Autor Tema: SABADELL-SANT ANDREU  (Llegit 33509 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re: SABADELL-SANT ANDREU
« Respondre #100 el: 26 de de 2009, 21:03:41 pm »
 :bandera :bandera :bandera

Mira que facin com la telefònica una rebaixa pels aturats,jo no faig hores i no arribo als 1400,el cine també es car i es queixen que no hi va ningú pro no baixen els preus  que posin les guardioles o l'entrada a 1 euro 12000 a i euro 12000 euros a veure quan duraria, mira per mi encantat que amb regalessin tota la temporada,
 :look:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #101 el: 26 de de 2009, 21:05:18 pm »
I jo que em pensava que fins a final de temporada farien igual com el dia del Sta Eularia... :grogi
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #102 el: 26 de de 2009, 21:12:35 pm »
No me habia fijado que el barça b juega el sabado por la tarde en campo del Gavá. O sea que cuando juguemos el domingo sabremos si ganando dejamos a los dos a 8 puntos o solo al sant andreu, claro eso si ganamos que no sera facil. Espero que si.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #103 el: 26 de de 2009, 21:17:08 pm »

Mira INDA, aixó és molt senzill...

És un tema que s'hauria d'haver resolt fa molts anys o, almenys, a principi de temporada creant una zona del camp més assequible com són els gols sense seient numerat. Posant aquesta zona el carnet a 120€, per exemple, i les entrades a 10€ s'hagués assolit.

PERÓ ARA la forma realment no és regalant res, sinó fent el que s'havia d'haver fet: una zoa més assequible. No tothom pot pagar aquesta quantitat i més ara que la cosa no està "voyante". Si haig de pagar dues entrades no és el mateix 32€ que 18-20€. El primer preu, simplement et tira enrere. El segon, t'ajuda a anar a l'estadi.

No pot ser que anar a veure un partit de la lliga ACB sigui més assequible, o determinats carnets de soci o entrades a 2aA siguin més assequibles. O ser de llarg l'equip més car dels 80 que hi han a 2aB. Culleres!! Que algunes entrades per anar a veure el Barça costen des de 18€ en partit de lliga, no fotem...

Per aixó, crec que entrades a 5-10€ són lo seu.

I mes recordant que moltíssima gent NO PASSA PER TAQUILLA i entra no sabem com. Per que els números no quadren. No estic a favor ni de les subvencions estatals ni de donar coses gratis a ningú, ja que lo gratis no es valora. Peró si de preus ajustadets donada la nostra situació.

Prefereixo que es facin entrades a 5€ i que paguin 3000 persones l'entrada, que a 16€ i que la paguin 200. I tal i com va l'equip, poden venir 2000 o 3000.

Ara be, del Sant Andreu vindrà molta gent. Per tant, entrades a 15€ igual que les hem pagades ahir a sta coloma. I la resta de partits a 10€ per omplir l'estadi, 5€ si les compren els socis a taquilla mateixa.

Mira Kitanovsky.........
en primer lloc el tema que dius ja fa temps que es va intentar de fer,de fet es va fer,ja fa temps no en facis dir la data perquè jo per això soc fatal,però recordo que la zona de preferència es va tancar i nomes si podia accedir pagant,fins que els socis varem protestar i es va permetre anar també els socis,això comportava de tenir com a mínim dos empleats mes per controlar les entrades,ara si es fes el que dius amb una zona mes barata doncs que passaria que tothom es passaria al carnet mes econòmic,es una solució,pro crec que això seria una baixada de carnets encoberta,el que jo crec que seriem els mateixos pagant menys.Això dels preus es opinable i sempre es pot discutir com el que dius que no es el mateix comprar dues entrades a 32 que a 20 i amb a això dels preus especial-ment per famílies es podria mirar de fer un carnet una especie de t-10 si el que dius tens raò aquestes cosses s'han de parlar abans que comenci la temporada.

En quant els preus dels demés equips,no els ha se, fa molt temps que no puc anar a veure el Sabadell fora,pero quan anava per aquests camps en fotien cada clavada que en deixaven tieso.

I em tot aixo vull dir que si quan estem a punt de fer un play-off la gent no es capàs de pagar una entrada(entre 15 i17 €) aquests últims partits si la ciutat no es capàs d'això doncs no vindran mai encara que regalis les entrades,fa quasi 50 anys que sento dir el mateix i el que vol ja be,i prefereixo que es paguin ara les entrades perquè si fem el play-off ens tornara a tocar a pagar entrades als socis i si ara fan calaix doncs potser no haurem de pagar :)

:clap :clap :clap
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #104 el: 26 de de 2009, 21:24:03 pm »
Mireu a la Creu Alta en aquests moments es ven un producte de primera qualitat...per tocar el cel...Els interessats el poden comprar per 15 €....i si a més hi ha un sentiment cap a aquest producte i una motivació personal...el producte encara és més econòmic...

