Autor Tema: Gramenet - CE Sabadell  (Llegit 27889 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kampillo2

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
Re: Gramenet - CE Sabadell
« Respondre #240 el: 26 de de 2009, 11:42:46 am »
En fin pues nada.. ale suerte

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #241 el: 26 de de 2009, 11:47:07 am »
En fin pues nada.. ale suerte

La que vosotros necesitaréis. Ale, ya puedes irte a tu foro de los palomos a ponernos a gusto, como estáis haciendo, y luego venir aquí con otra cara. Falso, que ers más falso que un billete de 3€!

Desconnectat pepelu

• Aleví
  • Missatges: 40
« Respondre #242 el: 26 de de 2009, 11:56:20 am »
Arrlekinat es que en ningun momento he visto ningun reproche sobre "ESE" cantico en concreto (cosa que en parte veo normal.. viviendo la situacion que vivis).

Y Pepelu una cosa no quita la otra, ademas en ningun momento os he dicho nada sobretodo lo que decis que si campo de plastico que si tal y cual..porque todo eso se queda en nada
cuando empezamos a tocar algo tan personal y tan grave como puede ser esa enfermedad..

*Por cierto no vengo a tocar los h****s, llevo dias escribiendo en el foro, informadoos sobre precio de las entradas y demas, ahora que si a ti te parece bien ese cantico..seguro que a ti tb te faltan muchas cosas
como a esos 15 - 20

Mira chaval, me parece que no te he faltado el respeto para que me lo faltes a mi. Estoy seguro que el 95% de la aficion ( en la que yo me incluyo ) arlequinada no le hace gracia los actos de los hooligans, pero que podemos hacer? que harias tu en nuestro lugar?

Ahora te pido que dejes nuestra fiesta en paz y que disfrutemos del momento de nuestro equipo.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #243 el: 26 de de 2009, 12:04:07 pm »
Kampillo, que esos canticos estan fatal y totalmente fuera de lugar? SI , que Monty ha celebrado sus ultimos 3 o 4 goles dirigiendose a esas mismas personas que cantaban eso? SI , que ese tio jamas se ha sabido comportar en un campo de futbol? SI ,que en el partido de ida de esta temporada , hasta sus compañeros le decian que se callara la boca y se dedicara a jugar ... no hagas deamagogia barata, ese tio lleva 10 años provocandonos en TODOS los partidos y luego se va por la puerta de atras de la NCA, en el campo es muy xulito y valiente provocando a los Hools y a todos los seguidores arlekinados pero luego se esconde como una rata.

En fin como ya dije en su tema, que le vaya muy bien en la vida, me alegro que haya superado su enfermedad pero que deje de hacer el mono por los campos de futbol y nadie le cantara nada malo , que aprenda de su compañero Juanma Cruz un autentico crack , tanto como persona como futbolista.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat kampillo2

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
« Respondre #244 el: 26 de de 2009, 12:13:06 pm »
Pipo me parece correcto. Ya te digo que se le puede cantar de todo..pero sin llegar a entrar en algo tan personal y tan tan grave que no tiene nada que ver con ser futbolista, celebrar los goles, o ser de X equipo.
Esos canticos no se pueden justificar con nada.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #245 el: 26 de de 2009, 12:22:11 pm »
Que GRAN, que GRAN ser del Sabadell
a Santako mo ho havien vist mai i mai més o tornaran a veure, un partit de segona B a les 20.30 d'un dimecres jornada laboral amb el camp ple d'aficionats de l'equip rival. Un equip que acostumat a jugar a futbol va sortir en aquell camp de plàstic fet a escala 1:008 a controlar el partit i esperar l'oportunitat, i com va saber-la aprofitar, Aquesta és la manera, aquest és el camí per arribar on anhelem.
Diumenge hauriem de posar un 1 a la quiniela,  això voldria dir tenir el 5é clasificat a 9 punts (tenim gol evarage a favor) i amb 6 jornades no crec que en perdessim més de 3 :fun:
« Darrera modificació: 26 de de 2009, 12:29:32 pm per vic@rlekinat »

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #246 el: 26 de de 2009, 12:23:46 pm »
Pipo me parece correcto. Ya te digo que se le puede cantar de todo..pero sin llegar a entrar en algo tan personal y tan tan grave que no tiene nada que ver con ser futbolista, celebrar los goles, o ser de X equipo.
Esos canticos no se pueden justificar con nada.

