ÉS LA NOSTRA FINAL DE CHAMPIONS
És el partit MÉS important des de fa molts anys -exceptuant els de play-off a 2a B-.
Guanyar és un pas gairebé definitiu. És VITAL que els nostres jugadors segueixin demostrant aquestes ganes de guanyar de córrer i de seguir cap amunt. Feu-ho per nosaltres
Si sortim a mort no tinc cap dubte que podrem amb el Sant Andreu que també és un bon equip, no ho oblidem. Sempre amb la humiltat per davant, això és imprescindible.
En quan al preu de les entrades no el veig gens descabellat. Segur que hi vindrà gent i 15 euros per un partit tan important no el veig malament. Potser si que hagués faltat, perque encara hi hagués més caliu, que els socis haguéssin tingut la opció per exemple i com algú ja va dir al foro fa uns dies, de tenir la possibilitat per exemple de comprar 2 entrades a un preu més reduït. Això no s'ha fet, però no em sembla gens malament el preu establert.
En quan a l'entrada del Santa Eulària, va ser fantàstica, però sent realistes una mica enganyosa. Es van juntar moltes coses, com l'inauguració d'Olimpia i evidentment les moltes invitcaions. Sense tantes invitacions tampoc hi hagués vingut tanta gent contra un rival poc atractiu.
Aquest diumenge si és partit i un rival MOLT atractiu i un partit que pot marcar el futur. Per tan hi ha tantes coses en joc que no és car tenir que pagar els 15 euros. I que consti que jo com a soci no em molesta gens que hi hagi entrades a 5, 6 o 10 euros perque el camp presenti un millor aspecte. En cas d'arribar al que tots volem jugar a mitjans de maig, llavors el tema del preu de les entrades ja s'hauria de plantejar d'una altra manera perque el camp estigués PLE del tot...... però per això, si s'acaba donant, encara queda massa.......
El que espero és que es publicit el partit de diumenge no només amb els cartellets que trobem penjats a les faroles.....
A guanyar
SOM-HI