Be, be, be... molt re-be!
Contentissim de l'experiencia Londinenca... m'ha agradat molt i me l'he apuntat com a ciutat per a visitar mes sovint.
La veritat es que la majoria de consells que em veu donar em van anar de perles encara que, llastimosament, 5 dies no donen per a tant i alguna visita recomanada la varem tenir de descartar-la
Tambe vem tenir de fer algun canvi a l'itenerari sobre la marxa per culpa de les manisfestacions anti G20 tot i que ens en vem sortir força be.
Vem estar en un apartament super guapo al barri de Borough on hi havien un parell de pubs perfectes per fer-los servir de campament base.
Vem recorrer el Thamesis pels passeigos que el recorren i que son super guapos
Un mati el vem dedicar per visitar els Jardins de Kew, declarats patrimoni de la humanitat en 2003 i fundants l'any 1759. Actualment volen aconseguir tenir el 25% de les plantes que hi han al mon. Suposo que depen de la temporada en la que el visiten per a que puguis veure mes o menys flors i plantes. Te una instalacio metalica que recorre un tram de parc mes amunt dels arbres... impressionant!
Vem visitar el British Museum i impresiona la veritat. Molt maco de visitar i perdre-t'hi durant hores... Increible tambe l'expoli que van fer aquesta gent en la seva epoca imperial... no van deixar continent sense desplumar... Tambe vem visitar la Tower of London i no esta mal la visita. Vem tenir la sort d'ensopegar amb una exposicio del rei Henry VIII 'Vestit per a Matar', amb les armadures que va fer servir i tal...
Divertidissims els parcs que hi han per Londres... i les hores que vem perdre donant fruits secs a les ardilles: quines bestioles mes divertides i tambe passejant-hi. La veritat es que deu donar gust tenir uns parcs tans grans i ben cuidats al costat de casa
Vem fer servir el 'Tube' per un tubo... quasi diria que soc un expert en el metro londinenc i ja se fer transbordos i enllaços jejeje... no, no, en serio: el metro encara pero quin liu tenen amb tantes companyies de tren de rodalies i t'hi pots fer mal.
Calculo que feiem uns 12/14 kilometres caminant al dia osease que puc dir que ens vem perdre pels carrers de molts barris. El que em va agradar especialment i que haig de repetir en circunstancies diferents es el barri de Whitechapel, que es va fer famos per ser el barri on actuava Jack The Ripper (Jack l'Esbudellador/Destripador). Divertidissim barri repartit entre minories Indu i xinessa per una part i 'els modernos' per l'altre. Increibles les paradetes de menjar que et podies trobar, de tot tipus de cuina... bufff ja m'entra gana nomes de recordar-ho! La zona que jo he batejat com la dels modernos esta plena de botigues de roba moderna, de 2a ma, de discs i discoteques que obren a les 11 del mati!! (aquests si que saben muntar-s'ho be!) amb els seus bars i paradetes de menjar a l'exterior
En definitiva, que em va agradar molt i que s'hi ha de tornar.
Si algu hi te d'anar que ho demani i li donaria mes detalls
Salut i gracies per tot!