Creo que eso ha quedado mas que claro desde el primer mensaje que dejastes sobre los canticos....
asi que dejemos la fiesta en paz.....ya ha pasado y no se le puede remediar más...

Ahora disfrutemos cada uno de sus respectivos equipos, Sabadell y Gramanet cada uno por su banda!
VISCA EL SABADELL!!
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #247 el: 26 de de 2009, 12:47:45 pm »
Bueno.. aunque me joda muchisimo Felicitaros por la victoria.
Aunque lo mas justo hubiera sido un empate, ya que ninguno creo ocasiones de gol claras exceptuando la de Juanma Cruz y vuestro gol.

La verdad es que no veo para nada mejor al Sabadell que a la Grama, lo que si hay una cosa clara..soys un equipo muy buen puesto en el campo,
una defensa ordenada y correis y mordeis. Y si encima la ocasion clara que teneis la meteis.. pues fijo que acabais en play off.

Tb felicitaros por esa gran aficion, o almenos una parte de ella quitando a los 15 - 20 energumenos que habian en el gol.
15 - 20 que se han dedicado a realizar canticos sobre la enfermedad de Monty. Yo veo bien que le tengais mania, que le llameis *******, o lo que querais..
pero eso es un tema muy muy grave.
Eso si..luego os quejais si os cachean o os ponen aparte, yo no les dejaba entrar a un p*** campo de futbol.
De verdad al resto de aficion del Sabadell, intentad que no se os mezcle con ellos porque dan autentica pena.
(Aunque tampoco haya visto a nadie ni en el campo, ni por aqui..que les reproche nada)
Por cierto que luego decimos que la culpa es de Monty que provoca..en fin. Solo espero que esos 15 - 20 sufran de cerca una cosa asi,aunque a ellos no les falte un huevo.. pero si les falta mucha educacion y bastantes cosas mas..

Kampillo2, sólo te digo una cosa: No reproches la actitud de los Hoolligans cuando tu mismo te pones a su mismo nivel deseándoles que pasen por lo que ha pasado Monty. El c.ance.r es una cosa muy seria y aún suerte que lo ha podido superar y puede seguir jugando partidos como el de ayer, con ambientes tan "adversos".
Y ten por seguro una cosa, el 95 % de la afición arlequinada (en todos lados hay alguna excepción) no le desea a nadie, ni a su peor enemigo, lo que le ha pasado a Monty.
Con eso te lo digo todo. Y ahora si quieres puedes seguir dando clases de señorío, pero empieza primeramente por ti.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #248 el: 26 de de 2009, 13:46:29 pm »
Impresionant lo que està fent l'equip.
Felicitar a tots per l'ambient que s'està creant de festa al voltant de l'equip i el diumege a omplir la Nova Creu Alta i a assegurar el play off, que això ja seran figues d'un altre paner.
Però de moment Grama 0 -Sabadell 1

Grama 0 -Sabadell 1 min. 89

Grama 0 -Sabadell 1 min. 89 Siso Amigooooooooooooooo olllllllllllll

Quina descarrega d'adrenalina i quin plaer sentir això.

Visca el Sabadell.

- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #249 el: 26 de de 2009, 13:54:53 pm »
cuando ya daba el empate por bueno... :bola :bola :bola :bola :bandera gooooooool del  :scut CE SABADELL!! si señor!!! :happy2: :happy2: :cheer

que colchon más bueno tenemos para podernos permitir un mini-tropiezo
@javi_gt86

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #250 el: 26 de de 2009, 14:48:51 pm »
siempre tienen que venir de otros equipos a llorar aqui.

pero kampillo2 no vengas ahora ha decir cosas que no nos intersean, si para ti era bueno el empate pos enhorabuena pero acabo 0-1 sisooo amigoool!!!
ves y se lo dices a eso 15-20 personas que dices tu, pero aqui no vengas a lloriquear.
Y luego dices que ojala les pase a ellos....

en fin

viva el sabadell
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #251 el: 26 de de 2009, 16:09:02 pm »
jo ja donava un empaat i va en SISOOOOOOO I GOOOOOOOOOOOL!!
dona gust guanyar a l'ultim minuuut!! i vaja cara se li va quedar al barragan jajajaj
vinga a per el SAnt andreu!
Visca el Sabadell!!

