Hola companys!
Osti tu... jo ja em vaig presentar fa segles i ara em trobo q fa temps q us torneu a presentar. Bueno, aquests darrers dies he tornat al foro i alguns ja sabeu qui sóc. Em dic Jose Devesa, sóc un jove periodista sabadellenc de 26 anys i porto la coordinació dels Extras a Don Balón.
Com ja he explicar dins d'un post, vaig estudiar al Ferran Casablancas i després a l'Autònoma... i sóc del barri de la Concòrdia.
Bueno, he anat des de sempre a la Nova Creu Alta... i més des de que l'equiq va baixar a Tercera. Al 2000, vaig treballar una temporadeta al programa Zona Esportiva de C50 (va durar molt poc) fent el Sabadell. I, curiosament, ha sigut en els darrers temps q no puc veure el meu Sabadell pq els diumenges hem de seguir la Primera Divisió a la revista. Encara q si juguem a les 17h sempre em queda l'opció de fer un rally per la C-58 i marxar a les 19h cap a Barcelona. Espero poder conèixer a tothom en un futur... a veure si feu un altre partidet i em puc apuntar (eh, Manelinho). Conec personalment -per casualitat- el Mutio (i diuen que Barcelona és molt gran) i el Manel (ja li he fet unes quantes passades llargues al CNS).
Una abraçada a tots... i si us puc servir d'alguna cosa:
josedevesa@donbalon.org
PD: vull escriure del Sabadell ja! A don balón vam fer un reportatget pel centenari, però si pugem a Segona A... els nostres lectors acabaran farts dels colors arlequinats