Autor Tema: BENIDORM - C.E.SABADELL  (Llegit 18823 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
  • Gènere: Masculí
Re: BENIDORM - C.E.SABADELL
« Respondre #180 el: 15 de de 2009, 20:53:26 pm »
Acabo de llegar de Benidorm,y la verdad,esque a merecido la pena madrugar a las 4:30 i xuparnos 1000... y largos kilometros,partidazo de nuevo de nuestro equipo,en especial Raul Pradas que se merecia ya marcar  :clap,i xapeau,una vez mas,de nuestra aficion que emos estado animando al equipo en todo momento.

VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL  :oooooo:

:bandera :scut :bandera

SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 346
« Respondre #181 el: 15 de de 2009, 20:59:51 pm »
Acabo de llegar de Benidorm y.................. ............ NENES!!!!! QUE ESTO VA EN SERIO!!!!!!!!!!!!!!! :mml: QUE SI!!!!!! Que podemos jugar el play off. Este medio dia se ha visto un Sabadell que en todo momento ha buscado la victoria y que está convencido de ir a por el play off. Muy buen ambiente entre los más de 50 aficionados que hemos ido. Me quedo sobre todo con el partido de Raúl Pradas, aportando mucho juego de ataque entre lineas, pero hay que decir que todo el equipo ha estado muy ambicioso.
Saludos a todos y  :scut VISCA EL SABADELL  :bandera

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #182 el: 15 de de 2009, 21:06:09 pm »
Cagunl'ou!! Per més que em pessigo no m'ho puc creure!! Aquest Sabadell me l'han canviat!! S'han complert els meus desitjos, i estan fent que em mengi les meves paraules de la primera volta!! Gràcies, Déu méu!! :innocent:

L'any 2008 va ser un orgasme futbolístic amb la consecució de l'Eurocopa, viurem aquest any un altre amb l'ascens del Sabadell? TANT DE BO!!! :visca

SOM-HI COLLOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOON S!!! :scut :bandera :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #183 el: 15 de de 2009, 22:18:33 pm »
GRAN victòria  :clap

Enhorabona a TOTA la plantilla que ens està portant la il·lusió. Enhorabona als jugadors que han marcat, als qui no han marcat, als qui han viatjat i als qui no han viatjat i evidentment a tot el cos tècnic. TOTS UNITS seguirem sent forts.

GRÀCIES als jugadors per fer-nos somiar amb un possible play-off, i GRÀCIES a tota l'afició que aixecant-se molt d'hora aquest matí ha viatjat fins a Benidorm per animar. Ells també han ajudat, segur, als jugadors a sentir-se més forts a Foietes.

SOM-HI  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BERNARDO

• Aleví
  • Missatges: 85
« Respondre #184 el: 15 de de 2009, 22:55:48 pm »
Ganar fuera, y meter 4 goles ante un buen equipo; eso tiene mucho mérito, mucho.

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #185 el: 15 de de 2009, 22:59:08 pm »
jo, un altre arribat d Benidorm.....
Felicitar a Raul pradas per el partidas qu ha fet, a Siso i a l'home del fuet!!!!! :happy2:

Saca el fuet!!!
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #186 el: 15 de de 2009, 23:12:10 pm »
Saca el fuet! Saca el fuet!!!!! jajajaja

Bromas a parte, partido muy serio de los nuestros, intentando triangular y tocar el balón durante todo el partido, con alguna que otra "pájara" que espero que se vaya corrijiendo, porque de la nada, nos crean mucho peligro, pero que con el paso de los minutos y nuestros goles el rival se ha puesto muy nervioso y se ha dedicado a dar patadas, de ahí la expulsión de uno de ellos (raro que solo haya sido uno...), esta vez supimos definir, y no pasar tan mal trago como otras veces... Pradas impresionante, este chaval vale y mucho...

La afición como siempre, ejemplar, animando sin parar asta quedarnos afónicos, y sin entrar en las provocaciones del grupillo "ultra" del benidorm, aguantando insultos hacia el equipo y hacia nosotros al abandonar el campo a pocos metros de ellos...

