Autor Tema: SABADELL-SANT ANDREU  (Llegit 33486 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
Re: SABADELL-SANT ANDREU
« Respondre #60 el: 26 de de 2009, 16:23:15 pm »

Aixó em sona a TERCERA JORNADA ECONÒMICA ENCOBERTA.

Segurament, com hi ha bon rotllo amb el Sant Andreu, aquests compraran entrades a 15€ a través del club.
A qui beneficia aquests preus? al CES no, en absolut.

General: 17 euros
Entrades anticipades a la venda a l´Estadi fins dissabte al migdia per 15 euros.

:yikes:

aquesta directiva no n'aprendrà mai, una oportunitat que tenen de fer enganxar a la gent no sòcia al Sabadell, i la canvien per recaptar menys diners que els que recaptarien amb preus més baixets  :wall: :wall: :wall: :wall:

Soteras no te enterassssssss ... o igual sí, igual és que t'enteres massa, quina pena d'oportunitats perdudes  :bigcry:

Sempre el mateix discurs...serem els que serem...serem aquells que mai hem faltat...quan baixem, quan perdem, quan plou, quan neva, quan juguem malament, quan juguem a tercera......els socis de tota la vida....

Si algú més si vol afegir...serà benvingut... el Sabadell ens necessita a tots,...però sempre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Quan a tractar al soci del Sabadell de secta...crec que ja és una falta de respecte. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I això que dius és demagogia i falta del sentit del humor  :xin-xin, està bastant clar que no em coneixes.

I ja no puc contestar més perquè he de seguir treballant per guanyar uns eurets per entrar diumenge al camp, si és que no plou, ni neva, ni res de tot això, que llavors em quedarè a casa fotent la becaina  :laugh2:

« Darrera modificació: 26 de de 2009, 16:27:53 pm per GUTI »
Forero Més Catxondo

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #61 el: 26 de de 2009, 16:23:41 pm »
Quan ens varem assabentar que les entrades a Sta Coloma costaven 15 €, tots vàrem respirar...i ara per ara si es compren anticipades a la NCA valen el mateix....i el benefici pel nostre  Club....

No ens queixem continuament....per veure aquest Sabadell val molt més que 15 €...Ara jo sóc soci i no hauré de pagar  :ejem

Es molt fàcil arribar a una bona entrada quan et regalen les entrades....A tots aquells que van anar de gorra a l'Estadi el diumenge passat ( gracies als socis...) els hi diria que comprin entrada...El Sabadell els necessita...i que aquest partit anticipades valen 15 €. Per tant diumenge passat gratis, aquest 15 €....mitjana per veure dos partits del Sabadell 7,5 €....Que més voleu??????????????????

varem respirar per que els que anavem a pagar els 15€ som els socis, els que paguem carnet, jornades econòmiques, desplaçaments i altres despesses que puguin ser derivades per l'amor als colors.

els que haurien de poder entrar en una jornada normal son els que en un moment determinat van al futbol xq va bé l'equip, o perq va malament o perque li ve de gust...i aquest són amb els que s'els hi ha de facilitar el venir a l'estadi preu assequible i que omplin el camp. No crec que vagi cap d'ells a santaco a seguir al CES

Qui ve i perquè ve NO ens ha de preocupar tres parells de collons , el que ens ha de preocupar és que vinguin, facin bulto, cridin i deixin euros a la caixa, contra més millor

potser l'any que vinent tenim uns quants socis més amb la tontería.
Millor Moderadora Forera Novell

CADETASBD

• Visitant
« Respondre #62 el: 26 de de 2009, 16:27:04 pm »
Esta directiva, no aprende nunca, aprender del alcoyano, solo por dos partidos, y es verdad mucho xupoctero con las invitaciones diria que el 70% de la tribuna

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #63 el: 26 de de 2009, 16:29:20 pm »

Aixó em sona a TERCERA JORNADA ECONÒMICA ENCOBERTA.

Segurament, com hi ha bon rotllo amb el Sant Andreu, aquests compraran entrades a 15€ a través del club.
A qui beneficia aquests preus? al CES no, en absolut.

