250 andreuencs
vols dir que el zero no sobra...?
La temporada passada a Tercera vam anar 600 al Miniestadi, no em sembla gens descabellat pensar en 250 andreuencs a la Nova Creu Alta, i més pensant que és l'últim desplaçament dins de Catalunya.
Pel que fa al preu de les entrades, veient-ho des d'una perspectiva més àmplia, 17 euros per un partit de Segona B és un preu excessiu. I ja no parlem dels 18 o 20 que cobren en alguns camps. Aquesta temporada he anat 5 vegades a veure el Torino (Serie A), en 2 ocasions he pagat 15 euros (Atalanta, Sampdoria), 2 vegades 20 euros (Roma, Milan) i en el gran derbi contra la Juventus només vaig pagar 25. Fa 15 dies vaig estar a Amsterdam i allà veure un partit de l'Ajax costa 15,50 euros. Aquí podem veure tots els preus de la Serie A fa unes jornades:
http://www.narcissala.com/forum/phpBB2/viewtopic.php?p=54436#54436Una dada ... el St. Andreu o ens ha guanyat mai a casa en lliga. 11 partits jugats 6 victòries arlequinades i 5 empats
Fins aquesta temporada el Sabadell no havia guanyat mai al Narcís Sala, jo no dic res jejeje.
Pel que fa al Sant Andreu, som l'equip que ha perdut menys partits (només 4), portem 12 jornades invictes (tota la segona volta) i som el menys golejat amb només 23 gols i 14 partits imbatuts. Som un equip amb una defensa forta, però de mig camp cap endavant tenim força dificultats.
Doncs una dada... aquest àrbitre, és el mateix que els va xiular un partit de play-off fa uns anys a Manacor i que va allargar el partit 15 minuts. O sigui, que els matxaca des del minut 1 o es vol redimir i ens la clava des del principi.
Per altre banda, contra l'Alzira, recorda que els andreuencs van jugar 77 minuts amb 10 jugadors. I un dels fores de joc, era segur. I si, al Barça no és que l'ajudin... és que li estan posant el play-off a ou.
Mai he patit tant en un partit de futbol com aquell dia escoltant per la ràdio el partit del Manacor, un gol d'ells ens eliminava. El 4t àrbitre va mostrar 10 minuts d'afegit, que en realitat van acabar sent 13 i mig... i en aquella segona part no va passar res inusual com per allargar tant!
No podré anar a la Nova Creu Alta perquè estic a 860 km de Sabadell, a veure si puc seguir el partit a través de la ràdio. Espero que els meus companys andreuencs tinguin una bona rebuda i passi el que passi avui, tant de bo ens veiem l'any vinent a 2ªA!