Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
Total de vots: 50
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
este año la salvación estará a una puntuación muuuy baja... Y es que NADIE de los de abajo gana, y hay implicados en ella nada mas y nada menos que hasta 12 equipos!
A mí també em sap greu que baixin,i no crec que sigui gens positiu pel futbol català el poder hegemónic i asfixiant que exercirà el far$a.No als monopolis,Catalunya no hauria de tenir només un ó dos clubs a primera.VOLEM MÉS CLUBS CATALANS A LA LLIGA PROFESSIONAL DE FUTBOL.
Cita de: ENCIGALAT en 26 de de 2009, 00:28:32 amA mí també em sap greu que baixin,i no crec que sigui gens positiu pel futbol català el poder hegemónic i asfixiant que exercirà el far$a.No als monopolis,Catalunya no hauria de tenir només un ó dos clubs a primera.VOLEM MÉS CLUBS CATALANS A LA LLIGA PROFESSIONAL DE FUTBOL. No te preocupes que si el Espanyol baja , seguirá estando en la LFP, como el Nástic, Girona y proximamente el CE Sabadell FC.-
Això sembla, estan en ratxa i sembla que es salvaran, tot i que jo voldria que passésin un anyet a la divisió de plata.