Recordem que a principi de temporada el producte per tota la temporada es venia amb bonificació (fer-se soci...)...i a més aquest any podem treure pit...l'època de rebaixes per no anar al'infern ...sortosament aquest any no s'ha produït....

Qui estima el Sabadell ha d'omplir la NCA...els preus no són abusius...són els normals de la categoria...el Sabadell es mereix això i molt més...

Visca el Sabadell i tots a omplir la NCA aquest diumenge !!!!!!!!!!!!!! :bandera :bandera

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #105 el: 26 de de 2009, 21:31:34 pm »
Preguntaros a vosotros mismos , el ke os diran vuestros invitados del dia del Santa Eulalia , si les proponeis que vengan este domingo a la NCA ... cuando sepan k tendran k pasar por takilla y pagar 17 euros o 15 anticipadas , os van a decir en su mayoria k no. Y eso k las invitaciones fueron destinadas a gente cercana como ,por ejemplo hermanos , primos , enfin  amigo de confianza o familia. La gente no paga 17 euros por ver un partido de segunda B  , cuando no hablamos ke sea decisivo todavia .... lo dicho 4000 espectadores como mucho y sino al tiempo :sleeping:

Ho sento...però aquesta gent estima molt poc al Sabadell...avui mateix m'he trobat a un amic al qual vaig regalar una invitació pel partit contra el Sta. Eulàlia...i em diu..."tens invitació pel partit contra el SAnt Andreu...?". AL dir-li que havia de passar per caixa m'ha comentat que pasava del partit... :ostres

Això no vol dir que no sigui sensible amb la cojuntura econòmica actual,..però francament, crec, que hi ha molt aprofitat....Faig una proposta copiada del Villarreal...aquell s socis que s'han quedat amb atur...ho poden continuar sent de forma gratuita,...però els socis que ja ho eren !!!

Visca el Sabadell  :bandera

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #106 el: 26 de de 2009, 21:34:37 pm »
I jo que em pensava que fins a final de temporada farien igual com el dia del Sta Eularia... :grogi

I que anessin regalant els socis...invitacions als no socis...XD

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #107 el: 26 de de 2009, 22:07:06 pm »
en una part tenen raó els que es queixen o diuen que no es te que baixar el preu o posar un preu molt baix, ja que com a socis s'ha pagat un preu al principi de temporada i no tens cap benefici ara, però com diu birrero ara es el moment de que molta gent vingui al camp i baixant una miqueta (ja no regalades) les entrades pots fer que més d'un s'ha animi per la temporada que ve a fer-se soci i apart també fas més diners.
Be sigui com sigui tenim que guanyar per posar-nos en una situació de privilegi, i en el cas que dissabte el barça no guanyi (que crec que del camp del Gavà només treura 1 punt com a màxim) a nosaltres no ens aniria malament un empat, però bueno com he dit a GUANYAR

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #108 el: 26 de de 2009, 22:13:24 pm »

Doncs a mi em sembla correcte. No sempre es poden fer preus populars. El soci segur que no falla. I qui vulgui veure un partit interesant, a pasar per taquilla

O es que a Primera Divisió, FCB, Madrid, etc. fan preus populars cada setmana?

S´ha de beneficiar sempre al soci i recordem que per pagar les nòmines cal fer bones recaudacions

Al Camp Nou, per 40 euros pots veure un partit de Primera Divisió. I segons el rival, per menys i tot. I en segons quines zones, encara surt mes barato. I aixo el Camp Nou!!

Al Nàstic a Segona Divisió per 15 euros pots entrar...

Si tu creus que un Sabadell-Alzira per 17 euros està bé. Per què val menys un partit de Segona A?

la grama tmb valen las entradas a 15 euros y no tiene ni punto de comparacion con la nca y el olimpic de egara valen 20, aunque a partir de el domingo igual las bajan para que vaya gente para no bajar pero de momento valen 20  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #109 el: 26 de de 2009, 22:14:20 pm »

Doncs a mi em sembla correcte. No sempre es poden fer preus populars. El soci segur que no falla. I qui vulgui veure un partit interesant, a pasar per taquilla

S´ha de beneficiar sempre al soci i recordem que per pagar les nòmines cal fer bones recaudacions

Al Camp Nou, per 40 euros pots veure un partit de Primera Divisió. I segons el rival, per menys i tot. I en segons quines zones, encara surt mes barato. I aixo el Camp Nou!!

Si tu creus que un Sabadell-Alzira per 17 euros està bé. Per què val menys un partit de Segona A?
Em sembla que no podem comparar els preus del Camp Nou amb els de la NCA. Entre altres coses perquè allà hi ha molts diners, aquí, no. Quan anem sobrats de pasta ja podrem especular amb els preus.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #110 el: 26 de de 2009, 22:18:56 pm »

pero la gente pasaria igual aunque bajaran el precio de las entradas ya te lo digo yo en vez de 500 igual irian 1000 o 1200 como mucho que es pasar igual  :beer2 :beer2

la grama tmb valen las entradas a 15 euros y no tiene ni punto de comparacion con la nca y el olimpic de egara valen 20, aunque a partir de el domingo igual las bajan para que vaya gente para no bajar pero de momento valen 20  :beer2 :beer2

I aixi els va... en una ciutat de 160.000 habitants, si no mes... 500 persones al camp cada setmana. I la ciutat passant de l'equip... abans encara feien play-offs... ara ni aixo... Ja veuras on acaben.

y aunque las bajarian no iria mucha mas gente eso seguro  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #111 el: 26 de de 2009, 22:19:32 pm »
ÉS LA NOSTRA FINAL DE CHAMPIONS  :icon_exclaim:

És el partit MÉS important des de fa molts anys -exceptuant els de play-off a 2a B-.

Guanyar és un pas gairebé definitiu. És VITAL que els nostres jugadors segueixin demostrant aquestes ganes de guanyar de córrer i de seguir cap amunt. Feu-ho per nosaltres  :ok
Si sortim a mort no tinc cap dubte que podrem amb el Sant Andreu que també és un bon equip, no ho oblidem. Sempre amb la humiltat per davant, això és imprescindible.

En quan al preu de les entrades no el veig gens descabellat. Segur que hi vindrà gent i 15 euros per un partit tan important no el veig malament. Potser si que hagués faltat, perque encara hi hagués més caliu, que els socis haguéssin tingut la opció per exemple i com algú ja va dir al foro fa uns dies, de tenir la possibilitat per exemple de comprar 2 entrades a un preu més reduït. Això no s'ha fet, però no em sembla gens malament el preu establert.

En quan a l'entrada del Santa Eulària, va ser fantàstica, però sent realistes una mica enganyosa. Es van juntar moltes coses, com l'inauguració d'Olimpia i evidentment les moltes invitcaions. Sense tantes invitacions tampoc hi hagués vingut tanta gent contra un rival poc atractiu.

Aquest diumenge si és partit i un rival MOLT atractiu i un partit que pot marcar el futur. Per tan hi ha tantes coses en joc que no és car tenir que pagar els 15 euros. I que consti que jo com a soci no em molesta gens que hi hagi entrades a 5, 6 o 10 euros perque el camp presenti un millor aspecte. En cas d'arribar al que tots volem jugar a mitjans de maig, llavors el tema del preu de les entrades ja s'hauria de plantejar d'una altra manera perque el camp estigués PLE del tot...... però per això, si s'acaba donant, encara queda massa.......

El que espero és que es publicit el partit de diumenge no només amb els cartellets que trobem penjats a les faroles.....

A guanyar

SOM-HI  :ok
« Darrera modificació: 26 de de 2009, 22:25:38 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #112 el: 26 de de 2009, 22:23:21 pm »
Para mi el problema viene de principio de temporada: el precio del abono anual (vamos lo que vale ser socio una temporada), que es mucho, y ojo que soy socio y desde hace unos años. Si pagas eso a principios de temporada, luego sabes que cada partida valdra minimo x euros para que sea mas asequible hacerte socio, cosa que siempre nos dice la deirectiva, que poner las entradas mas baratas seria perjudicar al socio. Por lo tanto el año que viene sea en 2ºA o B (prefiero A :whistle:) tenemos que conseguir una politica de precios razonable, para la ctegoria, y asi no estar toda la temporada erre que erre con que las entradas son caras.
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #113 el: 26 de de 2009, 22:26:56 pm »

pero la gente pasaria igual aunque bajaran el precio de las entradas ya te lo digo yo en vez de 500 igual irian 1000 o 1200 como mucho que es pasar igual  :beer2 :beer2

I aixi els va... en una ciutat de 160.000 habitants, si no mes... 500 persones al camp cada setmana. I la ciutat passant de l'equip... abans encara feien play-offs... ara ni aixo... Ja veuras on acaben.

y aunque las bajarian no iria mucha mas gente eso seguro  :beer2 :beer2

Tan seguro como que yo he visto el campo de la Grama lleno varias veces la misma temporada...

Evidentemente, por eso, no toda la culpa es de los precios... pero si es una tonica de directiva. Igual que en el Sabadell... o hacemos cuentas de cuanta gente iria a estas alturas al estadio si nuestro equipo estuviera clasificado como la Grama?

pues yo solo lo he visto lleno cuando a ido muy bien y se a metido en el playoff lider que han sido varias veces o cuando han jugado con el Barça B, o el primer equipo en la copa y ademas llenar ese campo no es ninguna locura :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #114 el: 26 de de 2009, 22:47:19 pm »
HABER no quiero ser pesado pero yo soy socio y a 10 o 12 euros llevo 4 o 5 no socios el domingo al futbol pero a17 ni se lo planteo a nadie porque con los tiempos que corren ,vamos a tener un poquito de vista ,si no se engancha la gente y subiesemos a 2 el año que viene que mantenemos al equipo los   2500 de todos los años ,a que precio a 400 euros .es inviable. :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :****

Desconnectat quarta barra

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #115 el: 26 de de 2009, 22:50:15 pm »
Està clar que s'hauria de motivar a entitats com el Banc de Sabadell o el mateix corte inglés a ser més partícpeps,  i més si pugem a segona A, on els desplaçaments seran més costosos, amb el que suposa jugar a més a més la copa del rei...
No sé, és complicat... però tal i com està l'unica manera d'aportar el granet de sorra a l'equip és passar per caixa... jo crec que paga la pena i més ara, la veritat és feia anys que no es vivia una situació com aquesta i a mi el què es paga al camp del Barça m'importa ben poc, la veritat és que prefereixo veure el Sabadell jejeje

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #116 el: 26 de de 2009, 22:54:19 pm »
HABER no quiero ser pesado pero yo soy socio y a 10 o 12 euros llevo 4 o 5 no socios el domingo al futbol pero a17 ni se lo planteo a nadie porque con los tiempos que corren ,vamos a tener un poquito de vista ,si no se engancha la gente y subiesemos a 2 el año que viene que mantenemos al equipo los   2500 de todos los años ,a que precio a 400 euros .es inviable. :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :****

pues si por 3 euros mas pasas de 5 a ninguno poco les gustara el futbol y mas un partido como el del domingo, porque anticipadas son 15 no 17  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #117 el: 26 de de 2009, 22:55:35 pm »
Està clar que s'hauria de motivar a entitats com el Banc de Sabadell o el mateix corte inglés a ser més partícpeps,  i més si pugem a segona A, on els desplaçaments seran més costosos, amb el que suposa jugar a més a més la copa del rei...
No sé, és complicat... però tal i com està l'unica manera d'aportar el granet de sorra a l'equip és passar per caixa... jo crec que paga la pena i més ara, la veritat és feia anys que no es vivia una situació com aquesta i a mi el què es paga al camp del Barça m'importa ben poc, la veritat és que prefereixo veure el Sabadell jejeje

Es que al Camp Nou jo no hi aniria ni amb invitació regalada... a no ser que hi jugués el  :scut

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #118 el: 26 de de 2009, 23:07:13 pm »
amigo toni es mas tema psicologico que monetario,aunque sea poca cosa.no es igual ver 15 euros que 17,y creo que ahora ahi que llenar el campo a tope no rapiñar 4 duros

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #119 el: 26 de de 2009, 23:19:48 pm »
Un altre cop liats amb els preus de les entrades....

La veritat és que no em sorprén gens les poques facilitats que dona la directiva als ciutadans de Sabadell per a venir al camp, 15 euros anticipades i 17 el dia del partit, quina gran rebaixa!! 2 € menys si les compres anticipades... voleu dir que no gastes ja 2 euros anant des del vostre barri fins a la NCA a buscar les entrades anticipades? PERFAVOR!!! per a fer ximpleries més val q no fotin res, q fotin les entrades a 17 € i punto, no fer veure q si les compres entre setmana t'estalvies diners....

A partir d'aquí, digueu-me mal arlekinat digueu-me el q volgueu, pero no seré jo el que li digui a ningú q vingui al camp a pagar 17 € per veure un partit de 2ª B, sincerament em fa vergonya dir el q costa una entrada a la NCA... parleu de Terrassa o Sta Coloma? Així estan! q fot hasta pena anar.hi.   Hi ha més gent veient una paxangueta a la pista de fútbol sala del CNS que en aquests 2 camps...

Les meves conclusions són q la AVARICIA els hi va per sobre de les ganes de veure la NCA plena.
En fi, q fotin el q vulguin, i q vagin plorant llavors dient q no hi ha $$$, q es busquin la vida q a mi el Sabadell no em dona de menjar, sóc soci, vaig als partits de casa i si em convé algun de fora, pero que no em pendran el pèl.