Hecho_polvo:

Els socis deuen estar molt contents sabent això  :tongue3:

doncs jo no crec aquests numeros, com a mínim 30.000 euros, no dic que els 19.000 estiguin malament però això no s'ho creu ningú.

Si home, que han tret 19.000 € segur ... el que no s'entén és com entra tanta gent per la cara bonita.  :ostres

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #29 el: 10 de de 2009, 17:25:27 pm »
és que jo crec que no he fet res malament, el socis de 12 anys no pagaven, és a partir dels 13 crec.

peró és igual, els números no surten entrin nens de 12 anys o avis de 100, el problema no és aquest
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat dume

• Infantil
  • Missatges: 223
« Respondre #30 el: 10 de de 2009, 17:34:57 pm »
o no hi havia tanta gent kom diuen, o tots eren nens? jajaja on estaran els diners k falten?

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #31 el: 10 de de 2009, 18:25:28 pm »
Ja veig que no sóc l'únic al qui els números no li quadraven...
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • @mikelsbd
« Respondre #32 el: 10 de de 2009, 18:38:13 pm »

Pues yo, aparte de todas las cosas de las que me he quejado, de lo que me quejo es que se dan por contentos con 19.000 euros, cuando si nos hubieran hecho un pokito de caso a la gente del forum, se hubieran sacado como minimo 30.000 €.

De todas formas yo no me creo que solo se hayan recaudado 19.000 €. O nos están pegando una trola de coj-ones y han sacado más dinero y lo están dedicando a otras cosas, o se ha colao medio campo por el morrazo y habría que montar un escándalo de los que hacen época.

Pero que con la gente que había el otro día sólo hayan recaudado 19.000 € a mí me escama sobremanera, no me lo creooooooo.

Y si por el forum se está pidiendo que se carguen al García Llamas por la parte deportiva, también habría que pedir que echaran a guantazos a los del área de marqueting, que se están cubriendo de gloria con este tema, con el de las camisetas para el año que viene, y con todo lo que tocan, que lo estropean. Que dejen paso a gente que entienda del tema, o que pidan consejo y atiendan sugerencias.

:beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #33 el: 10 de de 2009, 23:25:30 pm »
Doncs a mi, que em perdonin, però aquests 19.500 €, tampoc em quadren.

3.500 espectadors, segons el club, a la plana web oficial, per tant és la quantitat d'espectadors real. Posa-li que 1.500 a 8€, que son 12.000€. Suma-li 1.000 a 14€ i 1.000 a 16€, que son 30.000€. En total, 42.000€.

O això, o com diuen per aquí, 1.500 persones van entrar per el morro. Recordo que els passis (àrbitres, entrenadors) estaven anul-lats (a pesar de que això no es pot fer), i que en teoria tothom pagava.

O estem de nou davant un expedient X, o ens han venut una moto sense rodes.  :mmmm

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #34 el: 10 de de 2009, 23:34:42 pm »
Realment el que no em crec es que fossim 3.500 persones al camp. Normalment es tendeix a augmentar el nº real. Si et poses a comptar persona x persona no crec que passessim dels 2.500 reals. Si comptes la grada que te més gent i fas un percentatge ràpid, t'adones que sempre s'augmenta. No és només cosa nostra, sinó a tots els camps de futbol que no tenen comptador real. No hi ha ningú que es cregui que al camp del Badalona havien 2.500 persones, que contra el Terrassa fossim 5.000 o en el seu camp arribessim a 1.500, ni de conya. Qui no recorda el mític partit a Figueres fa tres o quatre anys que ells eren 57 persones al camp, i tenien una mitja de 500... 

Jo també he vist entrar a algunes persones per la jeta al camp, però em nego a creure que s'han colat 1.500 persones, pq simplement és IMPOSSIBLE. Podrán colar-se 30, 50 inclús 75 que ja crec que és una xifra força patètica, però 1.500?? per a mi més lògic el augment d'espectadors, ja que es fa a ull i no tangiblement com és el diner.
The pride of Catalunya

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #35 el: 10 de de 2009, 23:37:44 pm »
Home, MAYOLETE, en teoria, amb les màquines que passen al carnet, també es compten a les persones. Carnets passats + entrades venudes, quantitat final.

El que si, que m'he descuidat de comptar els nanos, però... n'hi havien 1000?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #36 el: 10 de de 2009, 23:42:32 pm »
No ho sé si fa recompte o no. Serveix per verificar els codis però les entrades no sé si les compte. Almenys no es té una quantificació oficial com al Camp d'Esports, així que s'ha de suposar que la dada està feta a ull.
The pride of Catalunya

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #37 el: 11 de de 2009, 16:15:53 pm »
Home, MAYOLETE, en teoria, amb les màquines que passen al carnet, també es compten a les persones. Carnets passats + entrades venudes, quantitat final.

El que si, que m'he descuidat de comptar els nanos, però... n'hi havien 1000?

però birrero, als nens si no tenen carnet o entrada amb les màquines no els compten, no poden dir que al camp hi havia 2.500 que vem pagar + 1000 nens. Els números no sorten