General: 17 euros
Entrades anticipades a la venda a l´Estadi fins dissabte al migdia per 15 euros.

:yikes:

aquesta directiva no n'aprendrà mai, una oportunitat que tenen de fer enganxar a la gent no sòcia al Sabadell, i la canvien per recaptar menys diners que els que recaptarien amb preus més baixets  :wall: :wall: :wall: :wall:

Soteras no te enterassssssss ... o igual sí, igual és que t'enteres massa, quina pena d'oportunitats perdudes  :bigcry:

Sempre el mateix discurs...serem els que serem...serem aquells que mai hem faltat...quan baixem, quan perdem, quan plou, quan neva, quan juguem malament, quan juguem a tercera......els socis de tota la vida....

Si algú més si vol afegir...serà benvingut... el Sabadell ens necessita a tots,...però sempre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Quan a tractar al soci del Sabadell de secta...crec que ja és una falta de respecte. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I això que dius és demagogia i falta del sentit del humor  :xin-xin, està bastant clar que no em coneixes.

I ja no puc contestar més perquè he de seguir treballant per guanyar uns eurets per entrar diumenge al camp, si és que no plou, ni neva, ni res de tot això, que llavors em quedarè a casa fotent la becaina  :laugh2:

:xin-xin :xin-xin

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #64 el: 26 de de 2009, 16:31:34 pm »
Tal y como se ha puesto la cosa deportivamente hablando, creo que es más importante asegurarnos el play off con un gran ambiente en el campo que no una hipotética gran recaudación.
Creo que como premio a la fidelidad del socio (y que ayer volvimos a demostrar), en los partidos que quedan tendriamos que recibir una invitación y a partir de la segunda entrada poderlas comprar en las oficinas a 6-7 euros, seguro que cada uno "arrastramos" 3-4 personas.
Para el resto entradas a 15 euros anticipadas no es tan desorbitado (es lo que pagamos ayer y 3 euros menos que la entrada de Benidorm). Es simplemente los precios que se barajan hoy en el futbol.
Pero a ver, aquí cada uno damos nuestra opinión y los que mandan son los que mandan y pienso que por muchas ideas que aportemos en el fórum no nos hacen mucho caso.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #65 el: 26 de de 2009, 16:37:38 pm »
Recordar que si ganamos son 9 puntos por el gol average.  :yes:

CADETASBD

• Visitant
« Respondre #66 el: 26 de de 2009, 16:47:58 pm »
Acabo de enviar un mail a la pagina www.cesabadell.cat que es la oficial con un comunicado formal aportando una serie de ideas, yo igualmente me rascare el bolsillo xk kiero ir pero me gustaria un buen ambiente los partidos q restan q ya sabeis vosotros lo q cuesta jugar un play off

antcarcer

• Visitant
« Respondre #67 el: 26 de de 2009, 16:59:00 pm »
Quan ens varem assabentar que les entrades a Sta Coloma costaven 15 €, tots vàrem respirar...i ara per ara si es compren anticipades a la NCA valen el mateix....i el benefici pel nostre  Club....

No ens queixem continuament....per veure aquest Sabadell val molt més que 15 €...Ara jo sóc soci i no hauré de pagar  :ejem

Es molt fàcil arribar a una bona entrada quan et regalen les entrades....A tots aquells que van anar de gorra a l'Estadi el diumenge passat ( gracies als socis...) els hi diria que comprin entrada...El Sabadell els necessita...i que aquest partit anticipades valen 15 €. Per tant diumenge passat gratis, aquest 15 €....mitjana per veure dos partits del Sabadell 7,5 €....Que més voleu??????????????????

varem respirar per que els que anavem a pagar els 15€ som els socis, els que paguem carnet, jornades econòmiques, desplaçaments i altres despesses que puguin ser derivades per l'amor als colors.

els que haurien de poder entrar en una jornada normal son els que en un moment determinat van al futbol xq va bé l'equip, o perq va malament o perque li ve de gust...i aquest són amb els que s'els hi ha de facilitar el venir a l'estadi preu assequible i que omplin el camp. No crec que vagi cap d'ells a santaco a seguir al CES

Qui ve i perquè ve NO ens ha de preocupar tres parells de collons , el que ens ha de preocupar és que vinguin, facin bulto, cridin i deixin euros a la caixa, contra més millor

potser l'any que vinent tenim uns quants socis més amb la tontería.

Completament d'acord ...

Sembla mentida Jo, amb els anys que portes seguint al Sabadell i encara no sàpigues la Idiosincracia d'aquest club. Per això abusen del Soci, perquè encara que es queixi fa el que sigui per aquests colors, però ara als quals cal atreure al camp són els del pla B, i aquest no és el sistema adequat.
« Darrera modificació: 26 de de 2009, 17:02:07 pm per antcarcer »

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #68 el: 26 de de 2009, 17:03:54 pm »
Jo crec que una rebaixa pronunciada de les entrades tampoc es gens positiu, els socis hem pagat una quota, i no baixa, per entrar al camp sempre que vulguem. Que passa que ara que la cosa va bé hem de regalar entrades cada cap de setmana? No fotem, entrades a 5€ ni de conya! pero 17 es abusiu.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #69 el: 26 de de 2009, 17:09:21 pm »
Jo crec que una rebaixa pronunciada de les entrades tampoc es gens positiu, els socis hem pagat una quota, i no baixa, per entrar al camp sempre que vulguem. Que passa que ara que la cosa va bé hem de regalar entrades cada cap de setmana? No fotem, entrades a 5€ ni de conya! pero 17 es abusiu.

No demanem regals, només les entrades a 10 € ia fer bona entrada, per que els regals i els fan en tribuna als amiguetes.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #70 el: 26 de de 2009, 17:14:20 pm »
Lo suyo es poner las entradas a 10 euros, pero siendo a 15 o 17 la gente no ira y menos siendo final de mes.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #71 el: 26 de de 2009, 17:14:59 pm »
El problema és el següent...

Molta gent es passa un campionat sencer pagant el carnet de soci i criticant les entrades a preus assequibles, amb raons estúpides.

Per Déu, si em vaig treure fa dues setmanes el carnet de soci i hi posava 2.028...  algú es pensa que hi han 2028 socis? donc potser, peró descomptant els 200 o 300 que no han renovat aquest any. 1800 en total.

Si les entrades d'aquest any han estat de 2200 espectadors en molts casos, tenint en compte que un 10% dels socis com a mínim no sol anar al camp per motius diversos, ja tenim que cada quinzena uns 1600 socis s'apropen al camp. Ara la pregunta es...

S'HAN VENUT CADA PARTIT 600 ENTRADES?

I la resposta es...

QUE MÉS VOLDRÍEN, 100 i gràcies.

Amb aixó vull dir que a la Nova Creu Alta MOLTA GENT ENTRA DE GORRA.

Jo defenso als 1800 socis reals que debem ser, i als molts simpatitzants que PODRÍEN APORTAR INGRESSOS amb entrades a 10€.

TOTAL, SI HI HAN UNS 500 QUE NO PAGUEN...!  *(peró sí critiquen)

Prefereixo 1500 entrades venudes a 10€ que 200 venudes a 17€
Tema entrades anticipades: VAJA MAR I CONADA. Perdreu el temps per 2€? No, peró molts passaran d'anar al camp.

Molt urgent: diferenciar gols de lateral, amb preus diferents!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #72 el: 26 de de 2009, 17:16:02 pm »
Aquesta discusió la tenim desde fa 2 mesos cada cop que hi ha partit a la NCA, ja podem dir misa que la directiva fa lo que li dona la gana, aixo si, veient la classificació i veient que es el partit clau de la temporada els que pogueu feu un esforç i pagueu els 15 eurillos i recordar als socis que encara no han gastat les 2 entrades, que les poden fer servir per aquest partit !

