Partit bastant fluixet per part dels dos equips.
Nosaltres hem jugat amb la llei del mínim esforç i ens a sortit bé, suposo q també perq em pogut trencar el gel amb el gol als pocs segons d'iniciar-se el partit.
El q no m'agrada és el relaxament general que hem tingut un cop hem marcat l'1-0, no potser que al min 15 de la primera part estiguem deixant passar els minuts, pero vaja que el Sta Eulària en tot el partit tampoc és que ens hagi creat gaires problemes en atac, només el seu golet i bueno l'ensurt del minut 92 q jo ja la veia a dins.
En fi... un partit bastant diferent al que em pensava, amb un gol nostre rapidíssim, un Sta Eulària que no considero q hagi plantat l'autocar ni amb l'empat a 1, suposo q la necessitat d'obtindre punts tmp els a permés jugar a tancar-se tal com preveiem i bueno 3 punts més i una jornada menys per a estar a Play Off, q ara si q ho vec molt molt aprop tot això...
El tema de la entrada, realment excel·lent, molt bona entrada per ser la jornada q era, s'han sobrepassat les 5 mil persones que pronosticavem alguns aquí al fòrum, pero que tampoc crec q s'hagi arrivat als 8000 espectadors tal com diuen "les fonts generals", jo crec q rondaríem les 6000-6500 persones, molt bona entrada pero millorable de cara a les properes jornades