ahir no vaig poder anar a l'estadi i tampoc diumenge que ve,no sabeu la rabia que em dona,pero no penso fallar mes,sobretot a casa.content per la victoria d'ahir,pel que dieu i he vist a la tele axel va ser de lo millor,el moya ja va dir que havia estat magnific durant la setmana,IMPORTANTISIM recuperar aquest jugador.molt important començar a ser respectats per les defenses rivals.el patiment dels ultims minuts calcat al del dia de l'alzira,oi que si?estic convençut de que el nostre mr.s'encarregara de que aixo no passi una tercera vegada.la veritat es que aixo comença a tenir bona pinta,pero encara queden els duels directes i aixo marcara el nostre futur,tinc confiança en l'equip perque sembla que dia a dia anem a mes.MARE MEVA si fem play-off stic convençut de que NOSALTRES,L'AFICIO podem jugar un paper decisiu en la trajectoria de l'equip,i es que son mes de 15 anys encallats en aquest pou de la 2a B.la nova creu alta ha de ser un forti fins al final.per cert important la recuperacio de pelegri per diumenge que ve,i atencio missatge per SERGIO IGLESIAS diumenge has de fer el partit de la consagracio tots esperem el millor de tu,ANIMO SERGIO!!!VISCA EL SABADELL!!