Autor Tema: Com funcionen els emparellaments dels play-offs?  (Llegit 14713 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re: com funcionen els emparellaments dels play-offs? NOMÉS 6 RIVALS...?
« Respondre #60 el: 20 de Abril de 2009, 00:17:40 am »
M'agradaria un Leganés ja que desplaçar-se a Madrid és més fàcil i econòmic. Kita, com cauen les dates dels emparellaments?? Quin cap de setmana sería el primer partit??
The pride of Catalunya

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #61 el: 20 de Abril de 2009, 00:21:27 am »
M'agradaria un Leganés ja que desplaçar-se a Madrid és més fàcil i econòmic. Kita, com cauen les dates dels emparellaments?? Quin cap de setmana sería el primer partit??

el dia 17 de maig será el primer partit del play off .. i el dia de l'ascens el 21 de juny xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #62 el: 20 de Abril de 2009, 00:28:27 am »
Però si el dia 10 tenim partit de lliga, faran sorteig dilluns 11 ¿?¿? j**** em sona una mica estrany tot plegat
The pride of Catalunya

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #63 el: 20 de Abril de 2009, 00:30:50 am »
on s'ha de signar per a que ens toqui el Leganés ?  :beer2

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #64 el: 20 de Abril de 2009, 00:33:28 am »
3ER CONTRA 3ER???  :bigcry: yo que queria ver al cadiz en la nova creu alta! :disappointed: por otra banda mejor asi no nos tocara un ekipo tan complicado, otra cosa que no entiendo entonces son 1er contra 1er??? no tendrian de ser ya que ahs quedao primero ke te tocara un ekipo no fuera cabeza de serie tambien? :beer2

tranquilo Sergio, lo verás... el año que viene y en 2a A  :anims

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #65 el: 20 de Abril de 2009, 02:06:51 am »
3ER CONTRA 3ER???  :bigcry: yo que queria ver al cadiz en la nova creu alta! :disappointed: por otra banda mejor asi no nos tocara un ekipo tan complicado, otra cosa que no entiendo entonces son 1er contra 1er??? no tendrian de ser ya que ahs quedao primero ke te tocara un ekipo no fuera cabeza de serie tambien? :beer2

El cadiz...nos puede tocar perfectamente en el caso de k ellos perdieran su eliminatoria contra otro primero y nosotros pasaramos la primera eliminatoria, aunk espero k no nos toke :grogi

Y este año los k kedan primeros la ventaja k tiene esk 2 de los 4 primeros van a subir, un 50%...no ta mal, lo malo esk luego kedan 2 plazas de ascenso para 14 ekipos (12 + los 2 primeros k han perdido su eliminatoria, por eso te digo lo del cadiz)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #66 el: 20 de Abril de 2009, 08:53:33 am »

Aposto per aquests quatre tercers:

LEGANÉS
MARBELLA
PONFERRADINA
SABADELL

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #67 el: 20 de Abril de 2009, 10:51:38 am »
Però si el dia 10 tenim partit de lliga, faran sorteig dilluns 11 ¿?¿? j**** em sona una mica estrany tot plegat

Fa anys que sempre es fa aixi. Diumenge ultima jornada de lliga, dilluns sorteig a la Federasiongggg

Encara recordo aquell diumenge gloriós a Novelda, tornant de matinada, i al despertar a mig matí, gairebé migdia... ja teniem rivals per la lligueta!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #68 el: 20 de Abril de 2009, 11:42:05 am »

Fa anys que sempre es fa aixi. Diumenge ultima jornada de lliga, dilluns sorteig a la Federasiongggg

Encara recordo aquell diumenge gloriós a Novelda, tornant de matinada, i al despertar a mig matí, gairebé migdia... ja teniem rivals per la lligueta!

tu tens sort, perque jo vaig començar a les 7 del matí a treballar

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #69 el: 20 de Abril de 2009, 11:46:41 am »

Era festa a Sabadell...

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #70 el: 20 de Abril de 2009, 12:29:54 pm »

Era festa a Sabadell...

si però vaig tindra que treballar, es un dels inconvenients que tenim els autònoms que treballem per empresses que tenen moltes seus a tota Catalunya

Desconnectat mendruski

• Infantil
  • Missatges: 151
« Respondre #71 el: 20 de Abril de 2009, 13:27:49 pm »
el meu rival favorit i crec que es possible que ens toci es la ponferradina i visca el sabadell
como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!

Desconnectat Razz

• Jugador Prof.
  • Missatges: 659
« Respondre #72 el: 22 de Abril de 2009, 10:29:29 am »
El Celta B jugará la fase de ascenso si acaba la Liga entre los cuatro primeros
El filial olívico es un "enemigo real" para aquellos equipos que persiguen disputar la fase de ascenso a Segunda Dívisión. Si los chavales que dirige Alejandro Menéndez consiguen ocupar una plaza entre los cuatro primeros clasificados de su grupo, disputarán la fase de ascenso aunque el primer equipo vigués no tenga opciones de subir a Primera División cuando concluya la Liga de Segunda B.

