Autor Tema: FELICITATS A TOTS  (Llegit 974 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat ivanmartin

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
FELICITATS A TOTS
« el: 23 de de 2009, 10:05:00 am »
bon dia des de Menorca,

Abans de tot m'agradaria felicitar a tots els que han fet possible que en aquestes alçades de temporada estiguem sommiant en un hipotètic ascens. Pensava que aquest moment no el tornaria a viure, però a mesura que passen les jornades m'ho començo a creure. No sé si és qüestió de sort, qualitat de la plantilla o una estructura de club sòlida, però és evident que la verge de la salut ens ajuda a continuar el nostre camí. Gràcies a tots perquè ara més que mai s'ha de començar a preparar els dies de vacances per viatjar a recolzar als de Moya en les eliminatòries que es portaran a segona a. D'alguna cosa haurà de servir la visita de Villar a la ciutat esportiva d'olimpia. Ja m'enteneu...
En conclusió, gràcies Moya, jugadors, directiva, sobretot Genís i a la mare que us va parir!!!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
Re: FELICITATS A TOTS
« Respondre #1 el: 23 de de 2009, 10:11:07 am »
gracias Ivan, espero que todo te vaya genial saludos  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #2 el: 23 de de 2009, 10:37:14 am »
Ivan, ja t'esperem per les eliminatories d'ascens (si les fem clar)

Espero que et vagi tot Molt be

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #3 el: 23 de de 2009, 23:39:54 pm »
Salutacions xiquet,desitjo que tot et vagi molt bé.Ens veiem pels play off  si la Mare de Deu de la Salut així ho vol.Jà farem unes birres si vens per la Creu Alta.Salut. :xin-xin :xin-xin :scut :bandera
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 24 de de 2009, 20:43:59 pm »
 :reverencia2 Ivaaaaaaaaaaaaan!

Et volem veure si arribem a jugar el playof!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #5 el: 25 de de 2009, 09:30:09 am »

IVAN, estic 101% convençut de que jugarem els play-off, i 77% convençut que el proper any hi haurà un Espanyol-Sabadell de lliga. Ara be, la pregunta es...  inaugurarem l'estadi de Cornellà?

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #6 el: 25 de de 2009, 12:57:15 pm »

IVAN, estic 101% convençut de que jugarem els play-off, i 77% convençut que el proper any hi haurà un Espanyol-Sabadell de lliga. Ara be, la pregunta es...  inaugurarem l'estadi de Cornellà?

i tu quan dius números, rarament falles  :hurra

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #7 el: 25 de de 2009, 17:44:28 pm »

no se si inaugurarem l'estadi de cornellà, però el primer derby català en jugar allà segur

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #8 el: 26 de de 2009, 14:23:08 pm »

La frase hauria de ser...

FELICITATS A TOTS els que em suportat quinze anys de misèria -si són més es que ja m'he descomptat- quinze anys veient com equips de petits pobles subvencionadíssims pel totxo ens han passat la mà per la cara, golejat i humiliat. Els quinze anys de la vergonya, de desenes de penúries econòmiques o no. Felicitats a tots els que hem aguantat una crisis de debó, no com les del Barça o del Madrid.

Pujarem? Potser no. Peró ara toca gaudir del moment. Que nassos...