Autor Tema: V Torneig Interpenyes  (Llegit 46025 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Xandri

• Visitant
Re: V Torneig Interpenyes
« Respondre #160 el: 11 de Juliol de 2009, 22:57:23 pm »
Del torneig en parlaré més endavant... però he de destacar un striptease de miss Birrero :blush:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #161 el: 11 de Juliol de 2009, 23:41:43 pm »
Gran Final del torneig. 4-4, emoció a manta, i una tanda de penals, acabada amb 4-2 a favor de Resis-Foreros, que ha donat més emoció a la final.

La Primera Fase:

Resis/Foreros     12 punts 28 gols a favor i 9 en contra.
La Curva             6 punts 13 i 13.
Jogar                 6 punts 18 i 20.
Socis                  6 punts  9 i 15.
@rlekinats.com    0 punts.

Semis:

RF-Socis     3-2
Curva-Jogar          5-4

Tercers: Socis-Jogar     7-6
Final: RF-Curva            4-4 i 4-2 als penals.

Màxim golejador: Dani Manzaneda (RF) amb 11 gols.
Equip menys golejat Resistencia-Foreros amb 14 gols.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #162 el: 11 de Juliol de 2009, 23:49:08 pm »
Me quito el sombrero con la organizacion , un diez .Buena dinamismo  entre partido y partido . Por mi parte siento no poder haver participado en las semis ya que un problema fisico me impedia jugar con normalidad , felicitar a los campeones que se lo merecen y a todos los equipos por su comportamiento y deportividad , creo que es un torneo muy bonito y que desde nuestro club deberian preocuparse en echar una mano .   :clap :thumbsup: :scut :bandera

Desconnectat ericvilana92

• Infantil
  • Missatges: 126
« Respondre #163 el: 12 de Juliol de 2009, 00:05:15 am »
Me quito el sombrero con la organizacion , un diez .Buena dinamismo  entre partido y partido . Por mi parte siento no poder haver participado en las semis ya que un problema fisico me impedia jugar con normalidad , felicitar a los campeones que se lo merecen y a todos los equipos por su comportamiento y deportividad , creo que es un torneo muy bonito y que desde nuestro club deberian preocuparse en echar una mano .   :clap :thumbsup: :scut :bandera

:clap

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #164 el: 12 de Juliol de 2009, 04:01:32 am »
 :hurra
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #165 el: 12 de Juliol de 2009, 08:21:29 am »
felicitats a tots els equips i en especial als campions

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #166 el: 12 de Juliol de 2009, 12:02:57 pm »
Aquest torneig és realment una jornada de convivència magnífica.

Per això, he de felicitar un cop més a qui s'entrega perque això sigui possible, el Manel dels arlekinats.com, penya que organitza el torneig i que realment sense ell/ells això no seria possible.

També s'ha de felicitar a TOTS els jugadors i equips participants que realment han demostrat moltes ganes i esportivitat durant les 12 hores de durada, així com totes les persones que s'han acostat al pabelló per veure alguns partits.

En quan a la part esportiva alguns equips m'han sorprès gratament i penso que tan les semis com la final han sigut super igualades i qualsevol equip s'hagués pogut emportar el títol.

L'Interpenyes és un GRAN dia..... i l'únic dolent que té, és que el dia següent, és a dir avui, tinc tantes "agulletes" que no em puc ni moure  :cheer
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #167 el: 12 de Juliol de 2009, 12:15:32 pm »
Jo vull donar les gràcies a tothom qui fa possible aquest torneig. Em feu passar un dia magnific amb els components de la meva penya.   Felicitar a els campions, i també a tots els jugadors que jugueu el torneig.

:beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #168 el: 12 de Juliol de 2009, 13:14:54 pm »
Felicitar als campions, al meu ekip, Resistencia-Foreros.
Malauradament vaig lesionarme al primer partit (esguinç del lligament del peu dret) i ja no vaig poder seguir jugant.

