No vaig vore el partit, ja que tenia que preparar documentació per a la faena i sortir de viatge eixa tarda. Però entre lo que vaig escoltar per internet i lo que m’han explicat i comentat, crec que el nostre entrenador és llest, expert en aquestes categories i va anar a mantenir la victòria i no carregar als jugadors en excés. Se va patir, si, però qui no pateix en estes categories i contra els equips de baix? A més, el patiment que afegí Sergi Garcés, al minut 92, un poc més i m’escagarrino del susto.
Per altri banda, també llegeixo coses en este foro que me fan pensar. 8000 persones, 3 màquines en funcionament per a controlar les entrades i els carnets a general, reventes, i sortides amb només una porta oberta.
Per començar, me sembla patètic que alguns socis façan negoci d’un regal com son les invitacions. Estos socis, NO ESTIMEN AL SABADELL, estos socis han preferit embutxacar-se 8€ abans que el club eixugui dèficit cobrant una entrada a 10€. Lamentablement, este país funciona d’esta manera. A un li fan un favor i encara dons per cul al que t’ha fet el detall. En aquest punt, son les forces de seguretat les que s’han d’encarregar de que estes coses no passin, i son ells els que s’han d’ocupar que no se practiqui este comerç, penat per la llei.
Però açò, no és només cosa d’estos socis de pacotilla. Per desgràcia, la junta directiva va fer el pas de regalar les dues invitacions, sia per la cagada de la segona jornada econòmica, sia per fer la rosca a l’ajuntament. L’objectiu d’este diumenge, senyors, no crec que fos solament per a la directiva omplir l’estadi, ni fer calaix, ni fer caliu de cara a la recta final de temporada. Estic segur que el que se buscà va ser atraure el màxim de públic no només al partit, si no que se perseguia omplir de gent a l’inauguració a bombo i plateret del primer camp d’Olimpia, per a que l’alcalde de Sabadell se donés un bany de masses i quedés com a l’impulsor únic d’este complex esportiu, quan és una cosa que s’havia d’haver plantejat, planificat i realitzat com a mínim fa 5 anys. Per al beneplàcit dels que realment manen el club, s’estan fent moltes coses, que si bé queden tapades per el bon camí de l’equip, mos estan fent més mal que bé al club. Açò, que alguns diuen que és una comunió entre club i estaments públics, més aviat se torne en sumissió del club als estaments públics. I una cosa és clarament diferent a l’altre.
Per altri banda, no se va preveure que a taquilles hi hauria més afluència de públic, i açò ja és un fet preocupant, la falta de previsió en estos casos, que se repetix cada cop que mos trobem en estes situacions.
En canvi, trenco una llança en favor del club en el tema de les maquinetes per a controlar entrades i carnets. Estes pistoles lectores, son cares i potser no n’hi ha en quantitat al club, o fins i tot alguna n’està en reparació. Fins i tot se pot comprendre que alguna estiga en programació o no haga passat el reader test abans de posar-la a les mans d’algun dels porters.
Per contra, i veient la massa de gent que se veu en la general, no costava res, que algun directiu amb suficients llums manés als responsables de les portes, obrir un parell més de sortides. Hagués sigut més pràctic i agraït per part del soci i espectador que va assistir al partit.