Autor Tema: Dubte  (Llegit 838 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Dubte
« el: 19 de de 2009, 21:48:18 pm »
Per mala sort, se m'ha donat el cas que el Diumenge a les 10:00 a Castellar he d'anar a arbitrar un partit, i els meus pares no em poden portar, per lo qual haure d'anar amb bus i no podre deixar la bosa de roba a ningu, si tot va segons lo previst arribare molt justet per veure el partit, pero arribare, ara ve la complicació, al camp, em deixarien entrar amb la bossa de roba del partit o com ho hauria de fer? :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: Dubte
« Respondre #1 el: 19 de de 2009, 21:51:13 pm »
deixate-la posada i un cop dins del camp vas a lavabo i te la treus  :wacky:

no crec q et diguin res a la porta!!!  :beer2
Millor Moderadora Forera Novell

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #2 el: 20 de de 2009, 00:06:36 am »
Per mala sort, se m'ha donat el cas que el Diumenge a les 10:00 a Castellar he d'anar a arbitrar un partit, i els meus pares no em poden portar, per lo qual haure d'anar amb bus i no podre deixar la bosa de roba a ningu, si tot va segons lo previst arribare molt justet per veure el partit, pero arribare, ara ve la complicació, al camp, em deixarien entrar amb la bossa de roba del partit o com ho hauria de fer? :beer2

Ya quedaremos en la puerta del campo, que yo vengo de Polinyà y la dejas en mi coche.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 20 de de 2009, 00:12:11 am »
Vols dir que sortiràs viu de castellar? xDD

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 20 de de 2009, 18:50:22 pm »

Però tu que et penses? Que això és la jungla, o que és Sant Llorenç Savall, on quan no ens agrada el línier el llencem de cap al Ripoll?   ;D

Amb l'INIESTA, cap problema. Amb un penal que senyali a l'àrea local, el tenim perdonat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #5 el: 21 de de 2009, 14:30:11 pm »

Però tu que et penses? Que això és la jungla, o que és Sant Llorenç Savall, on quan no ens agrada el línier el llencem de cap al Ripoll?   ;D

Amb l'INIESTA, cap problema. Amb un penal que senyali a l'àrea local, el tenim perdonat.

Que vols que perdi el Castellar?