Autor Tema: Voluntaris CE Sabadell  (Llegit 4942 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Voluntaris CE Sabadell
« el: 18 de de 2009, 15:07:08 pm »
Voluntaris CE Sabadell
18/03/2009
Les àrees social i marqueting han presentat avui ´´Voluntaris CE Sabadell´´. Qualsevol simpatitzant amb ganes de dedicar un temps al club podrà apuntar-se a aquesta iniciativa, que pretén portar idees noves al club per una banda i assolir i arribar més lluny en les idees que ja tenen aquestes dues àrees.
Omplint un formulari que hi ha a la web del club podreu apuntar-vos, o bé enviant un mail a info@cesabadell.cat amb nom, cognoms, DNI, mail i telèfon de contacte.
Sense anar més lluny ja hi ha feina a fer pel partit de diumenge, apunta´t-hi!

bona idea, no creieu? :ok
Visca el Sabadell!!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: Voluntaris CE Sabadell
« Respondre #1 el: 18 de de 2009, 15:10:44 pm »
Una manera de ahorrarse unos dineros haciendo trabajar al socio...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #2 el: 18 de de 2009, 15:16:29 pm »
pero es que eso de aportar nuevas ideas y tal, ya se hace diariamente en este foro  ;D
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #3 el: 18 de de 2009, 15:43:53 pm »
Quin tipus de feina hauria de fer l'interessat??
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #4 el: 18 de de 2009, 15:52:37 pm »

Qualsevol que el tingui entretingut i que sembli que la Directiva el deixa participar de veritat  :tongue3:

La tècnica està bé, si algú té alguna bona idea, en comptes de tocar els col-lons pel forum o que la idea vagi a parar a on no sigui políticament correcte, etc, doncs s'obre un concurs-paripé d'idees i agafaran "una o ninguna"  :tongue3:

Si en surt alguna de bona i la porten a terme, haurà servit per alguna cosa. Si només volen idees per dir que son participatius i les desprecien totes, voldrà dir que és una operació de rentada d'imatge.

Jo faré un copypaste del forum sencer i els hi enviaré, que idees n'hi han a milers i han passat de totes una darrera l'altra  :mml:

De tota manera, està bé la idea, perque si no ho aprofiten quedaran ben bé amb el cul enlaire i si surten idees bones, deixaran en evidència 40 directius més o menys  :pilotasso

« Darrera modificació: 18 de de 2009, 16:07:00 pm per GUTI »
Forero Més Catxondo

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #5 el: 18 de de 2009, 15:53:42 pm »
Portar cafès, fer fotocòpies, passar a net documents, prendre nota a les reunions... ;D
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #6 el: 18 de de 2009, 16:00:20 pm »
a les guixetes les jornades economiques...netej ant les cadires de pipes..posant els rollos de paper de water als lavabos...

super apasionant col.laborar amb aquesta directiva ( que no amb el Club, no confonguem...)

a mi que em vagin esperant, que ja hi vaig...
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #7 el: 18 de de 2009, 16:26:53 pm »

Qualsevol que el tingui entretingut i que sembli que la Directiva el deixa participar de veritat  :tongue3:

La tècnica està bé, si algú té alguna bona idea, en comptes de tocar els col-lons pel forum o que la idea vagi a parar a on no sigui políticament correcte, etc, doncs s'obre un concurs-paripé d'idees i agafaran "una o ninguna"  :tongue3:

Si en surt alguna de bona i la porten a terme, haurà servit per alguna cosa. Si només volen idees per dir que son participatius i les desprecien totes, voldrà dir que és una operació de rentada d'imatge.

Jo faré un copypaste del forum sencer i els hi enviaré, que idees n'hi han a milers i han passat de totes una darrera l'altra  :mml:

De tota manera, està bé la idea, perque si no ho aprofiten quedaran ben bé amb el cul enlaire i si surten idees bones, deixaran en evidència 40 directius més o menys  :pilotasso

Ya que estás enséñales la 2ª equipación que puse yo en "galeria d'art"  :rolleyes2:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #8 el: 18 de de 2009, 16:53:45 pm »
a les guixetes les jornades economiques...netej ant les cadires de pipes..posant els rollos de paper de water als lavabos...

super apasionant col.laborar amb aquesta directiva ( que no amb el Club, no confonguem...)

a mi que em vagin esperant, que ja hi vaig...
Segurament demà hi haurà cua a les oficines per a inscriure's. Veig molta gent disposada a fer-se voluntari  :Paletas:
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #9 el: 18 de de 2009, 17:53:04 pm »
jo poder ho farioa, pero saben que haig de fer, sino res.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #10 el: 18 de de 2009, 18:18:11 pm »
Donç a mí amb sembla una molt bona iniciativa. :trampoline: :trampoline: :trampoline: :xin-xin
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #11 el: 18 de de 2009, 18:26:53 pm »
Voluntaris CE Sabadell
18/03/2009
Les àrees social i marqueting han presentat avui ´´Voluntaris CE Sabadell´´. Qualsevol simpatitzant amb ganes de dedicar un temps al club podrà apuntar-se a aquesta iniciativa, que pretén portar idees noves al club per una banda i assolir i arribar més lluny en les idees que ja tenen aquestes dues àrees.
Omplint un formulari que hi ha a la web del club podreu apuntar-vos, o bé enviant un mail a info@cesabadell.cat amb nom, cognoms, DNI, mail i telèfon de contacte.

