Autor Tema: aeroport de sabadell si/no  (Llegit 9402 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

wimpi

• Visitant
aeroport de sabadell si/no
« el: 23 de Setembre de 2005, 01:38:17 am »
En fi.. despres de ho succeit akets dies  a arrel de laccident duna avioneta....

ke opineu de l'aeroport?

jo respondre amb una pregunta:

Cuan els senyors de Badia es van comprar el pis....  l'aeroport ja i era no?
ningu els va enganyar...  pos dos piedras!

PD: es mes, m'agradaria ke ls linies tipu easijet, ryanair, vueling, arribesin aqui.....  us imagineu ke comode un Sabadell-Londres o un Sabadell-Paris?

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: aeroport de sabadell si/no
« Respondre #1 el: 23 de Setembre de 2005, 10:30:32 am »
 :yes: :yes: :yes:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #2 el: 23 de Setembre de 2005, 14:26:55 pm »
tota la rao del mon  :yes:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #3 el: 23 de Setembre de 2005, 14:34:00 pm »
Tota la rao del mon, el que putser, esque quan es van comprar el pis l'aeroport no era tant "important" o tan gran... nuse :(
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

wimpi

• Visitant
« Respondre #4 el: 23 de Setembre de 2005, 15:33:09 pm »
sel deurien comprar pq era barato degut a ke estava aprop del aeroport....

ara em comprare una casa al costat del tren i demanare ke modifikin la linea pq em molesta el soroll

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 23 de Setembre de 2005, 17:16:16 pm »
Eren pisos de protecció oficial.
Per això eren tant baratos. El problema no és l'aeroport, el problema son les trajectòries permeses.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #6 el: 23 de Setembre de 2005, 17:25:49 pm »
Eren pisos de protecció oficial.
Per això eren tant baratos. El problema no és l'aeroport, el problema son les trajectòries permeses.

Aquest no es el problema, ya estan establertes les trajectories obligades, el problema es que ningú les compleix...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 23 de Setembre de 2005, 17:36:55 pm »
És com els vols que fan per sobre la ciutat de Sabadell... un dia caurà un d'aquests avions i veuràs com riurem.

Aquell dia et juro que vaig a l'aeroporc i m'emporto algú per davant.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #8 el: 23 de Setembre de 2005, 19:34:21 pm »
l'aerpport estava avans k badia! no tenien k aver edifikat alla...jo ho sento pero a mi magrada k la meva ciutat tingui aeroport...els i tornem a pasar per sobre... :laugh:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #9 el: 23 de Setembre de 2005, 19:43:17 pm »
Per mi l'aeroport de Sabadell és un dels simbols de la ciutat. M'agrada molt i ho trobo necessari ara ja. El problema q te Badia s cert, esta molt aprop de la pista però clar, Badia del Vallés és la ciutat espanyola amb més densitat de població, com q tot son pisos ... nose quina és la xifra, pero poder 4 persones per metre2 !! i no us exagero.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #10 el: 23 de Setembre de 2005, 20:28:30 pm »
Havera el aeroport ha sigut sempre aqui i ningu s'ha queixat i per un accident(el qual va ser per culpa del motor)tota la gent es queixi això no pot ser sempre ha estat el aeroport i no hem tingut cap problema
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #11 el: 23 de Setembre de 2005, 21:25:40 pm »
Havera el aeroport ha sigut sempre aqui i ningu s'ha queixat i per un accident(el qual va ser per culpa del motor)tota la gent es queixi això no pot ser sempre ha estat el aeroport i no hem tingut cap problema

problemes n'hi han agut sempre, pero esk sempre akets municipis an tingut ua certa enveja a sabadell, pk fa 1 any sant quirze volia tmb k es tankes laeroport per sorolls...k es preocupin de les seves koses.
ara trobo b si fan surtir als avions en una altre direccio o k no pasin per nuclis poblats.
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #12 el: 23 de Setembre de 2005, 23:18:23 pm »

problemes n'hi han agut sempre, pero esk sempre akets municipis an tingut ua certa enveja a sabadell, pk fa 1 any sant quirze volia tmb k es tankes laeroport per sorolls...k es preocupin de les seves koses.
ara trobo b si fan surtir als avions en una altre direccio o k no pasin per nuclis poblats.

els de St.Kiriko son uns tocanassos, ja ens van fer tancar les Carpes de St.Quirze pel mateix motiu ...
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #13 el: 24 de Setembre de 2005, 14:28:09 pm »
Jo he montat moltes vegades en avioneta o helicopter i crec que per no passar per nuclis urbans s'han de fer moltes coses una d'elles es modificar la pista.Pero crec que igualment no te res a veure es el pilot el que es fica a nuclis urbans  ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #14 el: 27 de Setembre de 2005, 11:53:55 am »

PD: es mes, m'agradaria ke ls linies tipu easijet, ryanair, vueling, arribesin aqui.....  us imagineu ke comode un Sabadell-Londres o un Sabadell-Paris?
Saps la quantitat de soroll que fan aquests avions comercials? El soroll s'escoltaria a tot Sabadell i durant tot el dia i la nit! A més, si no m'equivoco avions d'aquest tipus no poden aterrar en una pista de 900 metres que és la que té Sabadell.

D'altra banda trobo que l'aeroport és molt caracteristic de Sabadell, que ja hi era quan es va construir a Badia i Sant Quirze i que de fet, no comporta excessiu perill per aquestes poblacions... El que passa és que els avions fan soroll i els hi molesta i han aprofitat aquest accident per treure la polèmica de la perillositat.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #15 el: 27 de Setembre de 2005, 14:40:36 pm »

Saps la quantitat de soroll que fan aquests avions comercials? El soroll s'escoltaria a tot Sabadell i durant tot el dia i la nit! A més, si no m'equivoco avions d'aquest tipus no poden aterrar en una pista de 900 metres que és la que té Sabadell.

D'altra banda trobo que l'aeroport és molt caracteristic de Sabadell, que ja hi era quan es va construir a Badia i Sant Quirze i que de fet, no comporta excessiu perill per aquestes poblacions... El que passa és que els avions fan soroll i els hi molesta i han aprofitat aquest accident per treure la polèmica de la perillositat.

Ja sabien k hi havia un aeroport kuant van començar a construir, pos ara, k asuman las consekuencias :yes:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat xon_sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 95
« Respondre #16 el: 04 de Octubre de 2005, 09:32:41 am »
aixo no pot se!! si tothom fes el mateix que? aviam si jo ara em compro una casa al costat de la linia del ave i kuan comensi a passar em queixo que pot ser que un dia descarrili i em caigui a sobre o que no puc dormir del soroll.... u trobo completament absurd de que la gent es queixi per laeroport si et compres una casa o un pis o lo que sigui ja saps que hi ha un aeroport!! pos que no es queixin!!

si es que desde luego..:P

salut!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #17 el: 04 de Octubre de 2005, 12:57:57 pm »
se que no es politicament correcte pero em toca el que no sona,senyors de badia que collons voleu? cuan veu comprar els pisos en aquell gueto ja estaba l'aeroport,que pasa era baratet casi regalat un pis a badia?doncs ara que collons demaneu perque no tanqueu badia i marxeu que molesteu l'espai de l'aeroport,FORA ELS PISOS DE BADIA PERQUE MOLESTEN A L'AEROPORT

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #18 el: 04 de Octubre de 2005, 17:37:33 pm »
Fora tots de Sabadell... que abans hi havia camp, aquí.

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #19 el: 04 de Octubre de 2005, 18:56:12 pm »
Fora tots de Sabadell... que abans hi havia camp, aquí.

:o :o :o
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana: