Autor Tema: Proposta per acabar d'enganxar la ciutat!!  (Llegit 4126 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Proposta per acabar d'enganxar la ciutat!!
« el: 25 de de 2009, 22:59:48 pm »
Que us semblaria posar tots alguna bufanda, bandera, samarreta o quelcom a les finestres o balcons de casa nostre per donar color a la ciutat????  Jo vaig a fotre la bufanda... Ambientilluuu per tota la ciutat.

Qui s'apunta...

Visca el SABADELL!!!!!!!!!!!!!
The pride of Catalunya

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Proposta per acabar d'enganxar la ciutat!!
« Respondre #1 el: 25 de de 2009, 23:04:26 pm »
Jo a l'empresa ja he penjat el pòster a l'oficina, i ja he enganxat a un a venir al camp!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #2 el: 25 de de 2009, 23:54:04 pm »
doncs jo posare la bufanda al camio

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #3 el: 26 de de 2009, 00:07:28 am »
yo si ens calsifiquem pel play off es podria fer una samarreta especial color blau a la part de davant que poses Som equip de primera... i l'escut i la part de darrera  que poses ...amb aficio de primera i un 12.

es podria vendre a 10 euros per exemple no??? 10 x 1500: 15000 euros de caixa
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #4 el: 26 de de 2009, 00:13:51 am »
Yo la tengo puesta en el balcon desde hace dos semanas, en la carretera de terrassa. :visca

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #5 el: 26 de de 2009, 08:29:41 am »

NOMÉS HI HA UNA MANERA PER ENGANXAR A LA GENT...

POSAR EL SABADELL DE MODA!

Fer cartells grans venent a la gent que ara o mai, que el camp ha de ser ple a vessar. Que aquesta any es pot...  Ple a tot arreu!! Al centre, als barris, a Castellar, a...
buscar que la gent no es vulgui quedar fora del possible èxit de la temporada.

El CF Ripollet va fer una megacampanya fa molts anys, quan van pujar a preferent. Cada diumenge el camp del Ripo tenia una entrada espectacular, amb 1500-2000 espectadors. I es va pujar per cu llons.

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #6 el: 26 de de 2009, 10:36:05 am »
LO que hay que hacer ,ojo es una idea es aprovechar la  los puentes de la gran via y colgar carteles de promocion , a la hora punta la gran via va parada y la gente le da tiempo a verla y leerla es una gran valla publicitaria sin explotar.

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #7 el: 26 de de 2009, 10:43:47 am »
Megusta tu hidea pero la directiva estara por la labor.
Espero que espabilen por que estamos en el momento mas crucial de la temporada. :visca :visca :visca :visca :visca

antcarcer

• Visitant
« Respondre #8 el: 26 de de 2009, 11:02:15 am »
Espero que espabilen por que estamos en el momento mas crucial de la temporada. :visca :visca :visca :visca :visca

La directiva que se preocupe solo a que se llene el campo(que no es poco)  :cor

Y lo de sacar las banderas es cosa nuestra... yo ya tenia pensado cuando estemos clasaficados para el playoff, sacar las banderas por el balcon, al estilo del Athletic, en la semifinal de copa contra el Sevilla que estaba toda la ciudad llena de banderas, incluido el Ayuntamiento, y todo eso da mucho ambiente y hace pachoca... pero primero hay que clasificarse entre los cuatros primeros.  :hurra

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #9 el: 26 de de 2009, 11:25:05 am »

Y lo de sacar las banderas es cosa nuestra... yo ya tenia pensado cuando estemos clasaficados para el playoff, sacar las banderas por el balcon, al estilo del Athletic, en la semifinal de copa contra el Sevilla que estaba toda la ciudad llena de banderas, incluido el Ayuntamiento, y todo eso da mucho ambiente y hace pachoca... pero primero hay que clasificarse entre los cuatros primeros.  :hurra

Yo tenía en mente lo mismo que tú... A pesar de que estamos en nuestro mejor momento, no quiero lanzar todavía campanas al vuelo, pues quedan aún 7 partidos... Cuando nos aseguremos el play-off, la bandera arlequinada ondeará en mi balcón :scut :bandera

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #10 el: 26 de de 2009, 23:31:00 pm »

Yo tenía en mente lo mismo que tú... A pesar de que estamos en nuestro mejor momento, no quiero lanzar todavía campanas al vuelo, pues quedan aún 7 partidos... Cuando nos aseguremos el play-off, la bandera arlequinada ondeará en mi balcón :scut :bandera

Yo cuando subamos, pondre todo lo q queraís y más!  :cheer
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #11 el: 27 de de 2009, 06:04:01 am »
 :bandera :bandera :bandera

En sembla perfecte totes aquestes iniciatives,però amb la marxa que porta l'equip ja  hauria de ser prou motiu per implicar a la ciutat.
Ara una empenta no va malament.
 :grin2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

antcarcer

• Visitant
« Respondre #12 el: 10 de Maig de 2009, 21:24:06 pm »
Ara si, ja ha arribat l'hora !!!!!!!   :visca

Ja tinc la meva bandera   :bandera  penjada al balcó.  :happy2:

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #13 el: 10 de Maig de 2009, 22:07:49 pm »
Gran antcarcer recuperan aquest superpost  :beer2 :beer2

Jo també la tinc penjada!!!!
The pride of Catalunya

Xandri

• Visitant
« Respondre #14 el: 10 de Maig de 2009, 22:14:12 pm »
Jo la meva bandera la penjaré al balcó de casa meva, que està davant del col·legi Maristes, haviam si alguns alumnes ho veuen i s'enganxen. xD
« Darrera modificació: 10 de Maig de 2009, 22:30:38 pm per Xandri »

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #15 el: 10 de Maig de 2009, 22:29:04 pm »
jo la tinc al camió

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #16 el: 10 de Maig de 2009, 22:57:59 pm »
Les bufandes del Sabadell es poden possar als reposa caps dels seients de darrere... si ens movem per la ciutat... la gent ho veura molt mes!!
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #17 el: 11 de Maig de 2009, 15:43:28 pm »

NOMÉS HI HA UNA MANERA PER ENGANXAR A LA GENT...

POSAR EL SABADELL DE MODA!

Fer cartells grans venent a la gent que ara o mai, que el camp ha de ser ple a vessar. Que aquesta any es pot...  Ple a tot arreu!! Al centre, als barris, a Castellar, a...
buscar que la gent no es vulgui quedar fora del possible èxit de la temporada.

la meva pregunta és que no és va fer a començament de temporada una campanya directe a la gent de la ciutat. Primer hauriem de mirar si realment a la ciutat interesa el CES, despres quins mitjans disposem i despres que podem fer. Campanya del club dels establiments col.laboradors quants hi som . . . a partir d´aqui comencem a parlar de l´interes real que te la ciutat pel sabadell

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #18 el: 11 de Maig de 2009, 15:48:33 pm »
La ciutat ahir va respondre, amb les 8 mil persones que van venir ahir es pot jugar al play off i fer una bona olla a pressió, ara només falta que tornin diumenge i demostrin que es sacrifiquen per l'equip de la ciutat i paguin realment el que val veure un partit de play off a segona A.

Perquè nosaltres no som ni un parc ni un circ per sortir a passejar, nosaltres som un sentiment i necessitem gent implicada, no que vinguin a escoltar i a celebrar els gols que fa el far$a al nostre camp.

Per tan, !tots! a passar per taquilla, i encara que ens faci mal, deixem algun capritx de banda aquest maig per dedicar-ho al play off, que un club no viu de l'aigua que plou.

10 euros pels socis i 20 pels no socis ho trobu bé.

I si us queixeu, mireu l'extracte vostre del banc del mes passat i segurament trobareu bastants exemples de 20 mal gastats, per tan, com a mínim, els del Sabadell no seran malgastats

TOTS A LA CREU ALTA, I NO DE PASSEIG
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #19 el: 11 de Maig de 2009, 15:55:00 pm »
La ciutat ahir va respondre, amb les 8 mil persones que van venir ahir es pot jugar al play off i fer una bona olla a pressió, ara només falta que tornin diumenge i demostrin que es sacrifiquen per l'equip de la ciutat i paguin realment el que val veure un partit de play off a segona A.

Perquè nosaltres no som ni un parc ni un circ per sortir a passejar, nosaltres som un sentiment i necessitem gent implicada, no que vinguin a escoltar i a celebrar els gols que fa el barcelona al nostre camp.

Per tan, !tots! a passar per taquilla, i encara que ens faci mal, deixem algun capritx de banda aquest maig per dedicar-ho al play off, que un club no viu de l'aigua que plou.

10 euros pels socis i 20 pels no socis ho trobu bé.

I si us queixeu, mireu l'extracte vostre del banc del mes passat i segurament trobareu bastants exemples de 20 mal gastats, per tan, com a mínim, els del Sabadell no seran malgastats

TOTS A LA CREU ALTA, I NO DE PASSEIG

primerament de tot hem sembla que no m´he expressat b o no m´has entes. jo no parlo del preu de les entrades, despres jo soc soci del CES, per tant pago el meu carnet i  llavors t´informaré que aquest any he vist dos partits. Per tant que el CES es un sentiment ja ho ser. No  deia pas a nivell de grada els que ens poden donar la pasta no estan por la lavor. I ens pesi el que ens pesi la ciutat respon un dos cops l´any la resta no hi es