Autor Tema: AT BALEARES - CE. SABADELL  (Llegit 34481 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
  • Gènere: Masculí
Re: AT BALEARES - CE. SABADELL
« Respondre #240 el: 05 de Abril de 2009, 14:36:59 pm »
Que t´empatin a 6 minuts del final es futbol, que t´ho facin amb 2 jugadors més és lamentable....  L´etiqueta de "partit-trampa" estava clara.

però tampoc passa res, imaginem que Sisó Amigó no arriva a marcar a Santa Coloma al minut 93 i que avui haguéssim guanyat.... classificatòriament estariem igual. Simplement i en termes tenístics teniem un 40-0 i ara tenim un 40-15.

S´ha d´entendre com un toc d´atenció, que no valen relaxacions, quan l´objectiu estigui matemàticament aconseguit (que seguim tenint-ho molt bé, amb calendari i tot....), ja ho farem, no abans....    No hi ha cap equip que guanyi sempre, però no ens podem acostumar a "punxar".

A GUANYAR AL VILLARREAL B ¡¡¡¡    :scut :bola

Estic absolutament d'acord!

Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #241 el: 05 de Abril de 2009, 14:55:55 pm »
No es tracta tant de no seguir la ratxa sinó de que ens ha empatat un equip que jugava amb 2 jugadors menys desde l' inici de las egona meitat...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #242 el: 05 de Abril de 2009, 14:58:43 pm »
El que sap greu apart de perdre 2 punts, es que hagin donat akesta imatge davant de varius seguidors que s'han deixat una pasta akest finde per anar animar-los i els hi hagin donat aquest lamentable espectacle.

Per lo demes , ja ho he dit, si mirem la classificació estem a 7 punts i 15 per disputar, ja firmarien tots estar a la nostra situació !

A pel Villarreal !!  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #243 el: 05 de Abril de 2009, 14:58:50 pm »
Hagués sigut importantíssim guanyar. Ara toca seguir patint......

De la forma que s'ha fet i per la gent que s'ha desplaçat fins a Palma crec que mereixien un millor premi que no pas un empat contra un equip que juga 45 minuts amb 9. El sacrifici i ambició no es pot perdre, ni que sigui davant l'últim.

Hem EMPATAT -sumem 1 punt més-, que NO perdut i com a mínim mantenim els 6 punts davant els perseguidors. Per tan penso que NO PASSA RES, si això es recondueix en la següent jornada.

Crec que el desgavell d'avui ens hauria de fer aprendre que em de mostrar l'actitud dels últims mesos i que em de lluitar fins al minut 90 a mort. No podem relaxar-nos ni un moment.

Com algú ha dit més amunt és un toc d'atenció molt gran i és en el millor partit i en el millor moment que ens podia passar. Davant el cuer i amb 2 homes de més no em sabut guanyar. Simplement una lliçó que només servirà per aprendre. Els jugadors saben que no s'ha d'especular i si pot marcar-ne 3, millor que 2.

I ara passem de jugar contra el cuer, a fer-ho contra el líder. Estic convençut que farem un bon partit i sumarem els 3 punts que ens fagin oblidar el matí d'avui. No hi ha millor manera de fer-ho que derrotant al millor equip de la categoria.

SOM-HI  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #244 el: 05 de Abril de 2009, 15:00:28 pm »
El que sap greu apart de perdre 2 punts, es que hagin donat akesta imatge davant de varius seguidors que s'han deixat una pasta akest finde per anar animar-los i els hi hagin donat aquest lamentable espectacle.

Estic d'acord, això segurament és el que més mal fa. Ni que sigui per la fantàstica afició que s'ha desplaçat avui a Palma, mereixen veure un bon espectacle i que sumem els 3 punts la setmana vinent.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #245 el: 05 de Abril de 2009, 15:01:26 pm »
De totes formes recordem que aquest equip es el mateix que va marcarli 3 gols al sant qandreu  en 40 minuts.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #246 el: 05 de Abril de 2009, 15:21:14 pm »
Donç aixó és el futbol,senyors,jó també estic emprenyat pel partit d´avui,peró ni la setmana passada erem un equip de xampions ni ara som els últims arreplegats.Ho seguim tenin tot a les nostres mans i seguim estàn en una posició envejable a la classificació.A guanyar al Vila-Real b a la Nova Creu Alta,i jà està,no tenim temps per lamentacions.Jó crec que amb sis puntets més o menys,estarém matemàticament al play-off.Salut. :beer2 :scut :bandera
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #247 el: 05 de Abril de 2009, 15:22:38 pm »
El d'avuí era un partit amb gairebé tots els condicionants com per que es manifestes el mal d'altura o dit més coloquialment el d'abaixar la guardia quan t'enfrontes al cuer de la categoria despres d'un seguit de molt bons resultats que t'han col·locat en situació de privilegi a la taula. Mal negoci el d'infravalorar al rival i no assegurar el resultat quan ho tens tot a favor. Pobres de nosaltres com sortim amb aquesta supervia a Denia. Hem demostrat que anant a totes som temibles peró també que a veureles venir ens pot qualsevol. Que serveixi lo d'avuí per fer-nos baixar a la terra i entendre que s'ha de lluitar igual contra qualsevol rival sigui de dalt o d'abaix si es vol mantenir la posició de privilegi que actualment gaudim.

Desconnectat domeco

• Infantil
  • Missatges: 239
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
« Respondre #248 el: 05 de Abril de 2009, 15:24:10 pm »
ya vaig dir yo que seria un partit dificil...
ara nomes queda pensar en guanyar al villareal B.   :beer2
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #249 el: 05 de Abril de 2009, 15:42:30 pm »
La veritat es que despres de tants anys de pasarles "*****" com diria lo Ramón el millor es gaudir del moment no fer-nos mala sang per un accident i demostrar generositat cap un equip que malgrat lo d'avuí ens està fent disfrutar com feia molts anys que no ho feiem. Ha de caure el lider a la Creu Alta i nosaltres hem de contribuir com sabem fer-ho a que sigui així.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #250 el: 05 de Abril de 2009, 16:12:21 pm »

No hem d´oblidar que les baixes també han pesat....  Axel Vizuete és desequilibrant i està en un moment dolç de forma.  Agustín Fernández ha agafat una importància creixent a l´"eix de la defensa" des de que falta Pep Pagès.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #251 el: 05 de Abril de 2009, 16:31:46 pm »
que dramàtic que ho pinteu... jo estic content per l'empat nois... jo la setmana passada signava guanyar al St.Andreu i perdre avui... trobava més important el partit de la setmana que el d'avui és a dir, signava 3/6 i al final han estat 4/6 i augmentem la distància amb el Barça Atlètic.

Ara és quan s'ha de demostrar que som de veritat del Sabadell, no passa res per un empat contra el cuer home!

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #252 el: 05 de Abril de 2009, 16:36:47 pm »
Som el que no hi ha... portem 10 partits guanyats d'11... i per un partit dolent que ens surt ens posem d'un catastrofista que fa pena i tot. Si, s'ha jugat malament... us recordo, pero, que un camp de gespa artificial, bastant hostil, petitó, amb un equip que es juga la vida i amb permanent estat de nervis des del principi de temporada... doncs... us recordo que aqui han perdut els de dalt també.
El futbol es el futbol... si avui no ens marquen al 88 haguessim dit que fins i tot jugant malament treiem els 3 punts... i a Santa Coloma que? Marquem nosaltres al minut 93 i som la p.olla no? Doncs no em val el doble argument per una mateixa situacio.

Seguim a dalt, seguim amb la mateixa diferencia de punts, som tercers amb avantatge suficient, queda una jornada menys...

tens raó, una jornada menys i portem encara una diferència respecta als quart i el cinquè. I a més hem retallat un punt al primer i si a la tarde no guanya l'alcoià ...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #253 el: 05 de Abril de 2009, 17:50:32 pm »
 :bandera :bandera :bandera :bandera
He decidit esperar unes hores abans de escriure el que penso del partit,doncs he tancat la radio emprenyat com una mona,la meva opinió es derivada dels comentaris de la radio doncs jo estava a casa.
En primer lloc la part positiva d'aquest partit es el punt aconseguit,i la part negativa tot el demès, jugant contra nou i guanyant 0-1 no es pot anar a conservar el resultat s'ha de matar el partit i alguna cosa més,no se si es conservaven per el partit del Vila-real o que,en aquests casos no se sap el que passa per el cap dels jugadors.

Ara dit això personal-ment aquest partit jo creia que es perdria,el que passa que amb l'eufòria que tenim(perquè encara la tenim) doncs no m'atrevia a dir-ho per no et diguin derrotista,però això es el futbol empates amb la Grama un partit que es podia perdre o empatar i empates amb els illencs.

Al Sabadell els equips amb problemes se'ls indigesta com l'Eivissa el 4-0 i també estaven en la zona de perill i en canvi quan juguem contra els equips de dalt de la classificació els hi fotem golejada.