El dia del Lleida on vem pagar hasta els socis i va haver-hi un gran ambient, 3.500 persones , molt menys que contra el Sta Eulalia, pero no es va parar d'animar i vem fer mes soroll que amb 7 mil l'altre dia xD a mi realment, l'unic que m'importa es que entri la piloteta i guanyem i el diumenge a las 19:00 tinguem peu i mig al play off i dir també que un empat no seria un mal resultat, els mantindriem a 5 i guanyariem l'average, la pua seria perdre ja que resucitariem als andreuencs !

A POR ELLOS !! I TOTHOM QUE POGUI QUE VINGUI A LA NCA !!!!!  :bandera :scut :bandera
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #73 el: 26 de de 2009, 18:08:30 pm »
la NCA se llenara igual este domingo. Tampoco es cuestion de ponerlas a 5 euros o regalar cada semana 2 entradas a los socios. Ahora que estamos tan bien, no puede fallar nadie, mucho tiempo para esperar esta situacion, este domingo todos a la NCA!!! que somos la mejor afición, vamoos a demostrarlo.
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
« Respondre #74 el: 26 de de 2009, 18:13:53 pm »
la NCA se llenara igual este domingo. Tampoco es cuestion de ponerlas a 5 euros o regalar cada semana 2 entradas a los socios. Ahora que estamos tan bien, no puede fallar nadie, mucho tiempo para esperar esta situacion, este domingo todos a la NCA!!! que somos la mejor afición, vamoos a demostrarlo.

Lo j.odido es que con una buena politica de precios, el domingo pasado no se habrian regalado invitaciones y se habria hecho mucha mas caja... pero claro... Olimpia, 11.00 AM... ... ...

que le vamos a hacer? esta directiva es así y este año se equivoca en en los precios... yo como soy socio...
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
« Respondre #75 el: 26 de de 2009, 18:26:47 pm »
este domingo, vendran bastantes del st.andreu pero querian venir en autobuses, porque tienen miedo de venir en coxes particulares... al final vendran en renfe algunos y el club alomejor les pone solo 1 minibus jajaja los demas en coxes particulares, pero no les hace mucha gracia.

dice que tienen envidia sana de nuestra aficion....

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #76 el: 26 de de 2009, 18:32:55 pm »
¿Que prefereis?, la nova creu alta como la semana pasada, llena con una recaudacion normal, o
vacia con la misma recaudacion.

Yo creo que esta muy claro. Ahora a ver si lo entienden los que hace falta.  >:(

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #77 el: 26 de de 2009, 19:07:33 pm »

Doncs a mi em sembla correcte. No sempre es poden fer preus populars. El soci segur que no falla. I qui vulgui veure un partit interesant, a pasar per taquilla

O es que a Primera Divisió, FCB, Madrid, etc. fan preus populars cada setmana?

S´ha de beneficiar sempre al soci i recordem que per pagar les nòmines cal fer bones recaudacions

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #78 el: 26 de de 2009, 19:08:10 pm »
A veure, no feia falta pujar els preus,  :ostres

Jo crec que els preus haguessin estat a 12€ estaria molt bé, es un preu menys car que l'habitual i la gent s'animarià, ara bé, la gent quan sàpiga que ha de pagar 17 no hi aniràn. Jo per desgràcia meva, estaré una setmana de viatge i em pedre el partit de Diumenge, però espero que les grades fagin goig, almenys si sóm els de sempre, sóm els que sentim el Sabadell de veritat  :scut
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #79 el: 26 de de 2009, 19:08:21 pm »
Pues para mi es el mejor partido que se puede ver esta semana y el que lo quiera ver que pase por caja,igual que nosotros pasamos por caja fuera.....y yo como dice Pipo,para que vengan 7000 y animen como animan algunos prefiero los 400 de santako que ya nos valemos solos,es mas siempre hemos estado solos y hasta aqui hemos llegado!!!

Pdta; en la general el dia del Santa Eulalia havia un tio(que yo no se lo que se havia metio) que recriminaba a to dios que si esto era una aficion de primera que si vaya asco de gente.....yo llevo mucho mucho tiempo siguiendo al Sabadell y lo que mas me duele es que un tio que no he visto nunca ni en la NCA ni fuera,venga a mi campo a decirme lo que tengo que animar o querer a mi equipo....
Millor Seguidor