Un diez también a la directiva, que supongo que habra tenido algo que ver con que nos cobrasen la entrada a 10€, y no ha 18€ como estaba... :clap
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #187 el: 16 de de 2009, 00:18:02 am »
Yo también he estado en Benidorm y ha merecido la pena! Es un campo talisman para mi porque también estuve en la victoria en Foietes del año de Rubi (bueno entonces ya estaba Mora). He visto al equipo superserio atras y con mucha capacidad de definición como en las últimas jornadas. Quien nos lo iba a decir en la primera vuelta! Ahora sobretodo no hay que confiarse y hay que seguir apretando partido a partido y desde el minuto 1 al 90, porque como parte negativa algunos jugadores en la segunda parte pensaban que estabamos jugando una pachanga con el 1-3 y se han perdido pelotas tontas que nos han podido costar algún gol mas.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #188 el: 16 de de 2009, 10:01:37 am »
Cagunl'ou!! Per més que em pessigo no m'ho puc creure!! Aquest Sabadell me l'han canviat!! S'han complert els meus desitjos, i estan fent que em mengi les meves paraules de la primera volta!! Gràcies, Déu méu!! :innocent:

L'any 2008 va ser un orgasme futbolístic amb la consecució de l'Eurocopa, viurem aquest any un altre amb l'ascens del Sabadell? TANT DE BO!!! :visca

SOM-HI COLLOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOON S!!! :scut :bandera :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:

Ho veus? Home de poca fe.....
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #189 el: 16 de de 2009, 10:33:33 am »
siiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!

que grandes
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #190 el: 16 de de 2009, 12:29:02 pm »
Ahir vaig estar a Foietes i estic d'acord amb tots vosaltres que aquest equip ha fet un gir de 180º, pero a mi hi ha un especte que em preocupa, no acavem tinguent mai ben agafat el mig del camp i ahir no va ser una exepcio, tot el perill que el Benidorm generava, ho feia desde aquesta parcela del camp.
Crec que shan d'anar millorant certs aspectes i aquest n'es un.

Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #191 el: 16 de de 2009, 18:44:22 pm »
Ahir vaig estar a Foietes i estic d'acord amb tots vosaltres que aquest equip ha fet un gir de 180º, pero a mi hi ha un especte que em preocupa, no acavem tinguent mai ben agafat el mig del camp i ahir no va ser una exepcio, tot el perill que el Benidorm generava, ho feia desde aquesta parcela del camp.
Crec que shan d'anar millorant certs aspectes i aquest n'es un.

Si es veritat,el mig del camp no defensa massa be i per això ens fan els classics gols beneits de quasi cada setmana :confused:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat markis

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 28
« Respondre #192 el: 16 de de 2009, 23:11:15 pm »
FELICITATS ALS JUGADORS I COS TECNIC per la ilusio que estan creant a tot l'entorn del sabadell,per aquesta gran reaccio.molt be el moya despres del partit no fent saltar la euforia i sent molt prudent.esta clar que els 2 motius pels quals estem enrachats son la millora fisica-mental de jugadors que havien de ser claus a principi de temporada,i el gran moment de forma dels nostres atacants,no nomes pels gols sino tambe per la gran quantitat de ocasions que estem creant.es moment de no parar i seguir creixent i em refereixo sobretot defensivament.hem d'intentar ajustar mes les linies i no patir tan al darrera,de totes maneres no es facil perque ataquem molt.com be dieu tot comença al mig camp,crec que amb el mejias tenim mes consistencia,el sergio i el juvenal tenen mes futbol i no cuiden tant l'esquena,per mi mejias es fonamental.i pel que fa al darrera els nostres laterals s'incorporen bastant a l'atac,hauriem de treballar mes les covertures del migcampistes i bascular tot l'equip,vaja normes del futbol.estic convençut que al moya no li fan gens de gracia els gols que ens marquen,aixi que confio en ell i a veure si troba la solucio.ANIMS.per cert els que vau anar a benidorm,que tal la parella pages-pelegri?ARA A PEL STA.EULALIA!!