Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 8 Visitants estan veient aquest tema.
Un petit dubte, no sé si es faran carnets de socis per al play-off pero en en el suposat cas...un no-soci que és fes en el play-off, tindria els mateixos drets que qualsevol soci per disputar el intepenyes??
a falta de 2 mesos, s'ha mogut cap fil¿?
yo este año me ofrezco a la realizacion por si necesita cualquier tipo de ayuda,ya que no participare en este interpenyas!
Buenas tardes a tod@s... Si es que despues de lo vivido hoy en el Mini se puede llamar así....Una pregunta para Manelinho o para quien lo pueda saber.El dia del Torneo Interpenyas cual será?Muchas gracias!!!Honor al C.E.Sabadell!!!
Canvi de LFA - LCA!?
Hola, jo volia desitjar sort a tothom que partiicipi al torneig i als organtizadors, àrbits, etc. i de passada animar una mica el post... Dir que aquest any si que podré participar i que guanyarem el torneig xd..FORÇA LCA!
Cita de: Uri19 en 15 de Maig de 2009, 20:26:29 pmCanvi de LFA - LCA!?Ahora se llaman La Curva Arlekinada
pedrito el año pasao tu hermano fue el ke jugo el primer partido contra nosotros no?
Cita de: 100%sabadell en 16 de Maig de 2009, 04:33:36 ampedrito el año pasao tu hermano fue el ke jugo el primer partido contra nosotros no? si, el que os marcó los 2 goles
Cita de: Pedrito en 16 de Maig de 2009, 14:29:38 pmCita de: 100%sabadell en 16 de Maig de 2009, 04:33:36 ampedrito el año pasao tu hermano fue el ke jugo el primer partido contra nosotros no? si, el que os marcó los 2 goles el mismo que solo jugo contra nosotros nos metio dos goles dos patadas y se fue? jejejej ya me acuerdo ya!
Cita de: dasilva_10 en 15 de Maig de 2009, 16:55:33 pmHola, jo volia desitjar sort a tothom que partiicipi al torneig i als organtizadors, àrbits, etc. i de passada animar una mica el post... Dir que aquest any si que podré participar i que guanyarem el torneig xd..FORÇA LCA!a veure fiera, pas a pas eh xD que com sigui el dia 27 us quedeu sense mi i el meu germà...