Fum Dimissió!
Algú de l'organització ens fa un resum de com es varen repartir els premis, i dels discursos aquests? Em teniu en suspens!
un resum seria els premis
que no es va emportar el sexeibirra van estar repartits, o sigui guanyats per diferents foreros
La millor firma, com totes les bones firmes, una firma que no s'entén de res la va guanyar el
MurciEl post més absurd, per ser absurd del tot
, se'l va endur un forero coherent que a més sempre busca el conscens i mira d'argumentar quan s'expresa, a part d'aportar sempre valuosa informació en les seves exposicions al foro, otorgat a
MUTIOUmbria també es va endur el seu premi, no se sap ben bé per simpatia, per fer-li la pilota, per ser la forera més activa que tenim o realment per la seva gran tasca com a monderadora del TRIVIAL
Sense gens de sentit de l'humor es va votar al bronques d'
ENCIGALAT com a forero més catxondo, com podeu veure això dels premis no és gens serio
Roma va guanyar pel post que va obrir en el seu dia per votar als MILLORS JUGADORS DE CADA PARTIT, ara el post el modera el Fum, vol dir que no sabem si l'organització es va auto-otorgar un premi més o realment va ser un sorteig net, jo personalment me n'alegro molt per en Romà
Les oportunes imatges del gols d'en
VISI van portar-lo a guanyar el premi GALERIA D'ART, enhorabona i al loro que estem fent molts gols, això et comportarà molta feina Visi
XANDRI PORTERAZO incidiria aquí l'Umbria, però el fet més destacat és la seva joventut i que s'emportés el premi FORERO NOVELL
-Resis- també es va emportar premi no se sap si per formar part de l'organització, si era part del protol, però el fet és que amb l'organització el premi ens el vam endur tots els assistents i només ens cal felicitar al -Resis- per la feina ben feta i les ganes, LES XAPES TOT UN DETALL, i el premi que va guanyar que voleu que us digui, ara m'he perdut, l'hi van donar tant tard que la meva fase etílica no em permet recordar quin era.
El millor avatar se'l va emportar el
Power a hores d'ara està de gira mundial i no va poder assistir a l'entrega, però és evident que té un GRAN COR ARLEKINAT i va mereixer el guardó
Sé que m'en deixo però ambé se'n descuidaven en el moment de repartir-los vol ir que a part dels esmentats i els oblidats els altres premi van o es va otorgar el sexeibirra
ENHORABONA A TOTS ....i
birrero demano perdó per no ser de l'organització i/o anticipar-me, si el resum no ha estat prou curt un altre any que es donin menys premis, juaaaaasssss