Autor Tema: CE Sabadell vs Santa Eulària  (Llegit 38219 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
  • Gènere: Masculí
Re: CE Sabadell vs Santa Eulàlia
« Respondre #20 el: 15 de de 2009, 17:04:51 pm »
que algú confirmi això siusplau, s'han d'anar a buscar les entrades abans o les pots agafar el mateix dia de partit, aixo es molt important, d'aixo depen que molta gent inviti o no.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #21 el: 15 de de 2009, 17:09:58 pm »
Yo tambien tengo colocadas mis dos entradas. Y seguramente de las otras dos que dan para usar durante la temporada tambien colocare al menos una.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #22 el: 15 de de 2009, 17:11:49 pm »
que algú confirmi això siusplau, s'han d'anar a buscar les entrades abans o les pots agafar el mateix dia de partit, aixo es molt important, d'aixo depen que molta gent inviti o no.

diria que durante la semana a partir del martes o el miercoles supongo que ya las tendran hasta el sabado  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #23 el: 15 de de 2009, 17:15:24 pm »
diumenge serem 4500 + o -
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat FRAN7

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
« Respondre #24 el: 15 de de 2009, 17:40:43 pm »
 :beer2 La semana que viene puede ser la refinitiva si ganamos, porque veo que hay un interesante ontinyent - sant andreu, un empate seria lo ideal. ( Por cierto sant andreu 0 alizira 0 y sant andreu con uno menos) :balla :balla :balla :balla :balla :balla

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #25 el: 15 de de 2009, 18:09:52 pm »
Hem de posar els coll-ons per corbata a aquests del Sta. Eulària i cirdar-los ''A Tercera oeeee a Tercera oeeee,'' pot sonar cruel, però a mi em va fer molt mal el 4-0 d'allà...  A per ells!!!!

Aquell 4-0, va ser culpa nostre, i només nostre. Ells varen fer el que havien de fer, complir amb el seu equip. Per altre banda crec que seria molt trist, que una afició de Primera com és la nostre, cantés això a un equip amb el que mai hem tingut cap tipus de rivalitat per la diferència de categories que sempre hem tingut amb ells.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat killber

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 25
Re: CE Sabadell vs Santa Eulària
« Respondre #26 el: 15 de de 2009, 19:07:22 pm »
Hola a tots! Soc nou en el foro

¿El partit de la pròxima setmana els socis que tenen 2 entrades gratuïtes?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #27 el: 15 de de 2009, 19:08:41 pm »

Si, és correcte. S'han d'anar a buscar a les oficines del club entre setmana en horari d'oficina, o el dissabte al matí, de 10 a 13 hores.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #28 el: 15 de de 2009, 19:24:55 pm »

Si, és correcte. S'han d'anar a buscar a les oficines del club entre setmana en horari d'oficina, o el dissabte al matí, de 10 a 13 hores.

supongo que el martes o el miercoles ya las tendran antes no creo pero supongo que diran algo en la web oficial y en diari de Sabadell o radio sabadell, tenemos que ir poniendo por aqui ideas o cosas o a ver si las penyas hacen algo para ese dia es un partido muy importante de ganar las cosas a pesar de ir partido a partido se nos pondrian muy bien  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #29 el: 15 de de 2009, 21:08:02 pm »
Estos 3 puntos no se pueden escapar bajo ningún concepto. Hay que lavar la imagen que dimos contra ellos en la primera vuelta y seguir soñando despiertos.

Endavant Sabadell!! :happy2:

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #30 el: 15 de de 2009, 21:10:04 pm »
Lo que podriamos hecer que no noscostaria nada es que cada uno de los que vallamos al campo traernos unos globos azul y blanco.
Nos supomdria 5 o 10 centimos a cada uno y dariamos color al campo.
animos yo los pienso comprar. :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #31 el: 15 de de 2009, 21:13:30 pm »
Lo que podriamos hecer que no noscostaria nada es que cada uno de los que vallamos al campo traernos unos globos azul y blanco.
animos yo los pienso comprar. :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer

Doncs jo, m'apunto també als globus i a portar confetti!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #32 el: 15 de de 2009, 21:53:30 pm »

Bona idea aquesta! Hem d'ovacionar l'equip amb el color i aplaudiments! Que vegin que poden aconseguir el que sigui. :scut
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #33 el: 15 de de 2009, 23:01:12 pm »
Anem a les 10.30h a la presentacio ... del futbol base a la Nova Olimpia i desprs tots a la NCA!!!

un diumenge solejat a les 12 ha de tenir una gran entrada!!!!! kom a minim 5000 kontant les 2 entradas x socis!
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #34 el: 15 de de 2009, 23:36:30 pm »
 :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: No puc assistir-hiiii!!!!! Tinc partit...

Bueno, jo crec que guanyarem, i ara mateix (a no ser que hi hagi una "pájara") sortir-se a defensar a la Nova Creu Alta és pràcticament un suicidi, doncs alguna cau segur :yes: :yes:

3-1. Joel, Joel, Pata Negra^^

Salut!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #35 el: 15 de de 2009, 23:41:34 pm »
Tal i com està l'equip en aquests moments... i si no tenim un mal dia...podem superar, fins i tot l' average advers de la primera volta.

:bandera :bandera :bandera :bandera :anims :anims :anims :anims :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #36 el: 15 de de 2009, 23:54:33 pm »

yo tmb llenare una bolsa de diarios rotos pa liarla y tirarlos cuando salga el equipo al campo y globos igual tmb pillo unos cuantos las penyas tmb podrian mirarlo y organizar lo de los globos o repartirlos y tal  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #37 el: 16 de de 2009, 00:22:15 am »
La ciudad ya tiene que despertar con este equipo, no hay que esperar a meter 7000 personas si llega el partido final y es decisivo. Este domingo ya es clave y el dia de Sant Andreu más. El dia del Sant Andreu hay que pensar en iniciativas para llenar el campo.

Desconnectat Xavi_sbd

• Aleví
  • Missatges: 43
« Respondre #38 el: 16 de de 2009, 01:17:34 am »
Doncs si va sent hora pensan en el proxim rival...segur k diumenge que be es al as 12 el partit? si es aixi el club hauria d'aprofitar aquest fet per omplir encara mes el camp ja que , gairabe tothom hi podria anar...no se , a part d'entrades mes barates doncs...ni que sigui un petit bermut de diumenge no? encara que sigui una ampolleta d'aigua i una bossa d patates...dic jo.

Per altre banda penso que nosaltres apollem molt a l'equip pero la directiva normalment es passa amb els preus. En fi per l'aspecta futbolistic no crec que hi hagi cap problema en guanyar diumenge pero oju , som el Sabadell , i el Sabadell no sap guanyar sense patir.

SEMPRE SBDLL!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #39 el: 16 de de 2009, 09:09:06 am »

I aquesta setmana, per què no aixó...

ibiza - alcoyano  1
badalona - barcelona b  1
terrassa - osasuna b  1
gavà - denia  1X2 (tant ens fa)