He estat llegint les reflexions fetes sobre el tema ja tan trillat de les entrades i el preus. La meva última reflexió sobre aquest tema (i prometo que serà la ultima) es la següent:
M´identifico plenament amb Arlekinado o Toni 78. Els preus son els que són i punt. Només estic a favor de fer coses puntuals amb moments molt especials (com dia del Santa Eulalia, dia al mati, Olimpia, etc.)
Si cada any es fan preus populares 4 o 5 cops, invitacions, rebaixes, etc., doncs de qué serveix ser soci? Només per un tema de cor? Doncs vale, pero a mí el que em molesta de veritat, com diu L´Arlekinado, es que vinguin 3000 més i molts d´ells ni celebren un gol i encara critiquen als jugadors quan fallen alguna jugada. Aixo es el que hem treu de pollaguera
Es clar que m´agradaria veure la Creu Alta cada partir amb 7000 persones. Seria fantàstic. Pero amb els socis de veritat i els demès pagant l´entrada corresponent.
I com diu el RRACO, si els que van venir amb invitació el dia del Santa Eulàlia, ara no volen venir perque han de pasar per taquilla, doncs mala sort. O es que al cine i al teatre entran amb invitacions?
El futbol també´s´ha de pagar. El soci ja va pagar, i amb molt esforç aquest any de crisi, a principi de temporada. El que sí hauria de plantejar-se la directiva es premiar els socis d´aquets anys a segona b i si es puja a segona a, el premi seria no pujar-lis el preu del carnet. Aixo sí seria una bona iniciativa. Aixo si, els socis de fidelitat amb al menys 10 anyets a segona b.
I espero que el diumenge vingui molta gent. sera senyal que estimen al sabadell. I com diem els saballuts de sempre, plogui, nevi o faci fred, a la Creu Alta. I el que no pensi aixo es que no es gaire del sabadell.
Endavant Sabadell!!!!!!