El que a mi no en sembla bé es a mitat de temporada voler fotre fora al Moya i practica-ment a la directiva,i quan comencem a guanyar ja s'han de renovar i fotre'l-si un altar, ara empatem un partit i tornem-hi, esperem al final de temporada i decidim si ha sigut bona o no.Quants avés-in firmat estar com estem ara,jo el primer i no em cria que a hores d'ara estesi'm els tercers.
i repeteixo per mi el parti ha sigut una mrda Tot i axi ENDAVANT SABADELL :scut :cor
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #254 el: 05 de Abril de 2009, 18:00:13 pm »
Bones tardes.
 Després de tornar de l'Estadi Balear, i haverme fotut una bona paella per dinar, i deixant refredar el cabreig de veure com, després d'esperar tota la temporada aquest partit, ens empata el colista amb 2 jugadors de menys a 4 minuts del final, dir que no tant és el resultat, que a priori un empat hagués i és un resultat bastant vàlid tal com estan les coses, sabent que el play-off passa per no fallar a la NCA, penso que l'equip ha donat una molt mala imatge, sobretot a la segona part. Ha faltat actitud, i això és inadmissible, si a banda de clasificar-nos pel play-off, volem aspirar/somniar amb alguna cosa més.
 Semblava que els jugadors intentessin imitar els últims minuts d'ahir del Barça davant del Valladolid, però desde el minut 55, i això senyors, és Segona "b", una categoria molt igualada i dificil, i l'At. Baleares hi ha ficat molts bemols, cosa que nosaltres no hem fet. Crec que ha de servir de toc d'atenció, cura d'humiltat, i fer-nos tocar de peus a terra, que això és molt dificil, i que haurem de patir molt, i els jugadors hauran de treballar moltíssim, que no hi haurà partits fàcils, si volem aspirar a alguna cosa més que no sigui tornar a jugar una temporada més a la Segona "b".
La veritat, és que el partit ha estat estrany, ambient, relativamentehostil, At. Baleares molt implicat, però igual que en la resta de partits que l'he vist aquesta temporada, dos jugadors expulsats al minut 50, entre ells, el nostre amic Rodri, i posteriorment, tant el public com el Balears, li han protestat absolutament tot. Tot i així, penso que no és excusa, i malgrat el risc de que en un camp de gespa artificial i petit, ens empatessin en qualsevol moment, sobretot a pilota parada, calia donar millor imatge, ja que només s'han acostat amb cert perill a la porteria d'Emilio, en una sola ocasió. La resta, tocar, i tocar, enrera, i  intentar lo dificil, i fer cadascú la guerra pel seu compte.

A banda d'això, visualtizar una segona part que hem regalat, aguantar les brometes del públic local, i sortir amb els colors pujats i la sensació d'haver vist com el C.E. Sabadell feia el ridícol. Crec que absolutament inmerescut, per una afició que ha vingut a Palma, en un desplaçament no precisament barat.

En fi, sempre ens quedarà la paella vora el mar.  :icecream:

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #255 el: 05 de Abril de 2009, 18:20:34 pm »
Si que hem empatat amb el cuer, emprenya molt tal com han anat les coses, però com ja s'ha dit queden 15 punts, 9 dels quals a casa i sis a fora, i amb un coixí de 7 punts amb el cinqué, estic convençut de que farem el play-off, el que no n'estic tant és de quin paper farem en el mateix.   :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

CADETASBD

• Visitant
« Respondre #256 el: 05 de Abril de 2009, 19:19:16 pm »
 ESCRIBO PORQUE HEMOS IDO PLAGADO DE BAJAS A LAS ISLAS, PERO BUENO JUGANDO CON 2 MAS Y NOS EMPATAN... pero no pasa nada no podemos poner al equipo de vuelta i media ahora j**** no se puede ganar todos los partidos, si se ganasen todos los partidos seria la *****, tenemos que estar orgullosos del equipo i el domingo que viene ganar al vilareal
es una lastima xk visto lo visto nos podiamos haber puesto a 4 del lider y hubiese sido la *****

Desconnectat X-Men Aigua

• Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 267
« Respondre #257 el: 05 de Abril de 2009, 20:11:35 pm »
Apreciats companys foreros:

Per comentar la resta de la jornada de segona 'B', ja tenim el post: http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=16153.0 a l'apartat FUTBOL.

Gràcies per la vostre col-laboració.
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #258 el: 05 de Abril de 2009, 20:53:43 pm »
Como estos jugadores nos tienen a costumbrados a hacer lo más difícil y como lo difícil es no clasificarnos para los play off, estos lo intentaran con más partidos como este, jugadores miserables que han ido a Palma de turismo, con el colista y con nueve y lo más difícil todavía, cuando vea al equipo clasificado para los play off me lo creeré, estos todavía nos dan un mal su

Ya mas NISERABLES, a unos juguadores,que estan haciendo una tenporada buenisima no me lo puedo creer.Yo tanpoco  confiaba en este equipo como muchos,pero si haora esta terceros hay que animar,que esto no esta perdido.
 :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #259 el: 05 de Abril de 2009, 21:17:48 pm »
Lo que hay que tener es cuidado que nos engorden como al ***** para luego llevarlo al matadero.

Todavía si se lo proponen con lo difícil que está no clasificarnos para los play off y estos pueden que lo logren.

Los primeros que tienen que sentir vergüenza son estos jugadores de lo realizado hoy, luego socios se pueden pronunciar como lo crean más conveniente.

Hay que oír las declaraciones de Roberto Morales en RS, para darse cuenta uno que fueron de  turismo, jugadores del mínimo esfuerzo, todavía no me lo creo con lo que nos estamos jugando, estábamos ganando el partido al colista y este con dos jugadores menos. INTOLERABLE
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia