Autor Tema: cal tenir comte de la pedrera  (Llegit 745 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
cal tenir comte de la pedrera
« el: 15 de de 2009, 10:33:10 am »
en el diari avui surt: Ahir al vespre el Sabadell i el Cercle Sabadellès van signar un acord de col·laboració per poder traspassar els jugadors de l’escola de futbol del Cercle amb més projecció a la plantilla del Centre d’Esports.

http://www.asabadell.cat/article/opinio/359/temps/crisi/es/important/rebost.html

que n'opineu? :wink2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
Re: cal tenir comte de la pedrera
« Respondre #1 el: 15 de de 2009, 10:51:49 am »
sempre va be tenir acords pero no crec que surti jugadors de gran qualitat del cercle

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #2 el: 15 de de 2009, 10:59:47 am »
No s'hauria de tenir aquests acords nomes amb el Junior i Cercle, sinó que s'haurien de tenir acords amb tots els clubs de la ciutat i rodalies. El Sabadell milloraria la seva imatge, la seva relació amb aquests clubs i podria anar sortin algun jove talent. :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #3 el: 15 de de 2009, 12:51:22 pm »
No s'hauria de tenir aquests acords nomes amb el Junior i Cercle, sinó que s'haurien de tenir acords amb tots els clubs de la ciutat i rodalies. El Sabadell milloraria la seva imatge, la seva relació amb aquests clubs i podria anar sortin algun jove talent. :beer2

Totalment d'acord.
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #4 el: 15 de de 2009, 17:15:26 pm »
sempre va be tenir acords pero no crec que surti jugadors de gran qualitat del cercle
jaja, es un orgull per mi ajja, ja que jo jugu al Cercle, nomes et dire que un jugador del espanyol va jugar amb mi durant 4 anys al Cercle, un que d'aqui uns anys el veureu a la tele.
pero tambe dir una cosa, a mi com m'han dit com esta la cosa, si ami m'oferexen anar el Sabadell no hi vaig pero segur,a més el cerlce tenim una idelogia diferent dels altres equips, que tothom jugui en un partit i aquestes coses, i jo porto desde els 5 anys al cercle i som els mateixos i elg rup que hi ha es molt macu.
Pero dirte aixo company Sbdll que del cercle tenim jugadors molt bons que nomes estan alla per questions de companyarisme i amistats ja que volem jugar junts, i n'hi ha de molt bons com n'hia de molt dolents.
VISCA EL SABADELL