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #252 el: 26 de de 2009, 16:19:57 pm »
Es que estamos de dulce! Anoche ni me lo creia tal y como habia ido el partido, que alegron por todos nosotros que estabamos allí y por la gente que sufria en casa con la radio (mi familia y amigos como txisky), era emocionante ver como llenamos un miércoles por la noche el lateral del campo de la Gramanet. Sin duda somos la mejor afición y con diferencia del grupo y por encima de muchas de primera, porque lo fácil es ir 500 personas a un desplazamiento en primera pero en segunda B.... Nos merecemos este momento, porque no llevamos más que tristezas deportivas en los últimos años. No hay nada hecho pero la ilusión que tenemos ahora mismo no nos la va a quitar nadie.
Sobre el partido, no hay mucho  que comentar, estuvimos muy serios y concentrados, que es lo que se piden en un campo donde es imposible jugar al fútbol, además con el handicap de una iluminación pésima, y al final tuvimos nuestro premio, igual superior a los méritos que habiamos hecho, pero es que ellos quitando la llegada de Juanma Cruz no tiraron a puerta.
Me gustó mucho la defensa, que grandes ayer Pelegrí y en especial Agustin.
ENHORABUENA A TODOS Y QUE SIGA LA RACHA EL PRÓXIMO DOMINGO.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #253 el: 26 de de 2009, 17:24:54 pm »
que vingui qui vulgui a l'estadi que perderan!!! som-hi equiparro!
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #254 el: 26 de de 2009, 17:39:33 pm »
Quan vaig rebre el sms amb el gol, i el golejador, pensava que era broma, i trucà al que m'envià el sms a vore si s'enfotia. Que fort!  :happy2:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #255 el: 26 de de 2009, 18:25:46 pm »
Kuan un jugador decideix voluntariament adaptar un rol i enemistar-se amb una afició en concret s'expon a lo que li vingui , i trobo que era inevitable lo d'ahir. Estic convençut que si per exemple , al Figo li hagues passat això kuan era jugador del Madrid  , ja tens 100.000 persones al Camp Nou cridant lo ke es cridava ahir , i això no té pk voler dir que totes les 100.000 desitjin el mal a la persona , simplement forma part del joc del futbol , joc que Monty va acceptar jugar-hi fort!!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
« Respondre #256 el: 26 de de 2009, 19:07:34 pm »
No es tracta de ser de cap manera , es tracta d'entendre que en el futbol pasen akestes coses per intentar desestabilitzar animicament a un rival. A mi en un camp de futbol , igual que a tu diria , kuan m'han  dit de tot en cap moment m'ho he pres en serio. Per altre banda , tampoc puc posar-me a la pell dels ke u han cantat pk jo en concret , no vaig obrir boca pk el tema cancers i això em dona mal rollo i pk pensava ke aixi l'estariem motivant més kom sempre ha passat amb ell

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
Re: Gramanet - CE Sabadell
« Respondre #257 el: 26 de de 2009, 20:22:49 pm »
grama 0 - sbd 1

justa la fusta, nano! :beer2 :scut :scut
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat hoolSBD

• Infantil
  • Missatges: 113
« Respondre #258 el: 26 de de 2009, 21:23:57 pm »
Kuan un jugador decideix voluntariament adaptar un rol i enemistar-se amb una afició en concret s'expon a lo que li vingui , i trobo que era inevitable lo d'ahir. Estic convençut que si per exemple , al Figo li hagues passat això kuan era jugador del Madrid  , ja tens 100.000 persones al Camp Nou cridant lo ke es cridava ahir , i això no té pk voler dir que totes les 100.000 desitjin el mal a la persona , simplement forma part del joc del futbol , joc que Monty va acceptar jugar-hi fort!!

No hi estic gens d'acord... pero bueno, cadascú amb els seus raonaments demostra el que es.

Si , som animals ... tú ets la veu de la conciència ...  :clap

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
« Respondre #259 el: 26 de de 2009, 21:57:21 pm »
Doncs jo tampoc i estic d'acord.
The pride of Catalunya