La propera edició tornaré per poder repetir triomf !!
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #169 el: 12 de Juliol de 2009, 13:38:31 pm »
No em vaig poder apropar a veure cap partit pero enhorabona als guanyadors !!  :hurra
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #170 el: 12 de Juliol de 2009, 14:11:45 pm »
FELICIDADES a los chicos de la curva de verdad para mi fue el mejor equipo, fue una lastima que os ganaramos en los penaltis pero bueno, de verdad para mi hicisteis el mejor papel de todos, muchas felicidades y estoy seguro que el año ke biene os lo llevais!!

el problema ke aveis tenido toda la vida fue el mister ferni eh jajajajaj se a notado mucho su ausencia, pau i iniesta un 10!! :thumbsup:

tambien felicitar a mi pedazo equipo, ke nuestro ekipo es un ekipo de buenos amigos ke ni sikiera a falta de 2 dias para el interpenyas estava cerrado el ekipo y al final con las ganas y el buen rollo ke tenemos des de hace años emos tirado adelante el torneo! soys la *****!

dar animos a Muro y dedicarle este torneo ke se lo merece!!!
y felicitar a David porque lleva todo el año aguantandonos en foreros, ahi recibiendo millones de goles por nuestra buena defensa y dejandolo vendido casi siempre,  para mi este trofeo era para el des de el minuto 0 del interpenyas! :beer2

y ke coño CAMPEOOONESSS CAMPEEEEONNEES!!! :hurra

« Darrera modificació: 12 de Juliol de 2009, 14:15:36 pm per 100%sabadell »
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat danman

• Invitat
  • *
  • Missatges: 7
« Respondre #171 el: 12 de Juliol de 2009, 15:53:58 pm »
 :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
   LO PRIMERO QUIERO DAR GRACIAS AL EQUIPO DE FOREROS POR HABERME DADO LA OPORTUNIDAD DE PODER JUGAR CON ELLOS, Y HABERME LLEVADO PERSONALMENTE EL TROFEO AL MAXIMO GOLEADOR.
   CREO QUE EL TORNEO HA TENIDO UN GRAN NIVEL , TANTO A NIVEL DEPORTIVO COMO HUMANO Y SOBRE TODO A NIVEL DE ORGANIZACIÓN.
   ESPERO QUE TODOS HALLAIS DISFRUTADO TANTO COMO LO HEMOS HECHO NOSOTROS.
   P.D:  PEDROOOOOOOOOOOOOOO OOO!!!!! LO HEMOS CONSEGUIDO!!!!!!!!!!!
   UN SALUDO A TODOS Y EN ESPECIAL A MIS COMPAÑEROS DE EQUIPO QUE A PARTIR DE AHORA HAN PASADO A SER MIS AMIGOS.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #172 el: 12 de Juliol de 2009, 16:13:17 pm »
La veritat que ho hem passat molt bé ja que no solament gaudeixes jugant a futbol si no que gaudeixes dels teus companys també

Felicitats a la Resistència;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #173 el: 12 de Juliol de 2009, 16:23:03 pm »
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
   LO PRIMERO QUIERO DAR GRACIAS AL EQUIPO DE FOREROS POR HABERME DADO LA OPORTUNIDAD DE PODER JUGAR CON ELLOS, Y HABERME LLEVADO PERSONALMENTE EL TROFEO AL MAXIMO GOLEADOR.
   CREO QUE EL TORNEO HA TENIDO UN GRAN NIVEL , TANTO A NIVEL DEPORTIVO COMO HUMANO Y SOBRE TODO A NIVEL DE ORGANIZACIÓN.
   ESPERO QUE TODOS HALLAIS DISFRUTADO TANTO COMO LO HEMOS HECHO NOSOTROS.
   P.D:  PEDROOOOOOOOOOOOOOO OOO!!!!! LO HEMOS CONSEGUIDO!!!!!!!!!!!
   UN SALUDO A TODOS Y EN ESPECIAL A MIS COMPAÑEROS DE EQUIPO QUE A PARTIR DE AHORA HAN PASADO A SER MIS AMIGOS.

eres un makina, repiensate lo de fichar por foreros! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #174 el: 12 de Juliol de 2009, 17:07:21 pm »
Ahir no vaig poder presenciar el torneig perquè he estat fora tot el cap de setmana i impressionat vaig quedar de les notícies que m'anaven arrivant via telf. dels resultats de la Curva Arlekinada.
Grans pebrots els seus,  ja era hora que el seu esforç es veiés recompensat en aquest torneig. ENHORABONA A TOTS, EN ESPECIAL ALS JUGADORS DE LA "VELLA GUARDIA" i als 2 místers: Iiniesta i Pau, dos homes de futbol que han sapigut treure el màxim de rendiment de l'equip (cosa que no vam saber fer l'any passat ni el Gerard ni jo).

FELICITATS NOIS !!!!!!!  L'any que ve amb una miqueta més de sort a veure si aconsegueixen el campionat !!  :xin-xin :xin-xin

PD: Sorprés estic de veure q els @.com no han sumat cap punt... com s'explica això??

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #175 el: 12 de Juliol de 2009, 17:20:49 pm »
Akest any han tingut alguna baixa molt important...

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #176 el: 12 de Juliol de 2009, 17:35:07 pm »
Ahir no vaig poder presenciar el torneig perquè he estat fora tot el cap de setmana i impressionat vaig quedar de les notícies que m'anaven arrivant via telf. dels resultats de la Curva Arlekinada.
Grans pebrots els seus,  ja era hora que el seu esforç es veiés recompensat en aquest torneig. ENHORABONA A TOTS, EN ESPECIAL ALS JUGADORS DE LA "VELLA GUARDIA" i als 2 místers: Iiniesta i Pau, dos homes de futbol que han sapigut treure el màxim de rendiment de l'equip (cosa que no vam saber fer l'any passat ni el Gerard ni jo).

FELICITATS NOIS !!!!!!!  L'any que ve amb una miqueta més de sort a veure si aconsegueixen el campionat !!  :xin-xin :xin-xin

PD: Sorprés estic de veure q els @.com no han sumat cap punt... com s'explica això??

Este año teniamos las bajas importantissimas de Pau Monràs ( JOGA) y de Gerard que no pudo participar en el torneo.

El primer partido,ivamos ganando 0-2,pero inexplicablemente nos dejemos remontar y acavemos perdiendo..

Contra los campeones,en la segunda parte,ivamos con un 0-1 en contra, y echemos lineas arriba y nos mataron en las contras  :ko

Y por ultimo,nos la jugemos contra el equipo revelacion..la curva arlequinada,un partido igualado,asta el 2-3..al final..nos la jugemos y nos cayeron 2 goles de golpe que nos icieron mucho daño..

Fue una jornada muy bonita entre los socios arlequinados,y dar las gracias al @.com por el trato que me dieron TODO EL EQUIPO,en especial a Manel,gran capitan y mejor persona  :clap :clap

SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #177 el: 12 de Juliol de 2009, 23:23:11 pm »

El sabado se vió que la curva tenía un problema en el vestuario, EL ENTRENADOR... ;D ;D ;D
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #178 el: 12 de Juliol de 2009, 23:27:05 pm »
Jo felicitaria a tots els equips pq vist el que vaig veure, el nivell es molt igualat i molts dels partits es van decidir per detalls personals d'un o dos jugadors...

M'ho vaig tornar a pasar molt be i com sempre es una excel·lent excusa per retrobar-te amb bons companys

Un 10 als organitzadors i un 10 tambe a la resta d'equips pq tothom va fer un molt digne paper  :clap

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #179 el: 13 de Juliol de 2009, 00:19:11 am »
aquí el video de la tanda de penalts:  Tanda de penalts Resistència Foreros - La Curva Arlekinada

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!