només vaig llegint "falta d'actitut" i m'aguanto i ho torno a llegir i m'enceng
estava a peu de gespa a l'hora del preescalfament i falta d'actitut res de res, els onze que van saltar al camp estaven supermotivats. No l'he defensat mai, però Sergio I. era qui fotia més canya, durant la primera part Karra no li sortia res bé i el Sergio l'animava constantment, la celebració del gol va ser de bojos, NO ÉS VERITAT LA FALTA D'ACTITUT
Però quje va passar als vestidors?
quins instruccions vn rebre els jugadors?
perquè els canvis? erem 9 contra onze i canviem un lateral que no va lluitar cap pilota per jugar en el lloc de Karra, la falta d'actitut i de motivació va venir per part de la direcció técnica.
Un partit com el de diumenge s'havia de motivar als que no tenen minuts deixa sortir el Rifle i dona descans a Joel, Morales no està fi necessita descans també,però no, encasillat sempre en el seu fer i sense cap obertura de mires, perquè la segona B "és així, i jo la conec molt B2 i que si els partits són trabats i totes les escuses de sempre.
vergonyosa la imatge, però potser menys responsables els qui us penseu. ara només val girar pàgina i tornar a començar, però amb aquesta manera de portar l'equip dificilment els suplents donrant la talla, en deuen estar fins el ous