El Celta B jugará la fase de ascenso si acaba la Liga entre los cuatro primeros
2009-04-21 - PONFERRADA.- Puede parecer injusto pero así está reglamentado. El Celta B es un equipo como otro cualquiera a la hora de valorar sus opciones de pelear la fase de ascenso a Segunda División. Es verdad que nunca podrá ascender si el primer equipo del club (el Real Club Celta) permanece en Segunda División un año más. Sin embargo, el hecho de que aún resten 6 jornadas por disputar en la categoría de plata, cuando concluya la Liga de Segunda B, hace inviable excluir al filial de una hipotética participación en la fase de ascenso.
Ahora mismo, el Celta está a 20 puntos de los puestos de ascenso a Primera. Aunque esa circunstancia se diera cuando acabe la Liga de Segunda B (entonces quedarán 18 puntos en juego en Segunda) el Celta B puede entrar en el sorteo para disputar las eliminatorias de ascenso, si aparece entre los cuatro primeros. La razón que esgrime el reglamento es que pueden darse mil circunstancias que varíen la clasificación de Segunda, como una alineación indebida de uno o varios rivales, la exclusión de otros equipos de la competición, etc.
Por todo ello, equipos como Ponferradina, Zamora, Ferrol, Pontevedra, Lemona, Barakaldo, etc, ya saben que el filial del Celta es un enemigo más en la lucha por la promoción a Segunda División. O sea que los de Menéndez pueden convertirse en juez y parte en el tramo final de la Liga.

http://www.deporte8.com/

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #73 el: 22 de Abril de 2009, 11:13:29 am »
Doncs jo ho veig lo del Celta...

Si no, que? Entra el cinquè del grup? Aixo si que es injust!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #74 el: 22 de Abril de 2009, 11:39:53 am »

També es injust que un filial li prengui la ilusió a un club normal, amb afició i amb ganes de pujar a segona A (aixo ja ho opino quan poden pujar) i si a sobre no poden pujar, crec que ja es el colmo dels desproposits que el juguin xD i no ho dic perque sigui el Celta, opino el mateix de tots els filials.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #75 el: 22 de Abril de 2009, 15:11:22 pm »
lo de si entran los filiales o no, tendria que ser algo estipulado por ley. No puede ser que "yo si que lo juego" o el otro "yo no lo juego", y que unos años unos salgan beneficiados (Tarrasa en su dia, por no hablar del Getafe, que mira donde está ahora) y otros años puedan salir perjudicados (murcianos y gallegos)...
Es mas, yo creo que forzosamente estos dos filiales tendrán que jugarla... Cuando acabe la liga de 2aB... aun quedará mas de un mes para que acabe la de 2aA !!!!!   Con lo que ya sabemos que Celta y Murcia no subirán, no, pero... pueden bajar??  Matemáticamente yo diria que SI. Por lo tanto normal que quieran hacer el playoff. En caso de superarlo y el equipo bajar, se mantienen, no?
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #76 el: 22 de Abril de 2009, 15:32:37 pm »

També es injust que un filial li prengui la ilusió a un club normal, amb afició i amb ganes de pujar a segona A (aixo ja ho opino quan poden pujar) i si a sobre no poden pujar, crec que ja es el colmo dels desproposits que el juguin xD i no ho dic perque sigui el Celta, opino el mateix de tots els filials.

Estem d'acord. A mi tampoc m'agraden els filials a les lligues normals... pero una vegada juguen, el que no pots fer es que siguin 'sucre'. O competeixen o no. Si fan el play-off i pugen i després no poden pujar, que pugi el que s'ha enfrentat amb ell a la final. No es logic, per exemple, que L'UNIC ANY que la primera divisio va acabar abans que la segona b pel mundial de futbol, el Terrassa fes play off i PUGES quedant cinquè. Si no hi hagues hagut mundial, el Terrassa no hagues pujat. Perquè el filial en questio hagues fet el play off i llavors hagues pujat en tot cas, el segon del seu grup. Es mes logic que pugi el segon del grup del Play Off que ha quedat entre els 4 primers a la lliga que no que se li donguin opcions a pujar a un equip que ha quedat cinquè.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #77 el: 23 de Abril de 2009, 13:16:43 pm »

I quin ha set l'únic cinquè que ha pujat de 2aB a 2aA...?

quina ràbia!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #78 el: 23 de Abril de 2009, 15:21:32 pm »

quina ràbia!

Tarrasa y Getafe. y creo que el mismo año precisamente    :paret
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #79 el: 23 de Abril de 2009, 16:19:13 pm »

quina ràbia!

Tarrasa y Getafe. y creo que el mismo año precisamente    :paret

Sí señor, el Terrassa por el descenso del Real Zaragoza (el Zaragoza B fue 3o) y el Getafe por el descenso de la UD Las Palmas (el Universidad de Las Palmas fue 4o).

De todas maneras, el Celta B ya se vió en un lío igual, en el play-off de la temporada 03-04. El filial jugó la promoción de ascenso porque el primer equipo aún tenía posibilidad de salvación. Es sabido que el Celta acabó bajando, y la liguilla de ascenso aún se estaba disputando. ¿Qué ocurrió? Que el filial pasó de todo ya, y de su grupo ascendió el Lleida.

En cuanto a lo que dice Murciano, si el Celta bajara a 2ªB (para regocijo de Ferni y Pipo, eh l******s? ;D), el filial bajaría automáticamente a 3ª.