Demano voluntaris que m'ajudin a buscar el formulari que diuen que hi ha a la web del club per apuntar-se a això dels voluntaris, ja que jo no el trobo  :-\

Forero Més Catxondo

friend

• Visitant
« Respondre #12 el: 18 de de 2009, 19:32:49 pm »
jo ho veig be una via activa de comunicacio i almenys no podran posar lexcusa de que no s'han proposat alternatives a les seves. Crec q no es oportuu CRITICAR PER CRITICAR i si recolzar una mica mes a akesta directiva, q te els seus erros pero q ningu despres els recrimina a la assemblea de socis que fan a final de temporada, totom callats i al final totom aplaudint. que falta mes informacio en saber de que va akesta iniciativa, i tan! estic dacord...pero dir les barbaritats que esteu dient..pff!

Critiqueu tot el q volgueu...pero no teniu rao en anar en contra a akesta iniciativa!Hem d'ajudar al club en tot el q poguem per aconseguir el objectiuu final!!!

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #13 el: 18 de de 2009, 21:58:25 pm »
El problema és que és molt previsible com anirà tot plegat (més o menys com a les reunions amb les penyes). "No ho podem fer", "Ja ho estudiarem", "Veiem difícil fer-ho"... Si alguna idea els interessa, ja és vanagloriaran i faran seva l'autoria.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #14 el: 18 de de 2009, 22:06:57 pm »
No podem estar sempre criticant i despotricant de tot el que s´intenta fer desde el club.A mí aquesta iniciativa dels voluntaris,amb sembla molt positiva,jà veurem sobre la marxa com es và desarrollant tot aquest tema,peró a priori és positiu.Per cert,i aixó és una opinió personal,aquesta junta directiva és de les millors,sino la millor que ha tingut el nostre club en molts anys,pesi a qui pesi.I que consti en acta que a mí no m´agrada fer la rosca a ningú.Salut. :beer2 :beer2 :scut :bandera
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #15 el: 18 de de 2009, 22:24:06 pm »
No podem estar sempre criticant i despotricant de tot el que s´intenta fer desde el club.A mí aquesta iniciativa dels voluntaris,amb sembla molt positiva,jà veurem sobre la marxa com es và desarrollant tot aquest tema,peró a priori és positiu.Per cert,i aixó és una opinió personal,aquesta junta directiva és de les millors,sino la millor que ha tingut el nostre club en molts anys,pesi a qui pesi.I que consti en acta que a mí no m´agrada fer la rosca a ningú.Salut.   

100% d'acord.
The pride of Catalunya

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #16 el: 18 de de 2009, 22:45:48 pm »
Somos mayorcitos la mayoría para saber que esta medida de llevarse acabo, es una oportunidad que se presenta a todos los arlekinados que quieran trabajar por su Club, hay que dar tiempo al tiempo y ver los resultados que dicha propuesta dará pasadas las jornadas, yo lo aprovecharía, es un orgullo que cuenten con la mejor afición que hay en el mundo del fútbol.

:anims    :scut    :bandera    :scut    :anims 

:visca    :dance    :cor
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #17 el: 18 de de 2009, 23:11:02 pm »
Voluntaris CE Sabadell
18/03/2009

Demano voluntaris que m'ajudin a buscar el formulari que diuen que hi ha a la web del club per apuntar-se a això dels voluntaris, ja que jo no el trobo  :-\

en el apartado de CONTACTO

Pincha y te sale a la primera.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

antcarcer

• Visitant
« Respondre #18 el: 19 de de 2009, 12:38:16 pm »
No podem estar sempre criticant i despotricant de tot el que s´intenta fer desde el club.A mí aquesta iniciativa dels voluntaris,amb sembla molt positiva,jà veurem sobre la marxa com es và desarrollant tot aquest tema,peró a priori és positiu.Per cert,i aixó és una opinió personal,aquesta junta directiva és de les millors,sino la millor que ha tingut el nostre club en molts anys,pesi a qui pesi.I que consti en acta que a mí no m´agrada fer la rosca a ningú.Salut. :beer2 :beer2 :scut :bandera

Primer procurem pujar a Segona ... i després "ya hablaremos del Gobierno"  :xin-xin

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #19 el: 19 de de 2009, 14:19:16 pm »
jo ja he enviat l'email posan-me a disposició del club :scut :bandera
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL