Enquesta

us agrada com juga R.Pradas?

si
41 (89.1%)
no
5 (10.9%)

Total de vots: 44

Autor Tema: Pradas  (Llegit 1831 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
Pradas
« el: 28 de de 2009, 17:31:37 pm »
be, l'altre dia, sortim del camp de la grama, un home li deia a un altre que jugant amb R.Pradas era jugar amb 10, pq deia que dolentisim, home jo crec que es un jugador important i lluitador ( a veure si estic equivocat i soc jo l'únic que pensa que es bo)

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re: Pradas
« Respondre #1 el: 28 de de 2009, 17:52:18 pm »
a mi si
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #2 el: 28 de de 2009, 18:30:57 pm »
M'agrada la seva actitud, però està clar que li falta una punta de qualitat i físic potser.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat JS74

• Infantil
  • Missatges: 174
« Respondre #3 el: 28 de de 2009, 18:37:45 pm »

realmente si entendemos que su "competencia" es Carralero y Axel, está algo por debajo de los dos, pero hay una máxima que puede acabar con el debate, desde que está en el primer equipo, el equipo ha conseguido 27 de 30 puntos, el juega de titular, ha conseguido goles.............. ., está claro que le va bien al equipo.

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
« Respondre #4 el: 28 de de 2009, 19:07:07 pm »
jo crec que potser li falta un pel de qualitat però amb les ganes i l'actitud de anar a per totes q hi posa ho compensa perfectament

a mi m'agrada!
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #5 el: 28 de de 2009, 21:26:03 pm »
 :bandera :bandera :bandera
Doncs si es un descarat,vull dir que no li pert la cara al partit :ike: :ike:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #6 el: 30 de de 2009, 13:47:21 pm »
si, le pone muchas ganas es nuestro nuevo Montero  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #7 el: 31 de de 2009, 16:49:06 pm »
Per mi que al Raúl l'han amenaçat en que si no corre l'envien de nou a Segona Territorial. :yikes:
Mare meva de la quilòmetres que arriba a fer aquest nano. A més, últimament està veient porta, què més li podem demanar :icon_question: :allloro :cheer
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #8 el: 31 de de 2009, 18:38:45 pm »
Si molts deixessin els col****s com se'ls deixa ell cada partit potser serien titulars, però de moment és ell el que corre 90 minuts lluitant sense parar. És el successor natural del Ollés, són un incordi pels defenses i porter.
Tant de bó es quedi força temps amb nosaltres.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #9 el: 31 de de 2009, 19:23:04 pm »
 :bandera :bandera :bandera :bandera

Doncs com continui el que resta de temporada igual,li comenseran a sortir "novies" i ens el fotran  :ostres
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #10 el: 31 de de 2009, 19:57:35 pm »

Doncs no sé que més li podem demanar....   per a mi, la revelació de la temporada....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #11 el: 31 de de 2009, 20:01:55 pm »
Pradas talismà

Desconnectat poblenou

• Aleví
  • Missatges: 63
  • Anti madridista
« Respondre #12 el: 02 de Abril de 2009, 14:47:56 pm »
 :scut :bandera

Si es un fenoman , aquet la temporada que ve sel emportan :balla

Pero da igual  com pujarem espero que es quedi pradas campio :clap2 :botador

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #13 el: 02 de Abril de 2009, 15:40:59 pm »
Un jugador molt lluitador i corcó per la defensa rival. Una sorpresa molt agradable!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #14 el: 02 de Abril de 2009, 19:33:00 pm »
M'agrada molt
es molt lluitador i la pressió es excelent i fa temps que no teniem un jugador tant entregat a fer el que li agrada!
però no sé perquè m'ha semblat veure que rere els dos gols de  Benidorm, ha pujat als nuvols i esta començant a tenir atacs individualistes.... . també es normal encara es jove, i la joventut té molta gana!!!
ATENCIÓ: no vull dir que sigui inidvidualista, que avui dia es malenten tot, pero si que es veritat que almenys durant el partit contra el santa eularia i contra el sant andreu, van haver 4 o 5 accions seves, que podien haver acabat millor...si haguessin aacabat en passades.
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat jimmy

• Jugador Prof.
  • Missatges: 798
« Respondre #15 el: 02 de Abril de 2009, 20:12:41 pm »
No s'enten com juga, tenint al Carralero a la banqueta.  Recordem que el Carralero va fer gols també i no sabem perque s'el va treure de l'alineació inicial. Algú hauria de fer una anàlisi de les accions del Pradas durant un partit i veuria el que passa.  Suposo que els aficionats no hi entenem de futbol, perque tant Moya, com técnics, Radio Sabadell, Diari Sabadell, inclus el Mundo Deportivo diuen que es un gran jugador.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #16 el: 02 de Abril de 2009, 21:05:29 pm »
No s'enten com juga, tenint al Carralero a la banqueta.  Recordem que el Carralero va fer gols també i no sabem perque s'el va treure de l'alineació inicial. Algú hauria de fer una anàlisi de les accions del Pradas durant un partit i veuria el que passa.  Suposo que els aficionats no hi entenem de futbol, perque tant Moya, com técnics, Radio Sabadell, Diari Sabadell, inclus el Mundo Deportivo diuen que es un gran jugador.

Carralero...no feu parlar...ell mateix s'ha tret de l'equip....

Pradas...és d'aquí...no se li ha de pagar pis...vaja el que volíem...i a més ha sigut una sorpresa molt agradable...que no esperava.

Per molts aspectes, sota el meu punt de vista, molt millor pel Sabadell Pradas que Carralero....

Carralero també és molt jove,..però si vol triumfar en el món del futbol....ha de ser més professional... :ejem

Desconnectat tete1949

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #17 el: 03 de Abril de 2009, 03:33:13 am »
buenas noches mira señor jo,a usted le puede gustar mas un jugador que otro eso esta en su derecho,pero no le consiento ni le permito que ponga entredicho la profecionalidad de un jugador que usted no conoces,cuando ese chico lleva desde los 8años intentado ser futbolista otra cosa es que lo consiga porque el factor suerte tambien juega,y le recuerdo que cuando empezo la liga, y el equipo iva mal el resolvia o intentaba arreglar las cosas,y jugando bien y marcando goles,las cosa de futbol son asi,cuando tuvo que dejar de jugar por sancion federativa el equipo empezo a jugar bien y ganar y ya el señor moya con buen criterio compenzo a poner a los que en ese momento ganaba y jugaba bien.eso es todo.por lo tanto le pido que no juzgue mas un jugador por su profecionalidad,que a ustede le valla bien señor  jo.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #18 el: 03 de Abril de 2009, 06:17:58 am »
.....jo vull fer una pregunta,referent a la resposta de tete1949 al post de jo i sense entrar a valorar res mes de la resposta, es ¿ pot algú consentir o permetre a ningú escriure el que vulgui a un post? a no ser que fossis el propi interessat.
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #19 el: 03 de Abril de 2009, 10:24:40 am »
De'n Pradas, destacar l'ACTITUD, la qual ha estat admirable, i això fa que com a jugador s'hagi revaloritzat.